Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont jobb esetben látszik, hogy mióta motoros. Így sok alap dolgot már fel sem emlegetnek neki.
Messéljé inkább egy kicsit, hogy milyen a dörzülő élet ....
Kapod már kerékre mi ?
Az sem normális, aki bármit is ad az adatlapon látottakra
Az adatlapodon látszik minden. Ha kitöltenéd több minden kiderülne rólad.
Szerintem ez maxmanusnak szólt ....
Használd az előzmény gombot
Köszi a tanítást. már azt hittem az elmúlt 25 év motorozása nem tanított meg mindenre. Csak a te érdekedben, hogy tanulj: keveréken nőttem fel.
No akkor elmondok mégegy dolgot, csak a Te érdekedben. Nem ajánlott a motor téli indítgatása, mert többet árt mint használ. 1. Lemeríted az akksit, ami a hidegben be is fagyhat. 2. Ha csak beindítod de nem járatod üzemmelegre, akkor egyre több pára rakódik le a motorban és a kipufogóban, ami nem tesz jót neki. 3. Ha a motor csak pár percig pöfög, ezalatt automatikusan szívatóval megy, erre a ditech gyertyája nagyon érzékeny. Ilyenkor a hideg gyertya még nem tud tisztulni, rárakódik a sok korom, a ditech meg ettől vág egy hátast. Természetesen ez a korom rakódik az injektorra is, ami ezután nem fog porlasztani, csak bepisil és mégjobban beköpi a gyertyát. Tehát ha beindítod, akkor menj is vele pár kört, legalább 10-15 percig.
Amúgy szerintem azért indult be mert most csak úgy akku merítés céljából indítóztál és az üzemanyag mennyiségét pedig rábíztad a jó öreg szívatóra. Máskor is így indíts!
szakmailag?: hajrá.
hagyj már ! olyan boldog vagyok hogy beindult ennyi szarakodás után! inkább szakmailag mondjatok már valami bíztatót! :)
"gatyában" és az miért nem jó? Ha szoknyában lettél volna akkor elmész? :)))) Nehogy mellre szívd!
Elindúúúlt,és jár szépen! csak lementem a garázsba ,elfordítottam a kulcsot,kicsit hosszabban önindítóztam mint szoktam mert úgy voltam vele hogy felviszem tölteni az akksit hagy merüljön,és láss csodát beindult! rángattam neki nagyon harap erős visszaengedtem a gázt aztán hagytam alapjáraton 2 percig járt aztán én állítottam le a gyúj tás kulccsal! :) pedig mennyi mindent megpróbáltam a napokba és semmi! Szerintetek lehet hogy rendben lesz vele minden? ez azért bíztató számomra hogy valamit produkált! lehet hogy mégsem olyan nagy a baj mint gondoltam? szerintetek? most azért örülök! menni kellett volna vele egy kicsit de hát gatyában voltam meg már este is van,meg nem akartam a hidegbe kivinni ("mert a ditech fázik") nehogy megint baj legyen! :)
A végére egy kérdés: Megszoktam eddig hogy 3-5 másodperces önindítózás után indult! a kérdés az lenne ha nehezebben indul mennyi az a max idő ameddig lehet nyomni az önindítónak anélkül hogy a teljes szekezetben(bármely alkatrész) ne keletkezzen valami károsodás?
előre is köszi! ma boldogabban fekszem le mint tegnap! :)))
üdv.
Ne is figyelj ezekre:-)))

Ha jó gépet akarsz arra költeni kell.
Én az asszony gépét 80-ért vettem - jelenleg 150-be van
A sajátomat 69-ért, de erre is már ráment vagy 40-50....

Szóval ha tényleg egy jó, megbízható mocit akarsz az alapjaiban is legalább 130-140-nél keződik.

Én mikor vettem az alapelv az ár volt.
Eszem ágában sem volt kiadni egy "felújított"-nak mondott gépért 150.000-ret.....mert ugye semmire sincs garancia.

Akitől vettem az enyémet mit is jelzett?
Olvasd el:
http://www.akmt.hu/blueapaapri...

Szóval a javításhoz rohadtul nem passzolt a mese....
Arról nem beszélve, hogy rögtön haver volt - és még 2 tükröt is igért postán....persze azóta se jött meg.

Tehát mondhatnak a motorról bármit. Ha nem ismerős által veszed (pl. Kinter mociját, vagy akárkiét, akiről más is tud mesélni), akkor egy használt motor csak egy LUTRI.....
Így vagy belenyugszol, hogy költeni kell rá, vagy jött az idegbaj, hogy költeni kell rá....



