Hát akkor 2x átgondolom az egészet a sportkip.nekem hangosak azért nem akarok viszont így korlátozódik az esetleges teljesítménynövekedés, melyik márkát érdemes nézegetni polini,malossi,motoforce?
Passzolom, mert én varió és kuplung mellett cseréltettem egy rahedli cuccot, de azért olvasgattam előtte
Nem tudom azt mondani, hogy lesz 10, mert lehet csak 5, de azt tudom, hogy azzal a 17.000.-es használt kipufogóval magában többet hozol gyorsuláson és végen, mint kuplung+varió cserével....
Köszi a tanácsokat tippeket megmondom őszintén nagyon nem akarnék belemélyedni max variátor+kuplung kb.mennyire lenne jobb a végsebb.10km-el?, linket tudnál küldeni hol tudnám megrendelni a Malossi Fly kuplungot harangal/ hozzá Multivart
Nem írtad a keretet, de egy Malossi Fly kuplungot / jár hozzá harang is / beledobhatsz egy Multivarral karöltve és letudtad az erőátvitelt ....
Ez 36.000.- + pk
Javulni fog a gyorsulásod és a vége is nőni fog, de erőből nem lesz több, max. jobban tudja használni
Az a gond, hogy nem igazán lehet megállni vele, mert mindenhez kell minden, de talán a legjobban úgy tudnád beosztani ezt a pénzt, hogy veszel egy :
- sportkipufogót
- légszűrőt
- a Multivar-t
Aztán beállíttatod a karbit / fúvókák, stb /, aztán valami jó könnyű / 3-4g / görgővel és egy erősebb kuplungrugóval behangoltatod a hajtást.
Így erőből is több van, lélegezni is jobban tud, az erejét is jobban használja, de mégsem csaptál bele a lecsóba pénzügyileg és megvan a kívánalmad is.
Jobbat nem tudod, hacsak nem komolyabb piszkát akarsz eszközölni
Ez a variátoros hajtás úgy működik, hogy egy motorhoz, egy optimális beállítás tartozik nem pedig több tíz. Nah most ha te csak a variátort akarod lecserélni semmit nem javítasz.
Én a helyedben kezdeném a kipufogó rendszer, szívó rendszer átalakítást. Utána variátor kuplung stb...
Üdv! Tanácsot szeretnék kérni tőletek van egy full gyári sr mocim, gyári kip.stb... tudtok ajánlani olyan variátor+kuplung szettet amit ha egy az egyben kicserélnék és minden más maradna, mind végsebesség és gyorsulásra is jobb lenne?
Ok köszi, az baj ha tegnap óta 3.5 baron van.
Azóta mentem vele 5-6km-t ilyen nyomáson.
Gondolom sürgősen engedjem le(az egyik munkatársam nyomta fel annyira,azt mondta annyin kell lennie majd jól lebaszom!)
Ha óra szerint 85-90-et megy nincs értelme a sportprogramnak. Akkor van értelme, ha svájci és korlátozott a sebesség. Anno nekem a sportprogram nem jelentett semmit.
No, egy 2t motornak az alapjárata legyen 1500 fordulat/perc ezt lebontod másodpercre az pontosan 25 fordulat/másodperc. Na az önindító nem tud ekkorát forgatni, olyan átlagban 15 fordulat/másodperc körül van ez az érték.(ez 900 ford./min de lehet ennél több)
Nah most ha a motorodban a dugattyú (2t, és nem szélsőséges időjárásról beszélünk) átfordult 15-öt és még nem indult be ott baj van. (gyári motorról beszélek)
Egy DI-Tech is simán beindul ennyi idő alatt, ha meg nem akkor nem biztos, hogy szar a ditech csak mondjuk már lehet meg kéne dugózni a hengert vagy gyertyát cserélni....
Szép napot nektek! Kis segítséget kaphatnék?
Érdemes sportprogrammal updatelni a ditech computerét. És ha igen akkor tudtok valakit aki Szolnok közelében csinál ilyesmit? Vagy akár Kecskeméten?
Nem tudom azt mondani, hogy lesz 10, mert lehet csak 5, de azt tudom, hogy azzal a 17.000.-es használt kipufogóval magában többet hozol gyorsuláson és végen, mint kuplung+varió cserével....
de te tudod :
Kupesz+harang szett :
http://www.egumotors.hu/4269-k...
Varió :
http://www.egumotors.hu/4277-v...
http://www.kepesmotor.hu/robog...
Nem írtad a keretet, de egy Malossi Fly kuplungot / jár hozzá harang is / beledobhatsz egy Multivarral karöltve és letudtad az erőátvitelt ....
Ez 36.000.- + pk
Javulni fog a gyorsulásod és a vége is nőni fog, de erőből nem lesz több, max. jobban tudja használni
Az a gond, hogy nem igazán lehet megállni vele, mert mindenhez kell minden, de talán a legjobban úgy tudnád beosztani ezt a pénzt, hogy veszel egy :
- sportkipufogót
- légszűrőt
- a Multivar-t
Aztán beállíttatod a karbit / fúvókák, stb /, aztán valami jó könnyű / 3-4g / görgővel és egy erősebb kuplungrugóval behangoltatod a hajtást.
Így erőből is több van, lélegezni is jobban tud, az erejét is jobban használja, de mégsem csaptál bele a lecsóba pénzügyileg és megvan a kívánalmad is.
Jobbat nem tudod, hacsak nem komolyabb piszkát akarsz eszközölni
Én a helyedben kezdeném a kipufogó rendszer, szívó rendszer átalakítást. Utána variátor kuplung stb...
Azóta mentem vele 5-6km-t ilyen nyomáson.
Gondolom sürgősen engedjem le(az egyik munkatársam nyomta fel annyira,azt mondta annyin kell lennie majd jól lebaszom!)
Nekem Keeway F-act volt előtte!
üdv
egy aprilia sr 50r típusú robogónak érdekelne,hogy hány bar nyomásra kell felfújni az első ill. a hátsó gumit.
A választ előre is köszönöm!
üdv
Nah most ha a motorodban a dugattyú (2t, és nem szélsőséges időjárásról beszélünk) átfordult 15-öt és még nem indult be ott baj van. (gyári motorról beszélek)
Egy DI-Tech is simán beindul ennyi idő alatt, ha meg nem akkor nem biztos, hogy szar a ditech csak mondjuk már lehet meg kéne dugózni a hengert vagy gyertyát cserélni....
Érdemes sportprogrammal updatelni a ditech computerét. És ha igen akkor tudtok valakit aki Szolnok közelében csinál ilyesmit? Vagy akár Kecskeméten?