Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy átkinteresiti.
Épp nemrég kérdezték, hogy amennyit ráköltöttem a ditechre, abból vettem volna egyel újabb karbisat is. Ha utánaszámolok, simán, dehát igy legalább nem unatkozom itthon , meg megismerem a szomszédokat, meg anyám is csuklik, amikor reggel 6.30-kor inditom a zx-et a háztól 2 méterre.... És hát ez megfizethetetlen!
A hobby az ilyen, de ha valaki munkába járásra használja(ná) a ditechet, akkor az hamar fel fogja gyújtani....
ördög és pokol... de igy hibásan megvettem ötvenért. Fizettem a szívásért, de ez van, ez ilyen hobbi.
Ilyen ez a ditech.....
rámértem egy kerékpumpa nyomásmérővel, és kijött a hiba. Akkor még semmibe, mert találtam a youtube-on videot, és mit veszithetek alapon szétszedtem, akkor sikerült kipucolnom, illetve kimosni, igy akkor olcsón megúsztam. Azóta vettem egy másik használtat, ami azóta be is döglött szintén, igy a sok szívás után, hogy továbbszivassam magam átalakítottam karbisra. Azóta pöcc-röff, csak a fogyasztása nem tetszik, de ha jobb idő lesz, majd szórakázok vele.
Javítás mennyibe fájt? :(
Nekem csak annyit indult, hogy csak öngyújtóval tekerés közben pötyögött. benzin volt, szikra volt, és ennyi. Végeredmény félig döglött benzinszivattyú volt ditechen, kb. 2 bart nyomott, mivel a szelep visszaengedett.
Már ezen is túl vagyok! De majd még próbálom! Szerintetek életre lehet kelteni a leírtak alapján vagy valami nagy baj van?
http://www.unibatitalia.com/it...

A régi aksim! bár bemértük jó minden!
Nagy hidegben 10-20 ml fecskendővel közvetlenül a hengerbe. Próbáld meg.
Önindítózok hütyütyühütyütyühütyütyühütyütyü elkezd járni a motór zzzzzzzzzzzzzzzzz hütyütyühütyütyühütyütyühütyütyü aztán semmi mert az akksin érződik hogy elég neki! várok 2 percet és ugyanaz! Egy pillanatra elkapja már majdnem beindul aztán semmi! ponyva rá bas..a meeeg a ku..a anyját káromkodás mellett! Gyertya kiégetve takarítva ,feltöltött akksi meg minden! be kellene csak valahogy indítani!?
Nem vitázok. Jó a VARTA, mint azt korábban is említettem. Azzal nem értek egyet, hogy rázkódásálló. Mindent mindennel hirdetnek csak hogy el tudják adni. Ez undorító....
100-assal akart lenni...
itt meg egy 10-assal még olcsóbb is, pedig ugyan az a bolt
http://motor-akkumulator.hu/no...
érdekes mindenesetre
én meg is vettem
2007-ben vettem a gépet egy ilyen aksival, most cserélem ugyan ilyenre. Annyira tán csak nem lehet rossz
Sőt, három ilyen sorbakötve is jó bele:
http://oldradio.tesla.hu/szets...
srácok!
Adjatok tippet!



Mint írtam van egy kis (nagy) gondom.
A moci egyenesben jó.....de ott is ha olyan 50-nél odarántom neki, akkor elkezd gyorsulni, majd nagy HŐŐŐŐŐŐŐŐ-vel elkezd fulladni.
Ez - ha emelkedő, akkor már 30-nál is bejátszik.
Ha visszacsavarom a gázt, akkor újra erőre kap.
De van olyan is, hogy nem.....


