Hali!
Láttam hogy pár embernek is eszébe jutott a xenon.. :)
De 1 baj van.A rendőrök harapnak érte.. Azonnal megállítanak ha meglátják..és szivóznak..mondjuk mondhatod rá hogy projektor..és nemfogja neked szétszedni este az út szélén..:) De sajnos én is szídom azt aki ezt a gyertyafényet beletervezte... Ráadásul az enyém még jobbra is húz,meg 1 kicsit magas is...pedig már belőttem,de újra visszaáll..
A xenon szett ára 20e környékén van.Úgy hogy akkor infraszemüveg.. az már van 5e forintól..
Most fogom lematricázni az egészet...csinálok egy előtte-utánna képet:)
Kíváncsi vagyok a reakciókra... csak sajna annyi tervem van... XD nem tudok választani...XD
Most jelenleg így néz ki.. :)
Hál istennek most cseréltem egyenlőre jó csak azon elmélkedem hogy lehet az erősebb pigist beleberhelni hátha az tovább tartana mivel itthon porosodik egy pigís darab.Eddig 2 szállt el nekem ezért gondolom erősíten kéne ezt a hulladék alkatrészt.
Zoli!
A morriniblokkos kompresszorhoz már van már felújító szettem esetleg, ha érdekel valakit.....
Ha tartja a nyomást és nincs megragadva a dugattyú mármit a kompresszoré akkor menthető a dolog valamint, ha nincs akkora válla mint a Swarzenegger-nek!
Ahogy nézem, sérült a fényezésed is (néhol müanyagig), meg a matrica is. Ha erre is olyan áron vannak a matricaszettek, mint az NRG-re, akkor jobban jársz, ha keresel egy airbrush fényezőt és azt 2 tenyérnyi felületet vele fújatod le. Ő le is tudja lakkozni, és szebben tud javítani, mintha beleködölne egy fényező.
Vagy veszel modellfestéket és nekiállsz magadnak kijavítani, a fehér nem nagy ügy, aranyra meg létezik filctoll a jobb dekorboltokban, ami zománcszerű festést csinál.
Hello!
nagyon friss tulajdonos vagyok, konkrétan szombat és tegnap elszállt valami alólam...
hirtelen nagyon kemény hangja lett a kis srnek, szóval addig eljutottam hogy a kipufogót sikerült benézni... elég messze van a szerelő, ha nem húzom neki nagyon elvihetem odáig?
Na azt láttam hogy a pigis főtengely egy masszvab szerkezet ha valakinek van pénze kicserélheti malossira az lehet jobb bár az a hülye japán méretű csapágy is fura nekem hogy kerül olasz gépbe.Na mindegy hála az égnek én már elvégeztem a főtengelycserét úgyhogy egy ideig jó lessz.Mint mondtam itt belejátszik az olcsón szemetet behozni és drágán eladni magyar játék az enyémben is 6600 volt mikor megvettem oszt elkezdtem csodálkozni hogy milyen rossz a 6600 km es gép de szerintem inkább 16600 vagy 26600 lehetett.Sokkl több törődést és szervízt igényel mint a minás gépek az tuti.
Zoli!
A morinisnél az alapokkalvan a gond!
Alapvető külmbség a főtengely csapágyazása,a piaggiossal nem negyon van gond na de a morinisek.Jóval hamarabb tönkre megy,meglógosodik kovájog szegény kompresszór meg nem tudja mi van csak változik a lökete állandóan.
Na akkor van remény sorbakötöm az indexekkel.
A viccet félretéve öcsi most mondja dúrva dolog de lehet venni xenon szettet motorra nagyobb a fényereje kevesebbet fogyaszt és kissebb a hőterhelése.Én nem akarom elhinni hogy elbírná az a kis generátor de utánanézek az tuti.
szerintem akitöl,én vettem annak tuti hogy van.holnap felis hivom őt.
milyen izzó való abba hogy az jobban világit és a generátor is kibirja?
kiváncsi vagyok erre az összeállitásra.
Egy srác az egüs fórumon aszondta elütött egy kuvaszt egy főúton mert nem látta annira jó az a lámpa.Addig én sem hittem el míg nem mentem egy kört kivilágítatlan főúton de halálra rémültem tőle azóta sem csinálom szivesen.
HHHHHHuh én kerestem bontottat sehol nem találtam az új meg 52000.-huf.Akkor már inkább az infraszemüveg.Sajna nekem törött a plexi mondom jó lee bele a 125-ösé egy halom bontót felhívtam mindenhol csak mosolyogtak.Ha megvan még a pókemberesé vevő lennék rá az tuti.
Apropó én mindig mondtam hogy szegény morinist is ki lehet erősre és megbízhatóra hozni csak többet kell törődni vele mint az átlag robesszal ha megvan a gyertya tipus kipróbálnám én is.A kompresszorra én is gyanakodnék az tuti már töröm a fejem hogy lehetne a piaggios kompresszor belselyét összehozni a moriniséval mert erősebb vastagabb csapszeggel csinálják az talán jobban bírná csak ne lenne elforgatva a görgő tengelye.
hát én nem tudom de szerintem aki tervezte ezt a világitást nem gondolta komolyan.
a gépjárműiparban vagyok mint kamionszerelő de amikor kivettem az izzót egyböl arra gondoltam hogy 21w izzóbol összefarigcsálom és hátha jobb lene.
