Csak azt nem értem, hogy ha nem cseréltél kipufogót, akkor miért vetted meg a variátort?
Egy adott motorhoz csak egy féle "tökéletes" beállítási opció van ami gyári motornál gyári görgőt rugót jelent. No ha te most beleteszed a gyári motorba a multivarit nem érsz el többet, nem lesz nagyobb végsebességed se jobb gyorsulásod.
Vannak azok a minarelli blokkok, amik kisebb vázas robogókba, pl Malaguti F10 Jamaha jog stb.. rotyeszokba kerültek, aztán vannak a minarelli (hosszú mina) blokkok, amik a yamaha aerox, old sr, malaguti f12, f15 stb. rotyeszokban vannak. A kettő között a bordás szíj hajtás tengelytávolsága a különböző, mert az egyiknél hosszabb a másiknál rövidebb. (Meg a végáttétel is különbözik, főtengely, gyújtás, variátor, kuplung, henger, megegyezik)
A hosszabb mina vagy szíj az nekem is új, valószínűleg a malossi overrange variátorhoz tartozó extra hosszú szíj miatt hívják így, ezt erősen tuningolt gépekbe teszik.
Üdv! Első lépésként megvettem a malossi multivar 2000 varióváltót, de van hozzá egy műanyag és egy fém távtartó szerűség ezeket is be kell tennem? (gyárinál nincs)
ry6 fémtaposó ! új bontatlan 2000 pénz! igen 200 a vas de csak működőképesen adjuk el,még nem tudjuk hogy komoly e a baj? márciusban szakember nézi meg!
Első és hátsó féket. Féktárcsák cseréje, meg persze a fékbetéteké. Márciusban egyébként is műszakira kell vinni. Fog a fékem, de már jócskán határérték alatt vannak a tárcsák. Én pedig nem szeretem ha valami határérték közelében vagy alatta van.
Ugye Veled beszéltük a FET gyújtómodult? Elkészült, csak a műgyanta nem akar kötni ebben a hidegben. A házba meg nem viszem be, mert rohadt büdös. Szóval ha még érdekel, akkor pár napig a türelmedet kérem.
Nekem Malossi Multivar 2000 van a Leó-n. Jól megy, de egyértelmű hogy nem csak ettől. Meg persze a régi agyonkopott variótól minden csak jobb lehet. Tavasszal pedig szíjcsere és teljes első és hátsó fékfelújítás jön. Szíjból csak mitsuboshi vagy aprilia kerülhet föl, fékből meg az ami olcsó lesz, de még fék kinézete van. Lapos helyen élek és szigorúan betartom a sebességhatárokat. Ide nem fogok drága fékcuccokat venni.
Bizony, de mivel nem írtál összeghatárt amit "költhetek", ezért próbáltam 40en belül maradni
Viszont szerelővel hangoltass, mert a jó isten nem tudja megmondani előre, hogy milyen rugók, görgők lesznek neked az optimálisak ...
/ azokra meg sokat el lehet locsolgatni tök fölöslegesen /
A magasabb indulási fordulatot elérheted erősebb kuplungrugókkal is
Ha a hang zavar, akkor vegyél egy ZX-et ... az inkább mélyen búg, mint élesen visít Jön tőle egy kis power, amit a multivar majd szépen elkezel..... csak nehogy ez a plusz meg eltekerje egy idő után a gyári kuplungot
2t "turbója" a kipufogó , azért lenne szükséges, hogy mind a két kívánalmad ki legyen elégítve... hangolással még lehet segíteni a végen, vagy a gyorsuláson, de sajnos a kettőn egyszerre nem.
Hogy mind a 2 javuljon valamit, ahhoz már plusz motorteljesítmény kell Utána nyomsz egy hangoltatást .... mivel a kipufogó ad egy kis kraftot, javul a gyorsulás, és mivel a rezonátor jobban bepörgeti a hengert, ezért a vége is több lesz.
Egy adott motorhoz csak egy féle "tökéletes" beállítási opció van ami gyári motornál gyári görgőt rugót jelent. No ha te most beleteszed a gyári motorba a multivarit nem érsz el többet, nem lesz nagyobb végsebességed se jobb gyorsulásod.
A hosszabb mina vagy szíj az nekem is új, valószínűleg a malossi overrange variátorhoz tartozó extra hosszú szíj miatt hívják így, ezt erősen tuningolt gépekbe teszik.
A "hosszú" meg a "hosszabb" szíj mi a rákot jelent?
Sok helyen olvasom, hogy MINARELLI HOSSZÚ SZÍJ.....
Már kérdeztem a boltosokat is, de természetesen csesznek válaszolni.
Mert ugye nem mindegy.....
/ tényleg 2 killába hirdeted a nem induló ditekket /
Én is lapos helyen élek, de 40kilométert bármikor megyek egy jó ereszkedésért. Lefelé mindig erősebbnek tűnik
Ha ez kompatibilis, akkor ez jobb választás
http://scootershop.unas.hu/spd...
ehhez nem kell a kevlár.
Működne ez a gyári kuplunggal is, de láttam már kipufogócsere után égett harangot Így viszont mindenből van benne egy "kicsit" erősebb mint a gyári
Viszont szerelővel hangoltass, mert a jó isten nem tudja megmondani előre, hogy milyen rugók, görgők lesznek neked az optimálisak ...
/ azokra meg sokat el lehet locsolgatni tök fölöslegesen /
itt a tiéden a ZX :
http://www.youtube.com/watch?v...
annyira ez nem visong sztm
Ha a hang zavar, akkor vegyél egy ZX-et ... az inkább mélyen búg, mint élesen visít Jön tőle egy kis power, amit a multivar majd szépen elkezel..... csak nehogy ez a plusz meg eltekerje egy idő után a gyári kuplungot
2t "turbója" a kipufogó , azért lenne szükséges, hogy mind a két kívánalmad ki legyen elégítve... hangolással még lehet segíteni a végen, vagy a gyorsuláson, de sajnos a kettőn egyszerre nem.
Hogy mind a 2 javuljon valamit, ahhoz már plusz motorteljesítmény kell Utána nyomsz egy hangoltatást .... mivel a kipufogó ad egy kis kraftot, javul a gyorsulás, és mivel a rezonátor jobban bepörgeti a hengert, ezért a vége is több lesz.