Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet én fogalmazok rosszul, mivel ditech nem egy pörgős fajta még ha 2t is.RS 125-el meg végképp nem lehet összehasonlítani lévén az gyárilag aluhengeres tehát jóval magasabb a fordulatszáma más a vezérlése, olyan mintha a gepárdot hasonlítanád a tevéhez.
A másik hogyha tényleg sikerülne a ditehet tartósan 10e-13e fölé hajszolni ami nem lehetetlen ha moriniról van szó jó eséllyel keresztben köpi ki a főtengelyét pár ezer ilyen KM után és havonta cserélheted a kompresszorát.A ditechre szerintem felesleges reverse-nél jobbat rárakni.
"de itt most ditechről van szó"
Bizonyos puffok for race, mhr, 10e feletti fordulaton adják le a max teljesítményt így hengert olyat kell választani ami szintén ezen a forduton dolgozik rendesen. A TT alacsonyabb forduton tudja kihozni magából a maxot ezért jobb a ditechre hisz nem forog a ditech 9-nél többet, ezért egy TT jobban hangolható a ditechhez. Szerintem valahogy így van ez.
Magyarul a kipuf nyomatékos és azért alacsonyabb fordulaton és van benne erő!
ez volt a legjobb+legközelibb az srhez
mi az h. alacsony fordulaton adja le? 2t ről van szó ergo: fordulat 1enesen arányos a teljesítménnyel
Elkelt a zx!
Asszem az enyém is a régebbi model mert nem lóg tul a keréken az újabb meg már igen és az azt jelenti hogy rövidebb és akkor folytatlan
Nekem beváltt a TT most akarok 1 Polini ECO kit-et rem fog valamennyitdobni rajta Mindenki mondhat bármit nekem ez vállt be! A pl. egy TOP trophy hengerre jó a reverse vagy a ZX de a mai ZX-ek sz.rok! Régebben voltak még a folytatlan ZX-ek azok 1 kuppal rövidebek voltak és nagyon szép hangja volt meg a teljesítménye is jó volt! Ha leltek régi ZX-et az aranyat ér! Talán még olaszba kapható olyan folytatlan ZX!
Az a baj hogy mindenkinél működik a régebbi karbis beidegződés de, itt most ditechről van szó ami kicsit érzéketlen a kipufogóra.Azért jó rá egy elvileg 50-eshez ideális cső lásd TT mert a teljesítményét elég alacsony fordulaton adja le ezért is a reverse ami karbisnál egy malossi sportot,vagy DR-t éppen kiszolgál soványan ,már sok is neki.A Zx elég jó de nem annyival jobb ditechen a TT-nél amennyivel drágább ezért, meg talán mert könnyebb belőni a görgőzést rajta és szebb mindenki a ZX-et teszi a ditechre.Pedig szrintem felesleges pénzkidobás inkább vario és/vagy kuplung többet jelent.Ha csak nem kezdesz aluhengerekkel meg többlet benzinnel kísérletezni ott megemeled a fordulatszámot és jöhetnek a finomabb csövek mint polini forrace,Malo MHR és társai határ a csillagos ég mind pénzben mind munkában.
a
hát te a reversével kapcsolatban el vagy kicsit tévedve:)
ha az egy 'szellősebb cső' akkor a zx ill tt mi? olyan mint a gyári vmi?:)
reverse 70es vasra való a zx leginkább 50esre ill 70es vasra de azt már folytja.
Itt van pár kép a zx-ről nagyon szép állapotú egy kicsit olajos de szép állapotú
ezt mondom h. a tt gyengébb mert az csak 50 hez való a zx meg 50 vagy 70 hez akár de a reverse 1 szar olyan tekintetben h. az nem igazi sportkipu az csak 1 szellősebb gyári(pl srnek)
Eladó leo vince zx piaggio blokkra irányár 19 ezer!Msn en is felvehettek az adatlapomon megtaláljátok!
egyben
2 db SR 50, 2002-es, 2db Scarabeo 125 2001-2002, Scarabeo 50, Rally 50, Atala 50, Kymco Granddink 125, rendezett papírokkal, számlával, dealereknek, szöveg eladó! A 8db= 900.000 Ft. A motorok szép állapotban vannak. Telefon 30/488-19-18
http://www.malossi.com/Catalog...

Kell még hozzá karbi ,szívócső ,egy 50-es hengerfej ha nem alakítod 70-esre,gázbowdenen is kell alakítani és nekem a 21-es dellorto nem fért el a kompresszor dugójától a rövid szívócső miatt tehát a szívócső és a membrán közé kellett csinálnom egy távtartót.
amugy a malossinak az átalakítójának mi a neve?az a cucc ami inyektorosbol karbisat csinál?
335000Ft-ért.Magyarországi motor.Nem sokat lett használva.Munkába járáshoz használtam, de autóval járok, és lakásvásárlás előtt állok.A kilóméteróra sebességmutató része nem működik(persze a számlálókkal együtt), de minden más tökéletes.Tuningolva nincsen.
mennyiért adnád el? és egy kicsit többet mondanál róla. köszi
Olajzás az nem gond végtelenbe kötöm oszt jó lessz, ami bemegy a pumpába az kimegy és ujra be.Önindító az sajna marad mert ditech a blokk karbisra átalakítva(By:Malossi) berúgókar meg nem volt rajta egy szál se de racsni se úgyhogy ha lessz pénz azt venni kell és ki lehet az önindítót is kötni.Egyedül a vízpumpa a gáz de egyszer főtengelycserénél kell majd jól megcsinálni és sokáig jó lessz.
Eladnám Magyarországon vásárolt 2005. májusi piaggio blokkos karbis aprilia sr-emet.
Bocs a piaggiot kifelejtettem! Természetesen az is egy nagyon jó és megbízható blokk nekem egyedül a variónál az az olajzás és a szabadonfutó nem teccik de am tényleg nagyon jó a piaggio blokk is
Hát azért az olasz gépek nagy többségében lévő piaggio blokkot ne hagyuk ki.Ilyenek mint NRG-k,Runnerok,2003-utáni karbis SR-sport prok,tehát a 2000-utáni piac 80% a ami ha olaszországot nézzük nem kicsi.2001-után csak az aeroxok benellik meg egypár kissebb szériában dolgozó cég használ minarellit.Az aerox is csak azért mert a mina a saját blokkja.De miután a piaggio bekebelezte az apriliát szinte egyeduralkodó lett és asszem a világ 6.vagy 7. legnagyobb gyártója lett.
És szerintem az egyik legjobb blokk a maga nemében.Pár apróbb ésszerűtlenség van benne mint a vízpumpa ésszerűtlen elhelyezése meg az olajpumpa ami ígyis jobb mint a minarellinél ahol ha az folyik rögtön a kipufogóra folyik és jó esetben lángrakap.Minarelinél még a karbi elhelyezése sem ideális át kell a segédvázat alakítani ha hátra akarod rakni ami nem árt ha 19-esnél nagyobbat szeretnél rárakni.
Összegezve nemigen lehet a két blokktipust egyéértelműen jobbnak kikiáltani átlagos 50-esként haszálóra nézve tökmindegy melyiket válsztod.Szerelni speciel nekem szimpatikusabb a piaggio blokk bár lehet ez csak az én egyedi véleményem.