Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Postán a cucc.
Az igen bazzeg
Sok értelme volt ennek, ennyi időre ....

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_full_malossi
-5992762

ebbe hihetetlen pénz lett belehányva
Há akkó mié nem írtad le

Ez a torzszülött most készül a maradék cuccokból, vagy ez volt Ő
Még annyit, hogy a lendkerék átalakítása előtt azért nézd meg hogy minden stimmel-e a rajzon lévővel, mert kétféle lendkerékkel gyártották a motort. Lényege, hogy a szikrának még a felső holtpont előtt(!) kell létrejönnie egy kicsivel. Ez annyit jelent, hogy ne ess neki rögtön a lendkeréknek, hanem nézd meg hogy a valóságban a motoron tényleg oda esik-e a lendkeréken lévő jeladó ahová kell. Mert ugye könnyebb előtte méricskélni, mint utána a lecsiszolt jeladót visszavarázsolni.... A csomagban lesz két rajz, biztosan eligazodsz majd rajta. Ha nem, akkor ittvagyok, segítek.
Igazán nincs mit, remélem sokáig hasznodra lesz a kütyü.
Szépek!
Yamahával munkából indulás,sr-el délutáni motorozás.
Amúgy köszönöm az egészet!
A közleményben leírtam,de azért elküldöm emailban is.
Oké, megvan. Még egy címet kérek, ahová tudom küldeni a cuccot. Holnap megpróbálom postára adni, remélem összejön és le tudok lépni a melóból pár percre.
Na ja.
Egyértelmű.
Mondjuk az én véleményemmel nincsenek kisegítve az átalakítósok, mert nekem csak a gyári tetszik.
Nehogy átalakítsd a rakéta lámpát annál szebb nincs.
Szia! Most utaltam, T.Gyula néven.
nem az illúzió keltés volt vele a cél.
ahogy ráraktam a fekete lencsét, úgy egyből kipufogónak tűnt a képen
Még ha a kipufogó végét raknád a hátsó lámpa helyére és adagolnál hozzá egy kis nitrót, akkor hátsó lámpa sem kellene, mert izzana mint állat és még tüzet is okádna.
Egy, de fekete lencsével az kipufogónak néz ki , és mivel a toldással "ki van helyezve" a segge, így belesimul az az egy

A másik opció az hasonlít egy kacsaseggű sradhoz, amin egy r1 szerű undertail van 2 süllyesztett kerek lámpával, de az 3x ennyi meló lenne
Egylámpás? Sárvédő nélkül? Áááááá, nekem nem jön be. Mint egy egyszarvú. Ráadásul esőben még a gyári sárvédő is kevés, nemhogy Te még azt is lefaragod....
Tisztelt Fórumtársak!
Egy kis technikai segítséget szeretnék kérni. Vettem egy 2003-as Morini blokkos Sr50 Ditech-et. Teljesen felújítottam és kicseréltem mindent ami szerintem megérett rá. Minden része üzemképes és tökéletesen indul is. Egy valami azonban nem kerek: Jól gyorsul és harap is rendesen de kb 45-50 körül megtorpan és csak tartja a fordulatot de nem akar tovább pörögni. Nincs semmi mechanikus fojtás benne. A másik, hogy nagyobb gáznál folyamatosan kilövi azt a biztosítékot ami az indexért és a kürtért felel. Szerintetek valamiféle elektronikus fojtása lehet? És a biztosíték?
Így lesz az igazi .... kis képzelőerő azért kell hozzá, mert nem profi a kép

Fekete burával a tuti
Jó a gyári szíj. Nehogy vegyél másikat.
Sziasztok! Adva van egy malossi multivar 2000 varióvaltó set 7.2g görgővel fehér kontrsztrugóval és egy malossi fly kuplung+harang ezekhez milyen szijj ajánlott vagy jó a gyári szijj is ami most (18mm széles)
Szerintem nem kínai hatású.
Na, valahogy csak átépítem a hátulját ... nem leveszek belőle, hanem betoldok. 2 terv van már rá .... ez az egyszerűbben kivitelezhető.

Mi a vélemény ?
Nekem tetszik, de másnak nem kínai hatású így
Ha több darab kell akkor természetesen megoldom, csak egy-egy darabot nem állok neki gyártani, mert úgy apránként kell rendelni, ilyenkor egyenként jön rá a postaköltség (nekem is), ráadásul az alkatrészek és a szerszámok után futkosás időtrabló.