Teljes felújításon esett át. Blokközép csere, mert repedt volt, csapágyak, szimmeringek, variátorgörgők, bevizsgált injektor, felújított AC pumpa. Hengerrel és a dugattyúval nem volt gond. Tökéletesen indul és megy is szépen 50-ig. Olyan mintha egy teljesen lefojtott motorral mennél amit most hoztál ki a szalonból. Okosok szerint és szerintem is a az elektronika van visszafogva és nem engedi pörögni.
Biztosan azért, mert gyárilag fojtott az elektronika. Vagy azért mert benne van a varióban a fojtógyűrű. Vagy kopott az ékszíj, vagy a kuplung, vagy olajos. Vagy, vagy, vagy, ezer dolog miatt lehet....
Sziasztok!
Régebbi kérdésemre nem érkezett válasz, amiben azt kérdeztem, hogy miért nem megy többet a motorom mint 50. Lassan megtudom, hogy miért. Azt esetleg tudjátok, hogy az SR Factory Ditsch ECU-ja kompatibilis-e a Morini SR ditechjével?
Ditechnél? Az nem fog működni, mert a lendkeréken több jeladó is van, ami megzavarja szegény ford. mérőt. Nade. Meg lehet oldani másképp. Pl. egy kapacitív érzékelő a gyújtás kábelére, amire egy fet rákötve, ami szaggatja a mérőnek a 12V-ot. Probléma megoldva...
Mindent úgy alakítok/alakítottam, hogy a gyári külső visszaállítható legyen 100%-ban, és rohadt szívás lett volna körbeönteni a sárvédőt, majd száradás után befoltozni a lyukat és formára alakítani
A ledes féklámpát is csak kipattintom a tokból és mehet vissza a gyári
Nem lepődnék meg, ha bekajálna egészséges használat mellet vagy egy 10est ....
Jó kis gép ez, csak az építés célját nem értem .... vadiúj motort húztak fel High End szintre, majd 800 Km után eladja ... benne van vagy 1.3 misiben
Elversenyezgetnék én ezzel a Mami kupában, szó se róla, de kint nem hagynám a West End előtt még beugrok valamiért
Furi, furi na de az fix, hogy előbb visszajönne valami, ha tuning és motor külön lenne árulva
Sziasztok!
Barátom SR50 di-techje már 1 éve áll. Injektoros és a benzinpumpa adta meg magát. A kérdésem az lenne, hogy mi kell a motor karbissá alakításához? Bonyolult? Árban kb mennyit kell rá számolni?
Köszi!
Hát, a fogyasztására kiváncsi lennék. Nekem anno trabim volt, és is vettem hozzá szűk pénztárcához mérten mindent. Imádtam. Akkor mondta egy ismerős, hogy oké-oké, de bármit csinálsz vele, akkor is trabant marad.
Valahogy ez is ilyen. Szép, meg jó, meg miegymás, de akkor is "csak" egy robogó marad, ami nem 140 km/h-ra lett tervezve. Remélhetőleg az új gazdája nem hal meg vele hamar, vagy bontja szét, az alkatrészek árának visszaszerzése érdekében, mert egyébként eladni nem lesz egyszerű. Napi használatra gondolom nem alkalmas hosszú távon, amúgy meg drága hobbinak, vagy az első leállítás után ellopják.. Legalábbis nekem ez a véleményem.
Soha nem is ment többet?
Gondolom mindenen túl vagy már. Levegőszűrő, szíj, görgő, kuplung ellenőrzés. Könnyű tolni? (nem szorul a féked, vagy kerékcsapágy?)
Régebbi kérdésemre nem érkezett válasz, amiben azt kérdeztem, hogy miért nem megy többet a motorom mint 50. Lassan megtudom, hogy miért. Azt esetleg tudjátok, hogy az SR Factory Ditsch ECU-ja kompatibilis-e a Morini SR ditechjével?
Karbis fekvő mina
Viszont stabilan működő analóg fordulatszámmérő bekötésről még nem írtál Megódható
Köszi, köszi
Mindent úgy alakítok/alakítottam, hogy a gyári külső visszaállítható legyen 100%-ban, és rohadt szívás lett volna körbeönteni a sárvédőt, majd száradás után befoltozni a lyukat és formára alakítani
A ledes féklámpát is csak kipattintom a tokból és mehet vissza a gyári
Meg talán egy igen félkész cucc is.
Bár elég sok meló van még vele mert a lámpafészek igen gyatrára sikerült.
Baromi sokat segítenél, ha egy formakészítés idejére nélkülözni tudnád a fekete üvegszálas idomot .... természetesen nem ingyen kérem
Jó kis gép ez, csak az építés célját nem értem .... vadiúj motort húztak fel High End szintre, majd 800 Km után eladja ... benne van vagy 1.3 misiben
Elversenyezgetnék én ezzel a Mami kupában, szó se róla, de kint nem hagynám a West End előtt még beugrok valamiért
Furi, furi na de az fix, hogy előbb visszajönne valami, ha tuning és motor külön lenne árulva
Barátom SR50 di-techje már 1 éve áll. Injektoros és a benzinpumpa adta meg magát. A kérdésem az lenne, hogy mi kell a motor karbissá alakításához? Bonyolult? Árban kb mennyit kell rá számolni?
Köszi!
Valahogy ez is ilyen. Szép, meg jó, meg miegymás, de akkor is "csak" egy robogó marad, ami nem 140 km/h-ra lett tervezve. Remélhetőleg az új gazdája nem hal meg vele hamar, vagy bontja szét, az alkatrészek árának visszaszerzése érdekében, mert egyébként eladni nem lesz egyszerű. Napi használatra gondolom nem alkalmas hosszú távon, amúgy meg drága hobbinak, vagy az első leállítás után ellopják.. Legalábbis nekem ez a véleményem.