Sziasztok!
Lehet membrán hiba ha a robogó nem indul, vagy csak nehezen és rögtön leáll ahogy beindult.
Az egyik munkatársam azt mondta, szerinte a szívómembránon sérült lehet a rezgőszelep, szerintetek?
Az is jó megoldás. Step up DC-DC átalakítónak hívják. Bár ettől még ha akkura van kötve, az ugyanúgy le fog merülni.... Ezért lenne jobb a 2 fázisú fesszabályzó, mert akkor a generátor teljes árama a motorba lenne táplálva és az akku csak mint puffer üzemelne.
én is találkoztam pont ugyan ezzel a robogóval!:)
majdnem meg is vettem műszakilag nagyon rendbe volt mentem vele pár kört, brutálisan jó hanga volt:) kipufogó szinte vadi új, de az a festés.. tényleg katasztrófa... na meg a műszer fal se volt kutya az alkoholos filcel rajzolt dolgokkal...:D ez a két dolog vette el a kedvem tőle. pedig nagyon húzott .. kiakadt a 80 km óra nagyon simán..
Magát a szívatót úgy, hogy beindítod a gépet és a szívató fekete részének 2-3 (max 5) perc után melegnek kell lennie. Ettől persze még nem biztos hogy működik, mert be is lehet szorulva, el is lehet tekergetve, stb.... Azt kell ellenőrizni, hogy a szívató csatorna a karbi hideg állapotában nyitva van-e, majd ha bemelegedett a szívató, akkor elzár-e a csatorna. Ezt egy akkora csövecsével tudod megnézni, ami szorosan beleillik a szívató csatornába. Ebbe kell belefújnod. Hidegen át kell tudnod fújni rajta, melegen már nem.
Vigyázz, mert úgy rémlik hogy a 20W-os már több sorbakapcsold led-ből áll, ezért nagyobb a nyitófeszültsége. Kevés lesz neki a 12-14Volt. http://www.vanqled.com/ledgrow...
Szerintem van vízpumpa, méghozzá úgy mint nekem az f12-esen egy merci vito diesel víz előmelegítő egységének a elektromos keringető pumpája tökéletesen alkalmas vízpumpának, ha az ember ráun, hogy állandóan szétesnek az után gyártott felújítók. (látszik a videón ahogy ott lóg egy hasonló motyó)
Ezzel a filces rajzolással én is találkoztam novemberben amikor motorokat nézegettem,Csepelen árult a tag egy" full "malossi ditech gépet tökéletes esztétikával, oszt amikor odaértünk érte azt hittem rosszul látok filcel voltak felrajzolva az ikonok, és ordenáré megfolyt ocsmány volt a fényezés. Ki is fordultunk az ajtón rögtön.
Én is kb 2 hónapja vettem egy külsőleg lepusztult darabot (2008)-as, de már szépen lefényeztem. Motorikusan viszont patent, nekem 6,1 malossi görgők vannak benne ezzel óra szerint 85-öt megy(107 kg vagyok :)), de én is úgy gondolom, hogy a gyorsulása nem tökéleteses, elbirna 5,5 g körüli görgőket.Bár lehet megtéveszt az f12-őm az mhr replica shot-al , az másik dimenzó gyorsulásban, csak hát 6l benyal 100-on ez meg 2,6l.
Nekem csak 1db 5w meg egy 15w izzó van gyárilag 5 a tompitott
15 a refi .Ja és xenonnál észre lehet venni ha merül az akksi mert olyankor alapjáraton lekapcsol a xenon.Én akksirol relével kötöttem be a xenont.Azaz a világitáskapcsolóval csak a relét vezérlem és az kapcsolja a xenont.Jó amit mondasz lehet rendelek ebayröl mert 10w elég olcsón beszerezhető bár egyböl vehetnék 20w-ost
Ha tettél volna bele 2 db 10W-os power led-et, akkor az mehetne a világítástekercsekről is. A fényereje majdnem eléri a xenon-ét. Igaz hogy barkács a dolog, mert szét kell darabolni a lámpatestet, meg meg kell találni a legjobb fókuszpontot és hűtés is kell neki, de szerintem brutál jó. A rendőr meg elmehet aludni, mert nem xenon. Alapjárat közelében kicsit villog, de kit érdekel....
Nade mé meríti le a 35W-os xenon, mikor gyárilag is 2db 15W-os izzó van benne? Bár az a világítástekercsekről megy. Én kicsit átépíteném a töltést a gépen. Megtekerném a gyári alaplapot, hogy 2db egyforma tekercs legyen rajta az akku töltéséhez és csinálnék hozzá egy 2 fázisú fesszabályzót, az 1 fázisú helyett. Így már majdnem 'nagymotor' lenne, mert azokon meg 3 fázisú van...
Én raktam xenont old sr-be.A foncsort nem károsítja(eddig)bár sokat nem használom este a mocit.Meg raktam jobbról is a lámpába egy T10 es foglalatot abba pedig nagy fényerejű smd ledes izzót igy a két led elég fényt ad a közvilágítás melletti közlekedéshez, xenont csak tök sötétben használtam.Az akksit (4Ah) menet közben is 2-2.5 óra alatt lemeríti a xenon.Csak gondoltam leirom a tapasztalataimat.
Ebben 35W-os izzó van. Az már komolyabb fényt ad, mint a gyári 2 db 15W-os gyertyaláng. Nagyobbat nem tennék bele, mert nem fogja szeretni. Esetleg xenont. Az pont 35W. Azzal már akkora fénye lenne, mint a repülőnek leszálláskor.....
Ha jól tudom akkor 2003-as kiadású SR-ek Franko Morini blokkosak és a 2004-tól vannak forgalomba a Piaggo-k. A vízszivattyú házának az alakjáról tudod megkülönböztetni. Egy kis segítség:
üdv! két kérdésem lenne!
nem értek egyátalán a robogókhoz..
nemrég vettem egy 2004 es évjáratúnak hírdetett ditechet
akkor annak már morini blokkosnak kéne lennie ha jól tudom, szerintem régebbi mint 2004 es... akkor a piaggio blokkos lenne igaz? hogy tudom megnézni hogy milyen?
Kicsit reménykedtem, hogy a fekete maradt meg.
Ha nincs harag, akkor kihagyom, de köszönöm a keresgélést
Nem, ez 4hengeres, 1180cc, 259kg, és 9500nál 147 lóerő volt a nyitott sima verzió. Az ezerkettes ZZR-rel voltak partiban annak idején. Arról meg tudjuk, hogy az XX-ig ki volt-mi volt
Ez se a mostani modelpalettáról van.
Egyáltalán sor3-ez?
Kép az idomról.
Ekéggé féligkész,nem volt kanalam csiszolászni.
Kifejezetten a lámpa körül van rendesen munka vele.De alapnak jó lehet ha érzel energiát rá.
Valakinek?
Köszönet.