Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honnan tudod,hogy gyári?
Jaja, elég korrekt lett ez a végére, de szét lett bontva

Gondolom azért nem lett fekete, mert már sok volt belőle
Pont ezért kimarad .... üléspúp hátra aztán szevasz.
Az újra könnyebben rá lehetne mókolni, de ez a mindenhogy kerek oldala ...

A tárcsát fórumon láttam, de gondolom képes megcsinálni
Átalakított gyújtáshoz keresett valaki Simson gyújtótrafót.
Itt találtam gyárit : Simson
Ami a képen van 2 db fekete "korong", nah azokat dobd ki a picsába, ne foglalkozz vele.
Elkészült a gyújtásod. Jelezd, ha még aktuális.
A második képen nagyon állat az a vajszínű festés, bár szerintem csak a nap miatt olyan. Egy nem tetszik rajta. Minek kellett a kéket belekeverni. A kék részek lehettek volna feketék. Tudom hogy nem ez volt a kérdés, csak leírtam a véleményem.
Kopasz csinálta?
Jézusom.
Tényleg jobban tetszik neked a gyári gumi ?
Jah, fék ...
Skubizd csak. 14 volt távtartóval.
Filózok egy hasonlón, mert szinte egy használt nagytárcsa ára
Na Kinter Papó ...

Osztottam szoroztam és K8 faridom úgy működhetne, hogy lebontom az egész seggét ... megmókázom a vázat ... áthelyezem a tankot, olajtartályt .... eltűnik a sisaktartó .... és kompletten fel kell építeni az egész hátulját újra a faridom vonalait követve

Hát ez a hülyének is megéri
szép gyári van rajta

Valamit mindig kell variálni rajta, hogy ne legyen snassz
Nekem tetszik vele
Miért akarsz ilyen taposót? Most tetszik,de nem sokáig ilyen szép. Én már láttam párat motoron,szerintem okádék,egy szép gyári ezerszer többet ér.
Lehet hülyén halok meg, de semmilyen fémtaposót nem találtam yb6 néven, csak valami Keeway-hez valót

2000ért azonnal kell, ha SR-re való a taposó.
Képed nincs ?
Ilyen kéne nekem :
http://www.egumotors.hu/773-op...

Esetleg ez, de ez csúnya :
http://www.egumotors.hu/773-op...
Vegyél ditekkbe valót
18,4x782 pl
Csak az a gond hogy ha a boltosok nem tudnak válaszolni, arra meg lusták hogy lemérjék azt a retkes szíjat, akkor mi mit mondjunk Neked?! Láttam már Polini Kevlar 785 hosszú szíjat is. Ezt hosszú minarellihez ajánlották.
Hali !
Gratu !
Én semmit nem szereltem még magamnak összelapátoltam az alkatrészeket és a szerelő megcsinálta
A leírásban benne kell legyen, de ha emlékeim nem csalnak akkor ebbe sem kell, mert az egyik arra való, hogy ne a csapról induljon a szíj. Azt ki kell hagyni
No, de hogy a másik mire és hová való
/ hacsak nem még pluszban tudod rátenni a kisgyűrűre /

Nézz bele a papírba. Biztos ami tuti
Amúgy meg úgy szokták megadni, hogy szélesség x magasság x hossz. (17,5 x 8 x 808 ilyet láttam valahol, talán ez a rövid szíj, de nem biztos.)
Mivel a bordás szíj hajtás tengelytávolsága különböző, így az bordás szíj hossza is más. Ha egymás mellé teszed a 2 blokk szíjait látod a különbséget, valószínűleg innen ragadt rá a hosszú mina elnevezés.
Neked uis csak az előzőt tudnám írni.....

Ezt értem, de MI A HOSSZ? Erre nem találok és kapok választ.
Gondolom a szíjra nem az van írva: LOOOOOOOOONG:-))
Ezt értem, de az milyen hosszú?
Mert vannak ugye az általános 747-es, 751-es szíjak.
Ezek a "hosszúúúúúúú" milyen hosszú lehet?

Gyárilag nekem (OLD SR) az Athena 751-et írja, de szerintem ez rövid....
Viszont nem értem a gyári kontrasztrugó (fekete) picivel erősebbnek tűnik összenyomáskor mint a malossi (fehér)........ most akkor mi van?
Akkor már értem. Bocs.