Ráadásul!
Ha veszel egy pöpecet....
Hol a munka öröme:-)))))
de = ne
Jah a lényeg. Örülök hogy Neked bejön és működik, de szinte fogadni is merek abban, hogy nem lesz hosszú ez az öröm. Ahogy az egyik kollégám mondaná: 100-ból 1 működik hosszabb időn át hibátlanul, de annak akkor nagyon jó dolga lehet. Az ilyen motorral valószínűleg együtt alszik, együtt fürdik, kajál a gazdája és cirógatja is. De szerintem a motorozás nem arról szól, hogy állandóan cirógassuk a gépet. Én úgy vagyok vele, ha menni támad kedvem, de a motor akarjon erről lebeszélni.
"odafigyeléssel és megfelelő szakértelemmel és vállalkozói keddvel megbízható motorrá lehet varázsolni" Mindig van aki próbálja megmagyarázni hogy milyen jó gép a ditech. Nos jó a kinézete, jó a kasztnija, jók a fékjei, kényelmes, stb és én is megszerettem az enyémet (az átalakítás után), de az is biztos hogy a befecskendezés jóval alul van méretezve mint kellene. Ennek az ellenkezőjéről még maga az jóIsten sem fog engem meggyőzni.....
Ha valóban megszakítós akkor igen. Sajnos a számot nem tudom kiolvasni az alján, pedig így szerintem biztosra be lehetne azonosítani.
Mert hosszabb távra tervezek vele, és a megbízhatóság fontos,ha menni akarok vele akkor menjen, és a megmaradt di-tech alkatrészeket el tudom adni. Tehát nem annyi az annyi.
Akkor miért akarod átalakítani?
Így már neked is 150 fölött lesz a vége. Annyiért már kapnál egy gyári karbisat
110-ért hoztam el,full gyári és tökéletes. De nem is lesz sok ideje elromlani,mert át lesz alakítva.
Köszi! Hát ditechet nem kaptam volna és a többi is aminek az előélete elég bizonytalan. 130 alatt nem láttam a városomhoz 50km-en belül elfogadhatót. Szóval minden felújított benne. ez szerintem több mint a semmi.
Gratulálok! ennyiért üzemképeset is kaptál volna,de hát a szerelés szeretete az nem fizethető meg! :)

kérünk képet
Sziasztok!
Bár már régóta figyelemmel kísérem a fórum írásait és az itt tanultakat felhasználtam a korábbi robogóim javítása és üzemeltetése során.
Mivel karácsony előtt tulajdonosa lettem egy 2003-as Morini blokkos Ditech Sr-nek ezért regisztráltam az oldalon, hogy meg is tudjam osztani tapasztalataimat.
A motort az eladó csak részben nyilvánította üzemképesnek , mivel hidegindítóval be tudta csak beindítani. Addig járt a motor amíg volt a hidegindítóból a hengerben.
Állapota kívülről elfogadható volt ezért 70pénzért megvettem.
Másnap neki is kezdtem a hibafeltárásnak. Ami egyből leugrott az az üzemanyagpumpa abszolúte szar állapota. Sikerült vennem egy bontottat amiben az eltört picike műanyag alkatrészt( ami úgy néz ki mint a főtengely hajtókar csak kicsiben) kicseréltem agy általam készített fémre. A pumpa innen működőképes lett. Sajna mikor a blokkot kivettem láttam, hogy a blokk középrész hegesztve van és a segédvázkeret is alakítva lett valamikor. Szerintem jobb oldalról kaphatott egy ütést. Vettem egy bontott blokkot olcsón és dugattyút, csapágyakat, szimmeringeket kicseréltem újrafűztem a motort.
Lepróbáltam a többi elektromos kütyüt és új akksit és olajat kapott mindenhová. Életre keltettem a motort és haála az istaennek minden egyéb általam nem javított része működőképes volt.
Mire befejeztem a nagyjavítást rájöttem, hogy a ditech működése bonyolúltabb de kicsi odafigyeléssel és megfelelő szakértelemmel és vállalkozói keddvel megbízható motorrá lehet varázsolni egy mások által már bontásra ítélt szerkezetet is.
Szóval: 70 ezer alapmotor.
középsztender és a bezinszivattyú: 12ezer
Blokk középrész variátorral és a hátsó fogantyúval: 15 ezer
Csapágy, tömítések és új görgők: 15 ezer
olaj 2 ezer
akku:5 ezer
Ez eddig 119 ezer volt. A munkadíj és a ráfordított idő az az enyém.
még sokat nem mentem vele de eddig elfogadhatónak bizonyult csak nagyon furcsa, hogy túl csendes .
Ilyen jó lenne hozzá főnök?
auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/motorvil
lamossag/egyeb/simson_12v_gyujtotrafo_eredeti_ddr_1692691313.html