Így-így,ha még egy nem FULL-os 70 es (pl 2 gyűrűs dugóval szerelendő vashengerek) akkor azt még be tudja tekerni az önindító, hogy beinduljon, egy tuning (high-end, mide race) 1 gyűrűs dugóval szerelt hengert már nem biztos...
Amúgy meg ha gyári motor 1 sec után nem akar beindulni, ott baj van...
Szia! Pont ahogy mondod,semmit nem mutat az óra,viszont a motor meg hibátlan. Én is gyanakszom az órára,mert ha rossz lenne a jeladó akkor gondolom rakoncátlankodna a motor is.
Nekem talán még van 2 is valahol. Azt viszont nem tudom hogy jók-e. Bontott motorról valók, még talán a hengerfej is megvan hozzá. A múltkor két hibátlan olajtartályt dobtam ki, mert nem kellett a kutyának sem. Ha kellenek a jeladók, akkor mondasz rá valamit és a tiéd. (Persze ha sikerül előtúrni őket valahonnan....) Egyébként miért akarod cserélni a jeladót? Nem mutat az óra semmit? Csak azért kérdem, mert szeret az óra is kontakthibás lenni...
a 130at annyira nem kétlem .... viszont N.S.-nek ilyen MHR hengerszettje van. Ha emlékeim nem csalnak Ő megáll max 7ből
Én még 50es-két "néztem meg" utoljára / megközelítőleg és órához nézve / : 5alatt sose mentem el Az Evo-val nem is foglalkoztam ..... 13 az viszont rengeteg lenne
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes-e lecserélni az Sr Ditech gyári rezonátoros kipufogóját egy másik sportdobra?
Nem akarok a teljesítményen javítani csak nem tudom, hogy a gyári dob miért olyan csendes. Talán túl le van fojtva?
Engem egyszer szopatott meg, de akkor egy jó nagy séta nézett ki hajnalban Nevelés alatt volt és épp véget ért a terror ... leállítottam, bementem egy bárba és mikor kijöttem, akkor baszott indulni ... toltam vagy 3kilométert, oszt mintha mise történt volna beficcent Azóta sem volt indítással gondom, de mégis azóta inkább 10percel korábban toltam ki ....
Nem irigyellek, ha neked 1,5 órával az indulás előtt már készíteni kell a vasat Nem lehet bízni benne
Méretileg hány mm-es a jó? jelőljétek már nekem ki légyszives!
http://www.grando.hu/online-v%...