vagy átkinteresiti.
Épp nemrég kérdezték, hogy amennyit ráköltöttem a ditechre, abból vettem volna egyel újabb karbisat is. Ha utánaszámolok, simán, dehát igy legalább nem unatkozom itthon , meg megismerem a szomszédokat, meg anyám is csuklik, amikor reggel 6.30-kor inditom a zx-et a háztól 2 méterre.... És hát ez megfizethetetlen!
rámértem egy kerékpumpa nyomásmérővel, és kijött a hiba. Akkor még semmibe, mert találtam a youtube-on videot, és mit veszithetek alapon szétszedtem, akkor sikerült kipucolnom, illetve kimosni, igy akkor olcsón megúsztam. Azóta vettem egy másik használtat, ami azóta be is döglött szintén, igy a sok szívás után, hogy továbbszivassam magam átalakítottam karbisra. Azóta pöcc-röff, csak a fogyasztása nem tetszik, de ha jobb idő lesz, majd szórakázok vele.
Nekem csak annyit indult, hogy csak öngyújtóval tekerés közben pötyögött. benzin volt, szikra volt, és ennyi. Végeredmény félig döglött benzinszivattyú volt ditechen, kb. 2 bart nyomott, mivel a szelep visszaengedett.
Önindítózok hütyütyühütyütyühütyütyühütyütyü elkezd járni a motór zzzzzzzzzzzzzzzzz hütyütyühütyütyühütyütyühütyütyü aztán semmi mert az akksin érződik hogy elég neki! várok 2 percet és ugyanaz! Egy pillanatra elkapja már majdnem beindul aztán semmi! ponyva rá bas..a meeeg a ku..a anyját káromkodás mellett! Gyertya kiégetve takarítva ,feltöltött akksi meg minden! be kellene csak valahogy indítani!?
Nem vitázok. Jó a VARTA, mint azt korábban is említettem. Azzal nem értek egyet, hogy rázkódásálló. Mindent mindennel hirdetnek csak hogy el tudják adni. Ez undorító....
Mint írtam van egy kis (nagy) gondom.
A moci egyenesben jó.....de ott is ha olyan 50-nél odarántom neki, akkor elkezd gyorsulni, majd nagy HŐŐŐŐŐŐŐŐ-vel elkezd fulladni.
Ez - ha emelkedő, akkor már 30-nál is bejátszik.
Ha visszacsavarom a gázt, akkor újra erőre kap.
De van olyan is, hogy nem.....
Amit eddig néztem:
1., a karbiban nem vízes a benzin - a tankban sem
2., a tank tiszta
3., a benzin és vákuumcsővet kicseréltem most
4., a csap működik, tiszta volt a szűrője is (visszarakásnál viszont kellett egy kis teflon neki, mert a bilincs már nem tartotta meg, és szivárgott a benzin.....(tél van, ki van keményedve a műanyag - részben érthető)
5., a gyertya barna, csak a hajlításnál van egy kis fehéredés
6., gyertyahézag is jó, amúgy 8-as gyertya (BR8-HS)
7., kompressziónak is kell lennie, hiszen álló helyzetből kilő....megy is rendesen, szóval gondolataim szerint üzemanyag gond van....
8., mint írtam ezt egy SHELL tankolás után kezdte el, vagyis a karbi is jó volt előtte.....(zéger a schuberten alulról a másodikban van)
9., Ha zárok a keverékcsavaron, hogy kevesebb levegő menjen, akkor még 40-re is alig gyorsul fel
10., és néha olyan érzésem is van, mint ha a szíj nem akarna visszamenni a helyére.....vagyis mint ha elől-hátul középen lenne......majd ahogy megállok az alapjárat a helyére teszi
11., lejtőn lefelé viszont (poénos) megy.....ellenben mikor eléri a ~65km/ó-át akkor olyan mint ha üresben pörögne a motor. Ahogy visszalassul ~62-61km/ó-ra, akkor újra a "motor hajtja".....
Olyan mint mikor váltós bringával hajtasz mint a meszes, majd a lejtön is hajtasz, de már csak magadnak, mivel a bringa gyorsabban gurul, mint ahogy te hajtanád.
Szóval mi a rákért akar fulladozni?
A karbi elméletileg tiszta (hiszen gondolom ha az koszos lenne, akkor egyáltalán nem akarna menni......)
Vagy itt lehet állítani az úszó magasságán? Lehet az a gond, hogy a nagyobb terhelésnél hirtelen nem enged be több benzint?
Vagy keverékképzési gond?
Vagy tegyem le a zégert tök alulra?
Mert ugye ha sok benzint kapna akkor benzines, olajos, fekete lenne a gyertya.....
Vagy a gyertya nagy hőértékű és ebbe 7-es kellene? (papír szerint csak a vízhűtésesbe kell 8-as....a levegősbe 7-es kell.)
De bárhogy nézem, akkor kb. 1 hónapja miért volt tökéletes?
Bár így hogy írom most meg az jön ki, hogy mégiscsak a karbiba ment be valami kosz?
Szóval jöhetnek a tippek, mert Én kezdek kifogyni.....
"Magasfokú rázkódás ellenállóság" Nem tudom mitől lenne rázkódásálló egy sima savas akku, amiben a savban szabadon úszkálnak a lemezek. Na mindegy én nem akarok meggyőzni senkit hogy mi a jó. Azt vesztek amit akartok.
Baszki......ez tényleg occónak tűnik....
Én már vettem a bal oldalit az asszonyéba (792ft volt) és a jobb oldalit rugóval együtt 2300-ért a citibike-tól....
Vagyis együtt olyan 3000ft lenne, itt meg majdnem a fele?
Bár vannak érdekességek....
Tegnap rákerestem a benzincsapra.
A legtöbb helyen 3400ft....van ahol 5000ft......erre találtam 1700-ért is....
Szóval körbe kell nézni.
Persze itt már jó kérdés, hogy milyen gyártmány!
RMS-t többet semmiből nem veszek.....hiszen írtam hogy jártam a varió külső tárcsával..... (majdnem megette a főtengelyt)
Ha bemegyek egy szakszervízbe, akkor majd 20-25.000-ret is kérnének egy rendes akkuért.
Ha évente kell a banditba egy 6000-res akku, akkor az ugye még egy tank benzinbe se kerül (20L-es a tank)....
Szóval a lényeg, hogy mikor kell induljon.
Persze az ember még játszik vele egy kicsit.
Tegnap ugye 12.63 volt....most (most értem haza) 12,58....
Szóval felteszem a csepptöltőre, ami alig tölt, de szerintem már meg is rendelek egy újat, azt ha ez megnyekken, akkor azt csak felsavazom és 10 perc múlva már indulhatok is.....
Épp nemrég kérdezték, hogy amennyit ráköltöttem a ditechre, abból vettem volna egyel újabb karbisat is. Ha utánaszámolok, simán, dehát igy legalább nem unatkozom itthon , meg megismerem a szomszédokat, meg anyám is csuklik, amikor reggel 6.30-kor inditom a zx-et a háztól 2 méterre.... És hát ez megfizethetetlen!