Nem kifejezetten egy túra forma, de talán azzal a 150 pacival lehet sportolgatni is
Tegnap néztem ezt a szekeret a '97es motorkatalógusban .... még mindig annyira tetszik, mint mikor először láttam
Én nagyon nagy zsidó tudok lenni árszabásban, szóval azt alakítsd ki te, és max visszautasítom
Ne is legyen ..... újíts be egy 1200as Daytona-t a Tripper mellé
Hát igazából eladnám.Nincs értelme mintázni.
Nem adom drágán és gyakorlatilag gyantázni nem kell csak gitt és csiszolás van rajta.
Majd ha van kép láthatod oszt megmondod mit ér meg neked.
SR-em ebben az életben valszeg nem lesz.
szóval erről beszélek. ez a rész nálam egy lapon van megrajzolva és belerakva tehát benzin jel , index jel rajzolva van .. remélem érthető amit mondok:)
na megnéztem! elég hihetetlen a dolog.. konkrétan az index jel a benzin jel meg ezek egy kis kivágott lapra vannak RÁRAJZOLVA!:) így már tudom miért olyan halvány. alig látszik át a lapon a fény:) be kéne szereznem egy eredetit csak nem tudom hogy keressek rá neten.
Ezért jó, ha kitöltöd az adatlapod. Kapd szét az óra hátulján megtalálod amit írtam. Ki kell tekerned a spirált is, hogy hozzáférj.
Nekem így derült ki, hogy az olaj visszajelző pilácsom nem is. Csupa rozsda volt a foglalat alig világított. Megfelel kontaktal, új égővel semmi bajom sem volt.
2003 as aprilia sr 50 ditech :) de ügye be van "osztva" hogy pl az olaj jelzése piros az index zöld. nem tudom pontosan melyik melyik de a lényeg az hogy halvány sárgán jelzi az összeset. pl ha indexelek halvány sárgán villog
Igaz nem tudom milyen régi a géped és milyen motorod van, de mocskos sokat segít ha kikapod az órát és az óra hátulján ki tudod szedni a foglalatokat, égőstől. Csiszold fel wd40 és láss csodát.
még a világításon kívül annyi gondom lenne hogy a műszerfalon ha süt a nap akkor nem látom a fényjelzést pl irányjelzésnél. ha kicsit borongósabb az idő akkor látni de akkor is elég halványan ez mindenkinek így van?
Hello. Esetleg van valaki, aki polini hengerre tett fel karbis sr /morini/ hengerfejet? CSak azért kérdem, hogy milyen pakolást használt, mert amit vettem(katana) az mintha épp csak tömítene, vagyis nem ott vannak a vízátfolyó lyukak ,ahol kellene...
A bordó még mindíg darabokban.Hideg van,nincs kedv szerelgetni.Amint jobb idő lesz megcsinálom a blokkmarást,megy be az új főtengő és gyí.A feka meg téli álmot alszik.(velem együtt)
Hellosztok!
Nemrég vettem egy Aprilia SR Factory-t (újkasztnis, injektoros), 2005-ös évjáratú, Piaggio blokkos. Tökéletesen indul, és megy, azonban kb. 6200-as fordulat körül elerőtlenedik, majd mikor felküzdi magát 7000-es fordulatig, ismét rendes húz, és jól megy. Elektronikával hibakódolvasás alapján nincsen probléma, arra gondolok inkább, hogy rossz súlyú görgőket tettek bele. Az előző tulajdonos azt mondta, hogy most cseréltette le a görgőket, és valóban, zsír újakat találtam benne, de abban már korántsem vagyok biztos, hogy ez a gyári súly (Malossi görgő 19x15,5-ös 7,5 grammosak). Meg tudnátok mondani, hogy mi a gyári méret?
Változtattam az eladó hengerszettem aukcióján. Ha valakit érdekel a vaterán kívül akkor keressen!
http://auto-motor.vatera.hu/mo...