Szerintem a spirálcellás indítóárama nagyobb, vagyis gyorsabban teker, mint a sima akkuval, és később merül le, de érzékenyebb töltésre, mert ha nagy árammal töltöd, felpuffad, aztán kuka. A kisebb az befér simán a szerszámos alá- legalábbis a ditechbe- asszem a 4Ah-s, sőt lötyög is benne, a 4,5-ös csak úgy fér be, ha kiveszed a szerszámost, és csak a zárható fedél lesz rajta. ez utóbbi viszont tovább teker, ami jól jöhet, ha nehezen indul a mocid, és még ditech...., tehát berúgód sincs...
Nagy kérdés.
A tankban (OLD-nál legalábbis) a benzincsap valóban csak simán bele van tolva. Mert a netes képeknél nem látok semmi más megoldást (pl, hogy csavarozva lenne)....csak egy gumitömítést...
Vagy van ott még egy bilincs is? (még nem néztem meg a sajátomat)
Azért a nagy kérdés, mert szerintem vagy a benzintömlővel van valami, vagy a csapom szált el.....de a hiba ugyan úgy megvan, mint eddig is, vagyis ha kellene neki a craft, akkor lehörög.....egyenes úton nincs semmi gondja....
Másik NAGY kérdés:-)
A benzinszint"érzékelő" állítható?
Mert mindjárt "elfogy" a nafta, de nem megy a tankba csak 2,7L....
(bár ez a gép legalább ennyit eszik 92km-en:-)) Vagyis kb. 3-at:-)
Csak kicsit zavaró, hiszen ha már van akkor rendesen működjön....vagyis olyan 5L-nél jelezzen csak.
Üdv!Lehetne 1-2 kérdésem? Ha beruházok 70-es szettre a műanyag légterelő ami a hűtést biztositja az marad a gyári?Gondolom a 70 es hengerbe csak a hüvely,persely vagy hogy hívják a nagyobb?Vagy a nagyobb ccm miatt már a hűtőborda is nagyobb?Én a kuplungot és a harangot néha (1nyár alatt 2X) meg szoktam csiszolni tudom így gyorsabban kopik viszont sokáig sokkal dinamikusabban indul a moci talán erősebbnek is érzem.Gondolom ez más módszerrel nem megoldható.Próbáltam gyengébb rugót rakni a kuplungba de akkor csak azt értem el hogy hamarabb indul a moci.Összeségében rosszabb lett tőle.
Minél nagyobb az akku, annál erősebben tud tekerni és annál több indításra van lehetőséged a lemerülésig. 10.5V alá sosem szabad meríteni egy akkumulátort és tölteni sem szabad 14.4V fölé.
Ez még nem vészes. De ha már ennyire széttúrod, akkor érdemes lenne a kuplungot levenni és ellenőrizni. Ha pedig már leszedted, akkor alatta van egy (két) csapágy, ami szerintem örülne egy kis zsírnak. A zsírral viszont csak óvatosan, nem kell túlzásba vinni, mert ha a szíjra vagy a kuplung pofákra kerül....khm.....
Erre, de a méretét passzolom. Sokkal strapabíróbb mint a másik és az indító árama is lényegesen magasabb a sima akksinál. Egy a lényeg: ha lemerül azonnal fel kell tölteni és csak nagyon kis árammal! Pl. ha 4 Ah-sat veszel, akkor bőven elég neki a 150 mA. Így hosszabbodik a töltési idő, de az akku élettartama is.
Úgy tudom hogy régen sima ólomból nyomták. Mostanában meg valami ötvözet, mert a színe is más és pákával nem bírtam felolvasztani. Van mikor sajtolják. Egyébként sima gyantás forrasztóón is jó hozzá, lényeg hogy zsír és oxidmentes legyen a bovden vége. Forraszthatod pákával, vagy akár gázlámpával is. Ha nagyon tutira akarsz menni, akkor flux-ot használsz, vagy a csatornaforrasztáshoz is használt forrasztóvíz, esetleg a forrasztózsír jöhet szóba. Ezek oldják a zsírt és az oxidokat (folyasztószer-nek is hívják).
Nagy kérdés.
A tankban (OLD-nál legalábbis) a benzincsap valóban csak simán bele van tolva. Mert a netes képeknél nem látok semmi más megoldást (pl, hogy csavarozva lenne)....csak egy gumitömítést...
Vagy van ott még egy bilincs is? (még nem néztem meg a sajátomat)
Azért a nagy kérdés, mert szerintem vagy a benzintömlővel van valami, vagy a csapom szált el.....de a hiba ugyan úgy megvan, mint eddig is, vagyis ha kellene neki a craft, akkor lehörög.....egyenes úton nincs semmi gondja....
Másik NAGY kérdés:-)
A benzinszint"érzékelő" állítható?
Mert mindjárt "elfogy" a nafta, de nem megy a tankba csak 2,7L....
(bár ez a gép legalább ennyit eszik 92km-en:-)) Vagyis kb. 3-at:-)
Csak kicsit zavaró, hiszen ha már van akkor rendesen működjön....vagyis olyan 5L-nél jelezzen csak.
http://www.egumotors.hu/1638-a...
Utána nem kínozlak csak még ma megszeretném rendelni!
De az előbbi topinból is van 5A-s
http://www.akkumulatoroutlet.h...
erre gondoltok? mert akkor meg is rendelném!