Még annyit, hogy a lendkerék átalakítása előtt azért nézd meg hogy minden stimmel-e a rajzon lévővel, mert kétféle lendkerékkel gyártották a motort. Lényege, hogy a szikrának még a felső holtpont előtt(!) kell létrejönnie egy kicsivel. Ez annyit jelent, hogy ne ess neki rögtön a lendkeréknek, hanem nézd meg hogy a valóságban a motoron tényleg oda esik-e a lendkeréken lévő jeladó ahová kell. Mert ugye könnyebb előtte méricskélni, mint utána a lecsiszolt jeladót visszavarázsolni.... A csomagban lesz két rajz, biztosan eligazodsz majd rajta. Ha nem, akkor ittvagyok, segítek.
Oké, megvan. Még egy címet kérek, ahová tudom küldeni a cuccot. Holnap megpróbálom postára adni, remélem összejön és le tudok lépni a melóból pár percre.
Még ha a kipufogó végét raknád a hátsó lámpa helyére és adagolnál hozzá egy kis nitrót, akkor hátsó lámpa sem kellene, mert izzana mint állat és még tüzet is okádna.
Egylámpás? Sárvédő nélkül? Áááááá, nekem nem jön be. Mint egy egyszarvú. Ráadásul esőben még a gyári sárvédő is kevés, nemhogy Te még azt is lefaragod....
Tisztelt Fórumtársak!
Egy kis technikai segítséget szeretnék kérni. Vettem egy 2003-as Morini blokkos Sr50 Ditech-et. Teljesen felújítottam és kicseréltem mindent ami szerintem megérett rá. Minden része üzemképes és tökéletesen indul is. Egy valami azonban nem kerek: Jól gyorsul és harap is rendesen de kb 45-50 körül megtorpan és csak tartja a fordulatot de nem akar tovább pörögni. Nincs semmi mechanikus fojtás benne. A másik, hogy nagyobb gáznál folyamatosan kilövi azt a biztosítékot ami az indexért és a kürtért felel. Szerintetek valamiféle elektronikus fojtása lehet? És a biztosíték?
Sziasztok! Adva van egy malossi multivar 2000 varióvaltó set 7.2g görgővel fehér kontrsztrugóval és egy malossi fly kuplung+harang ezekhez milyen szijj ajánlott vagy jó a gyári szijj is ami most (18mm széles)
Ha több darab kell akkor természetesen megoldom, csak egy-egy darabot nem állok neki gyártani, mert úgy apránként kell rendelni, ilyenkor egyenként jön rá a postaköltség (nekem is), ráadásul az alkatrészek és a szerszámok után futkosás időtrabló.
Sok értelme volt ennek, ennyi időre ....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_full_malossi
-5992762
ebbe hihetetlen pénz lett belehányva
Ez a torzszülött most készül a maradék cuccokból, vagy ez volt Ő
Egyértelmű.
ahogy ráraktam a fekete lencsét, úgy egyből kipufogónak tűnt a képen
A másik opció az hasonlít egy kacsaseggű sradhoz, amin egy r1 szerű undertail van 2 süllyesztett kerek lámpával, de az 3x ennyi meló lenne
Egy kis technikai segítséget szeretnék kérni. Vettem egy 2003-as Morini blokkos Sr50 Ditech-et. Teljesen felújítottam és kicseréltem mindent ami szerintem megérett rá. Minden része üzemképes és tökéletesen indul is. Egy valami azonban nem kerek: Jól gyorsul és harap is rendesen de kb 45-50 körül megtorpan és csak tartja a fordulatot de nem akar tovább pörögni. Nincs semmi mechanikus fojtás benne. A másik, hogy nagyobb gáznál folyamatosan kilövi azt a biztosítékot ami az indexért és a kürtért felel. Szerintetek valamiféle elektronikus fojtása lehet? És a biztosíték?
Fekete burával a tuti
Mi a vélemény ?
Nekem tetszik, de másnak nem kínai hatású így