Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megfontolandó! Ennyibe a ditech javíttatása is belekerülhet nem hozzáértőnek,és idő után újra beszarhat az is! akkor már inkább az átalakítás!
Azt hittem ez csodálkozás,és nem nemértemezés :)
Jobb ha benne van (a darabja), mert különben feleslegesen növelnéd a forgattyúsház méretét. Ez pedig csökkenti az elősűrítést. Így gyengébb motort kapnál. Csak a görgőt vedd ki belőle, a többi marad.
Kompresszort miért kell benne hagyni? Nem lehet egyszerűen ledugózni?
Persze, a mechanikai dolgok menni fognak.
Továbbra sem tudok képet felrakni...... :S
A mechanikai része menni fog a dolognak? Pl. a hengerfejet le kell venni, mert az injektor helyére menetet kell vágni és ledugózni. Ha rám hallgatsz, akkor inkább a régi gyertya helyét záratod le, az injektor helyére pedig normál (asszem 14-es) gyertyamenetet fúratsz(esztergályos). Ezzel normál hosszú menetes gyertyát tudsz beletenni. Olcsóbb és könnyebben hozzáférhető, nem kell a gyertyacseréhez a motor alatt fetrengeni. A lendkereket le kell venni, és a sok lágyvas jeladó közül csak egyet kell meghagyni. Az nagyon lényeges hogy melyiket, ezt majd elmondom. A többit szépen leviszi egy sarokcsiszoló. A gumi szívócsövön találsz egy réz csöcsöt. Erre már nem lesz szükség, le kell forrasztani. Lehetőleg ne melegítsd túl, mert kiforul a gumiból. Injektort, benzinpumpát, olajpumpát, olajtartályt, ECU-t le lehet szedni. A kompresszort kiszeded (4 csavar fogja) és kiveszed belőle a mozgatógörgőt. A kompresszorból kijövő réz csonkot kiszeded és becsavarsz egy asszem 8-as csavart. A kompresszor mehet is vissza. Bekötöd a FET modult. Nem bonyolult, 5 szál vezeték. Karbi mehet fel, bovdenek a helyükre, hűtővíz, stb.
Az üzemanyagszelep azért kell, hogy legyen ami a gyújtás levételével elzárja a benzint a karbitól. Mert ha a tűszelep nem zár jól, akkor a motor megszívja magát, durvább esetben a földön lesz a teli tank benzin. Csak 12V-os és megszakítós gyújtótrafó jó az elektronikához. Ha igazán jót akarsz, akkor gyári német trafó (de kurva drága). A hengerfej tömítés meg azért kell, mert a hengerfejet le kell venni egy kis fúrás-faragáshoz. Használt tömítést meg nem rakunk vissza. Pláne nem vízhűtésű motornál.
FET gyújtómodul. 10.000,-
Karbi 6.000 - 30.000,-
12V-os "Ben Lovato" kék üzemanyagszelep 5.600,-
Simson 12V megszakítós(!) gyújtótrafó 3.950,-
Hengerfej tömítés. 2.000 - 3.000,-
Pár méter benzincső. 1.000 - 2.000,-
Pár méter vezeték. 1.000,-
+munkadíj
Na ennyi ez az oldal is. Képet sem lehet felrakni, harmadjára sem.....
A képet nem rakta fel.
Másik. Azért kicsit hiányzik a kis mocsok.
Hát ha elküldöd mail-ben,hogy pontosan milyen trafót vegyek,a karbit tudom. Kell még valamit venni?
Az első mozzanattól az utólsóig! alkatrészbeszerzés,szerelés stb!
kooooompplett! :)))
Addig akár meg is csinálhatod a mellékes melókat az átalakításra váró ditechen. Meg be tudod szerezni a karbit, gyújtótrafót, stb...
Óóóó, mit találtam. Régi emlék....
Csak amikor időd van. Egyébként ma olyat láttam amit még soha,csinálok egy mocit és a membrán ház két imbusz és két valami kúpos szarral van lefogatva,fogalmam sincs,hogy mik azok
Mit jelent a komplett?
Próbálom még a héten összehozni a cuccot. Holnap jön a gazdája a (z egyik) Piaggionak, munka után (6 óra után) azzal el fog menni az egész este. Az egész hetem ilyen. 8-17-ig meló, alkatrészért rohangálás, stb. Húzos most a program, de rajta vagyok a témán.
Kompletten mennyi átalakíttatni karbisra?
Könnyen feladod - ez a fő gond:-)))

Én már hetek óta játszom.....
Asszony gépét 3 hónapig bütyköltem, mire olyan lett, amire azt mondom: már majdnem jó:-))
Rajtad múlik meddig
A törődéstől. De vigyázz, mert attól még ditech marad. Ott és akkor fog cserbehagyni, amikor a legnagyobb szükséged lenne rá.
Tegnap marha nagyot motoroztam, szépen húz 0-90-ig a di-tech! Tegnap leszedtem a kuplungot,variátort, kitakarítottam. A variátor szíj elég ramaty állapotban van,kicsit lépcsős az oldala. Megfordítottam és úgy raktam vissza. Nem tudom mitől táltosodott így meg.