Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még a hézagolás tudja csökkenteni a végsebességet.Én ha kihézagoltam annyira,hogy a szíj a tengelyig lemenjen akkor drasztikusan csökkent a végsebbesség,de viszont sokkal dinamikusabban indult.Ez megfejelve a 747 szíjal tud furcsaságokat produkálni.Ja és nekem Kinter ajánlotta a mitsuboshi szíjat ég és főld hiába veszel kevláros malo meg mitudom én mit.
Hali !

Nekem is levegős van .... még gyári állapotában csavart óra szerint 95öt, háromszögre kopott görgővel, eltömődött Sito Plus kipufogóval, szar karburációval
Pár napra rá cseréltek benne a görgőket, kiégették a kipufogót, bekarburálták, behangolták.
Mikor visszakaptam a cserélt cuccokat, akkor a legkopottabb görgő a grammos mázsán egyből dobta a 6os .... szóval azt sem zárom ki, hogy volt az 6,5, 7g is.
Amit beleraktak az 3,5g volt .... 85öt tekert anno ezzel a felállással, de azt jóval előbb elérte.
Utána meg jött a revízió

Szóval ott gondok vannak. 55az vicc
A 6 gr görgőt ajánlották...Eddig csak autóm volt szóval kezdő vagyok a motor dolgokban.Kompressziót,hogy lehet megnézni?Úgy mint az autónál,szerelőnél?rozsaszínű a kontrasztrugóm.kipufogóról mi a véleményetek?érdemes cserélnem?Nem száguldozni szeretnék vele csak dolgozni járni,elég lenne a max 70.köszi!
Fehér rugóval... nem görgővel...
Nekem is van görgőszettem 4,5-6,5-ig minden változat. Kipróbáltam mindent, de a gyári 6,5 a jó. Malossi fly van bent fehér görgővel. Van itthon másik kuplungom sárga rugóval, de bárhogy variáltam nem lett jobb, pörgött mint a szar, ha könnyebb görgőt raktam bele.
Én még az 5.5g is soknak tartottam az enyémben.Vettem 2 garnitúra hangológőrgőszettet és én 3g ra tettem a választásom.Így óra szerint 80 a vége viszont nagyon jól gyorsul.Persze ehez a komplett hajtásban is cserélni kellett a cuccokat ,de mindent gyárival megegyezőre cseréltem.legtöbbet a szíj szívatott mert ráirták,hogy 751 és valojában csak 747 volt rengeteget számít a megfelelő szíj.
Kompressziód milyen? Nem 5,5gr-sek a gyári görgőid? Inkább olyat kellett volna bele pattintani.
Sziasztok!Kb 2 hónapja írtam,hogy vettem egy léghűtéses sr50-est.azóta vettem hozzá szíjat és 6gr görgőket.Szépen megy,pöfög.Viszont csak 55 a vége!Lehet még rajta valamit javítani,hogy jobban menjen?néztem Giannelli kipufogót azt mondják 10-15tel növeli a sebességet.Esetleg más ötlet?Olyat is olvastam,hogy kontrasztrugót nézzem meg.Előre köszönöm ismét a segítségeteket!
Sziasztok!
aprilia sr 50r-em van és már 2 szer megcsinálta azt, h elindultam reggel melóba, szépen be is indult.
Mentem kb 2-3km-t és egyszer csak, nekiállt akadozva, szaggatva menni a motor, megindult és visszalassult.
Ezt csinálta 5-10mp-ig és lelassult és leállt. Beindítottam be is indult, de rögtön leállt, 3-4 szer ezt megcsináltam mindig leállt.
Betoltam a munkahelyig, letelt a 8 óra be is indult de megint akadozva, szaggatva járt 10-15mp-ig utána beállt alapjáratra és simán hazajöttem.
Múlt héten is ugyanez volt 2-3 km után, kivéve, h akkor hiába próbáltam beindítani nem indult, letelt a 8 óra akkor is beindult, megint csak akadozva járt de akkor le is állt 4-5 ször beindítottam és akkor is simán hazajöttem.
