Mondjuk nekem egy téli nagyon hideg 4 hónap után sikerült 10 másodperc után is életet lehelni a dögbe.
Nagyon nem akart beindulni de csak megtette a szemét.
Így-így. Ha nem indul 5-10mp után, akkor valami nem kerek. Az akkunak is kell egy kis pihi, de az önindító is könnyen megmekken. Ezekben a pici önindítókban nem sok tartalék van, ezért is szenvednek pl a 70-es hengerekkel is. Sok esetben nem bírják kellő fordulattal megtekerni. Gondolom A Tiéd nem 70-es, így más gond lesz.
Ilyen kis robogónál, ha 5 másodperc után sem történik semmi, akkor ne tekertesd tovább. Várj vele 1-2 percet, hogy a kémiai folyamatok az aksiban "normalizálódjanak" majd megint próba.
Ha nem akar beindulni, nézd meg mi okozza a hibát. ( motor kopás, karburátor tisztítás, vákuum csap, gyújtás stb...)
Anno azt tanították, hogy max. 10mp indítózás, legalább ennyi szünet. Volt, hogy felbosszantott, lassan tekert a félig lemerült akku, mondom hátha elkapja, tekertettem vagy 40-50 másodpercig egyfolytában. Nem kapta el, viszont az önindító egyik tekercsrésze megégett, így már csont feltöltött akkunál is alig forgatott, ha az égéses kommutátor résznél állt meg az önindító, akkor nem csinált semmit.
Ez nem válasz a feltett kérdésre! gondolom csak van olyan alkatrész az akksin kívül ami nem szereti a hosszú önindítózást! Akkor helyesebben úgy kérdezem a diteches hozzáértőktől, Nektek mennyire kell önindítózni hogy elkapja? Vagy az normális ha kicsit hosszabban kell? ettől remélem nem lesz baja semminek!
üdv
Bocs......kifelejtettem, hogy nyáron szedtem szét elsőre a TS karbiját....
Szóval nem az idő számít, vagy a legurult táv, hanem hogy volt e baj a vassal.....hiszen egy jogosítvány nem hozza magával a szaktudást is:-))
Lásd a szőke nő és a 710-es kupak történetét:-)))
Én a papír szerint 11 éve motorozom - de az alapok kiestek menet közben, hiszen nem volt szükség a "tudásra".
Én a motorbütykölést ugyan úgy tanultam, mint a számítástechnikát.
Jött egy baj - meg kell oldani.
De ha nincs gond, akkor az ember nem tud belőle okulni, tanulni.
Nekem pl. a karbival való játszadozás most az asszony SR-ével indult. Előtte soha életemben nem szedtem még karbit még ki se a motorból, nem hogy szét....
Szerintem egy alap motoros - mint Én is, a következő gondokkal találkozik 99%-ban:
lánccsere, olajcsere, szűrők, hűtés.....és a kopó alkatrészek: gumi, fék....
Utána jön a nagy kérdés: megcsinálod, vagy megcsináltatod.....
Köszi! itt nem az indítgatás volt a cél,hanem az hogy beinduljon végre! amúgy 25 fokos garázsban van így nem fog befagyni semmi! feleslegesen nem fogom indítgatni megfogadom! legközelebb 10 fok felett egy próbakörös indítással fogok kezdeni! üdv
Eddig csak 120 km-tert toltam bele és csak város volt. Kint hidegebb van és fúj a szél. Szélvédelem ezen a szekéren nem sok van. De mindennek eljön egyszer az ideje. Tol elég szépen ha húzom neki. Ez a 39 ló elég úgy néz ki.
Lófaszt. Nem lesz egykerék. Nem vagyok advanced user. Magyarul kevés a tudás és nem is akarok kerekezni. Engem csak a krúzolgatás érdekel, néha meghúzom a szarvát és ennyi. Meg az elhagyatott területek érdekelnek ahol csönd van, meg a természet.
Csak 70-es.