Ht egy lehetőség van bányászlámpa a sisakra.Mostmár át van állítva az óra és hamarosan egész 9 ig lehet motorozni utána csak közvilágításnál.Ha nagyobbat teszel rá akkor két dolgot csinál leszívja az akksit és elolvassza a búrát.Ha jobbat akarsz lámpában a gépet kell kicserélni új SR-re vagy megbékélsz ezzel és elkezdesz infrában látni.
valami ötletet mondjatok már hogy hogyan tudok valami normális fényt varázsolni előre a di-techen.
most vettem ki az izzót és tök béna 15w-os izzó van benne.
nem csodálom hogy nem világit rendesen.
Zoli!
Igen azt a motort mi csináltuk,és ráadásul zsir új gépet kaptunk.A kiput meg régen NRX-nek hivták azota 1 kicsi modositás és most már REVERSE.A gyertya meg érdekes dolog inkább gyanakszok arra hogy a hideg benzin közvetlenül a forró gyertyára megy,másik meg a kompresszor nem tud elég nyomást ezért a porlasztási kép nem tökéletes. A suzuki-nál előirtak egy új fajta gyertyát platinát,holnap megnézem a pontos tipusát de NGK.
Láttam hogy pár embernek is eszébe jutott a xenon.. :)
De 1 baj van.A rendőrök harapnak érte.. Azonnal megállítanak ha meglátják..és szivóznak..mondjuk mondhatod rá hogy projektor..és nemfogja neked szétszedni este az út szélén..:) De sajnos én is szídom azt aki ezt a gyertyafényet beletervezte... Ráadásul az enyém még jobbra is húz,meg 1 kicsit magas is...pedig már belőttem,de újra visszaáll..
A xenon szett ára 20e környékén van.Úgy hogy akkor infraszemüveg.. az már van 5e forintól..
Most fogom lematricázni az egészet...csinálok egy előtte-utánna képet:)
Kíváncsi vagyok a reakciókra... csak sajna annyi tervem van... XD nem tudok választani...XD
Most jelenleg így néz ki.. :)
A morriniblokkos kompresszorhoz már van már felújító szettem esetleg, ha érdekel valakit.....
Ha tartja a nyomást és nincs megragadva a dugattyú mármit a kompresszoré akkor menthető a dolog valamint, ha nincs akkora válla mint a Swarzenegger-nek!
Csaba
Vagy veszel modellfestéket és nekiállsz magadnak kijavítani, a fehér nem nagy ügy, aranyra meg létezik filctoll a jobb dekorboltokban, ami zománcszerű festést csinál.
nagyon friss tulajdonos vagyok, konkrétan szombat és tegnap elszállt valami alólam...
hirtelen nagyon kemény hangja lett a kis srnek, szóval addig eljutottam hogy a kipufogót sikerült benézni... elég messze van a szerelő, ha nem húzom neki nagyon elvihetem odáig?
A morinisnél az alapokkalvan a gond!
Alapvető külmbség a főtengely csapágyazása,a piaggiossal nem negyon van gond na de a morinisek.Jóval hamarabb tönkre megy,meglógosodik kovájog szegény kompresszór meg nem tudja mi van csak változik a lökete állandóan.
A viccet félretéve öcsi most mondja dúrva dolog de lehet venni xenon szettet motorra nagyobb a fényereje kevesebbet fogyaszt és kissebb a hőterhelése.Én nem akarom elhinni hogy elbírná az a kis generátor de utánanézek az tuti.
milyen izzó való abba hogy az jobban világit és a generátor is kibirja?
kiváncsi vagyok erre az összeállitásra.
Apropó én mindig mondtam hogy szegény morinist is ki lehet erősre és megbízhatóra hozni csak többet kell törődni vele mint az átlag robesszal ha megvan a gyertya tipus kipróbálnám én is.A kompresszorra én is gyanakodnék az tuti már töröm a fejem hogy lehetne a piaggios kompresszor belselyét összehozni a moriniséval mert erősebb vastagabb csapszeggel csinálják az talán jobban bírná csak ne lenne elforgatva a görgő tengelye.
a gépjárműiparban vagyok mint kamionszerelő de amikor kivettem az izzót egyböl arra gondoltam hogy 21w izzóbol összefarigcsálom és hátha jobb lene.
ja és az tuti jól világit?
valami ötletet mondjatok már hogy hogyan tudok valami normális fényt varázsolni előre a di-techen.
most vettem ki az izzót és tök béna 15w-os izzó van benne.
nem csodálom hogy nem világit rendesen.
Igen azt a motort mi csináltuk,és ráadásul zsir új gépet kaptunk.A kiput meg régen NRX-nek hivták azota 1 kicsi modositás és most már REVERSE.A gyertya meg érdekes dolog inkább gyanakszok arra hogy a hideg benzin közvetlenül a forró gyertyára megy,másik meg a kompresszor nem tud elég nyomást ezért a porlasztási kép nem tökéletes. A suzuki-nál előirtak egy új fajta gyertyát platinát,holnap megnézem a pontos tipusát de NGK.