Ez mitől lehet?
Té Peti! Ejnye máá!
Keresem tisztelt T.Petit!mert egy kicsit át baszott!tudom,hogy másik felhasználó néven van itt!amit át utaltam neki az a cirka 42800 forint nem jutalom volt!bocsi!az anyja nevére utaltatta:Törzsi Miklósné.és az nem az én pénzem volt hanem egy barátomé!ez fog veled történni: ... ... ... ...nincs el felejtve! meg foglak keresni,mert sok kellemetlenséget okoztál nekem ezzel!remélem,hogy tudsz még"iskolába járni" jelentkezz nálam!tudod,hogy ki vagyok!
Köszi, dumáltunk erről Veled multkor az átalakítás kapcsán. Szóval akkor tennem kell az a 15-ös vezetékhez ellenállást, amit rávezetek a gombára. Ja, most jut eszembe, hogy a karbisnál mintha egylábas lenne a gomba. Akkor az - -at vezérel?
Át kellene kötnöm a műszerfalat, vagy van kétlábas gomba is ami M10x1,5-ös menetes?
Úgy emlékszem 5V, mégpedig az az 5V, amit az ECU állít elő. Erről megy még a fojtószelepház is.
Nekem az órát a vezető fóliához szorító csavar volt rozsdás. Ki kell szedni mindhármat és meg kell pucolni. Egyszerre csak egy csavart szedj ki, mert széteshet az óra. Ha pl egy pillanatra összezárod a gomba vezetékeit, akkorsem ugrik fel a mutató? (Az összezárás után túlmelegedést jelezhet azt ECU.)
Hello. Akinek ditechje van, a morinis fajta, esetleg tudna segíteni abban, hogy a vízhőfok jeladó gombára hány Volt megy? 5 vagy 12? Úgy emlékszem hogy + megy rá, onnan meg a műszerhez vissza, csak nem tudom, hogy kifelé az órához 5vagy12 V megy?
Köszi
Írtam már ,hogy valamiért nem mér a vízhőfok mérőm.Azt írta valaki nem biztos,hogy a jeladó a rossz,mert lehet hogy az óra kontakt hibás. Ha így lenne,akkor hol keressem a hibát az órában?
Lehet az elektronika. www.hstuning.hu hívd fel kérdezd meg. Kérdezd meg mennyiért dobná rá a sportprogit. Kiszeded az elektronikát, posta, majd visszaküldi. Ennyi.
Ilyen idős korban már ezekkel álmodik az ember.
Főtengely hajtja az olajpumpát egy kis szíjjal... ha hasonló a karbishoz. Valahol nagyon régen olvastam ezt, hogy nem kompatiblis. (vagy csak álmodtam?)
Ha Piaggio blokkos, akkor szerintem egy pici ékszíj hajtja a főtengelyről.
A motort üzemképtelenül vettem és nem tudtam kipróbálni. Felújításon ezért esett át. ha az akitől vettem esetleg "kintről" hozta akkor lehet elektronikusan foj tva.
Persze, hogy van érzésem, hogy menne még mert nem pörög ki rendesen mint ahogy kellene, hanem csak úgy....közepes fordulaton.
Volt már robogóm és tudom mit kellene várnom.
Sose pörgött? Felújítás előtt sem? Viszont nehéz elképzelni, hogy 10 év alatt ne orvosolta volna valaki a problémát.
Amúgy a Factory-ban hogyan van vezérelve az olajpumpa?
És 50-nél a motor sem akar többet pörögni? Tehát nincs olyan érzésed hogy menne még? Nézd meg hogy a gázkar teljes ráhúzásával teljesen kimozul-e a fojtószelep tengelye is. Mert ha laza vagy szálas a bovden, akkor hiába húzod, mert nem egyenes arányban mozdul lent és fent.