Amit eddig néztem:
1., a karbiban nem vízes a benzin - a tankban sem
2., a tank tiszta
3., a benzin és vákuumcsővet kicseréltem most
4., a csap működik, tiszta volt a szűrője is (visszarakásnál viszont kellett egy kis teflon neki, mert a bilincs már nem tartotta meg, és szivárgott a benzin.....(tél van, ki van keményedve a műanyag - részben érthető)
5., a gyertya barna, csak a hajlításnál van egy kis fehéredés
6., gyertyahézag is jó, amúgy 8-as gyertya (BR8-HS)
7., kompressziónak is kell lennie, hiszen álló helyzetből kilő....megy is rendesen, szóval gondolataim szerint üzemanyag gond van....
8., mint írtam ezt egy SHELL tankolás után kezdte el, vagyis a karbi is jó volt előtte.....(zéger a schuberten alulról a másodikban van)
9., Ha zárok a keverékcsavaron, hogy kevesebb levegő menjen, akkor még 40-re is alig gyorsul fel
10., és néha olyan érzésem is van, mint ha a szíj nem akarna visszamenni a helyére.....vagyis mint ha elől-hátul középen lenne......majd ahogy megállok az alapjárat a helyére teszi
11., lejtőn lefelé viszont (poénos) megy.....ellenben mikor eléri a ~65km/ó-át akkor olyan mint ha üresben pörögne a motor. Ahogy visszalassul ~62-61km/ó-ra, akkor újra a "motor hajtja".....
Olyan mint mikor váltós bringával hajtasz mint a meszes, majd a lejtön is hajtasz, de már csak magadnak, mivel a bringa gyorsabban gurul, mint ahogy te hajtanád.




Szóval mi a rákért akar fulladozni?
A karbi elméletileg tiszta (hiszen gondolom ha az koszos lenne, akkor egyáltalán nem akarna menni......)
Vagy itt lehet állítani az úszó magasságán? Lehet az a gond, hogy a nagyobb terhelésnél hirtelen nem enged be több benzint?
Vagy keverékképzési gond?
Vagy tegyem le a zégert tök alulra?

Mert ugye ha sok benzint kapna akkor benzines, olajos, fekete lenne a gyertya.....
Vagy a gyertya nagy hőértékű és ebbe 7-es kellene? (papír szerint csak a vízhűtésesbe kell 8-as....a levegősbe 7-es kell.)
De bárhogy nézem, akkor kb. 1 hónapja miért volt tökéletes?
Bár így hogy írom most meg az jön ki, hogy mégiscsak a karbiba ment be valami kosz?





Szóval jöhetnek a tippek, mert Én kezdek kifogyni.....
"Magasfokú rázkódás ellenállóság" Nem tudom mitől lenne rázkódásálló egy sima savas akku, amiben a savban szabadon úszkálnak a lemezek. Na mindegy én nem akarok meggyőzni senkit hogy mi a jó. Azt vesztek amit akartok.
Azonnal megvenném. Ez jó.
Ez is untig elég az SR-be:
http://www.prpkft.hu/motor-akk...

teljesen felesleges a nagyobb! Szerintem
Köszi!
Baszki......ez tényleg occónak tűnik....
Én már vettem a bal oldalit az asszonyéba (792ft volt) és a jobb oldalit rugóval együtt 2300-ért a citibike-tól....
Vagyis együtt olyan 3000ft lenne, itt meg majdnem a fele?


Bár vannak érdekességek....
Tegnap rákerestem a benzincsapra.
A legtöbb helyen 3400ft....van ahol 5000ft......erre találtam 1700-ért is....


Szóval körbe kell nézni.
Persze itt már jó kérdés, hogy milyen gyártmány!
RMS-t többet semmiből nem veszek.....hiszen írtam hogy jártam a varió külső tárcsával..... (majdnem megette a főtengelyt)
Ezt mondom Én is.....

Ha bemegyek egy szakszervízbe, akkor majd 20-25.000-ret is kérnének egy rendes akkuért.
Ha évente kell a banditba egy 6000-res akku, akkor az ugye még egy tank benzinbe se kerül (20L-es a tank)....
Szóval a lényeg, hogy mikor kell induljon.

Persze az ember még játszik vele egy kicsit.
Tegnap ugye 12.63 volt....most (most értem haza) 12,58....
Szóval felteszem a csepptöltőre, ami alig tölt, de szerintem már meg is rendelek egy újat, azt ha ez megnyekken, akkor azt csak felsavazom és 10 perc múlva már indulhatok is.....