Üdv! Akkor az sr karb.(2008) fekete gyári kontraszt rugója is a malossi pirossal megegyező erősségű lehet, én azt vettem észre hogy a malossi fehér gyengébb mint ami benne volt gyári fekete.....
Először szíjkifutás teszt a filces megoldással utána hátsó tárcsa ellenőrzés,tárcsa csapjainak újrazsírozása.
Egyébként a szíjad megfelelő méretű?(18,5*785)Gyári variód van a megfelelő méretű görgőkkel?(17*12)
Én piros kontrasztot tennék bele viszont lehet kelleni fog nehezebb görgő,illetve ha a 7,2-es görgőd új akkor lehet elég lenne hozzá a sárga kontraszt malossiból.
Fehér kontraszthoz sok a 7,2-es görgő.A ditech gyári kontrasztja a malossi pirossal megegyező erősségű,bár ahhoz emlékeim szerint 7,5-ös görgő van gyárilag.A robogók ritkán igényelnek a gyárinál gyengébb kontrasztot(kb soha).A katanád hátsó tárcsája elvileg megegyezik a ditechével,cseréld át hátha az szorul.(katanában kétféle hátsótárcsával találkoztam,125 és 130mm átmérőjűvel a 130-as egyezik a ditechével)
A külsőtárcsa alá természetesen nem kell az a vastag alátét.Új szíjhoz is max 1mm hézagolás kell,de a ditech ezt sem igényli ha van kraft a hengerben.
Amúgy a variónál a csap és a külső tárcsa között volt egy kb 2-3mm-es távtartó alátétszerűség. Az a katanámba se kellett. ugye ide se szükséges, hiszen akkor nem zár rendesen a két tárcsafél.?
Morininél a 16mm-es szíj már 2,5mm kopást jelent,ami már majd egy 10-est levesz a végből.Arról nem is beszélve,hogy már ugy leül a csapra,hogy induláskor megcsúszik.
Morininél a 16mm-es szíj már 2,5mm kopást jelent,ami már majd egy 10-est levesz a végből.Arról nem is beszélve,hogy már ugy leül a csapra,hogy induláskor megcsúszik.
Tudod mikor cserélnék szíjat 1,2 mm kopás esetén. Majd akkor ha min 16 alá megy. Nekem is van itthon pár szíj, új is, majd akkor cserélek ha szétrongyolódik. Ráraktam az 1 mm vastagabbat, semmi változás. Bár szarrá tuningolt motornál lehet van változás.
Hiába én ha nem húz a szekér nem szíj cserében hiszek, hanem szorozzuk a ccm-et.
Az 1,2mm-es kopás esetén már illő cserélni a szíjat.(17,3-as szíj már nem igazán fut ki a varió széléig)A 7,2-es görgő milyen kontraszthoz van bent?Lehet túl nehéz neki a görgő és ezért nem tud kiforogni a gép.Ellenőrizd le,hogy a hátsótárcsád kinyílik e teljesen,ha nem ez is okozhat végsebességcsökkenést.
Első körben én megnézném meddig megy ki a szíj a varión.A variátorra sugárirányba húzol egy pár vonalat alkoholos filcel,csapatsz egy kört és megnézed meddig kopott le.
Egy gyűrű törött volt.
Gödöllőn felültem.
Csutka egész az első Kistarcsai lámpáig.
Kerepesen már csuklott és erőtlenedett de ment.
Amint a lámpánál leesett a ordulat aszondta Blőőőőőőő és kakukk.
Hazatóltam és szétkapva egygyűrű két darabban.
10 rugó volt.
komplett dugó és 2-3e a fúrás.
Sziasztok!
Mégse ECU problémám lesz mert ma motoroztam, egy kicsit. Szolnokon nem volt hideg. Szóval óra szerint 62-t ment. Szerintem valamiért nem tud igazán pörögni. Görgők újak 7,2g-sek. Szíj 1,2mm-el keskenyebb mint a gyári és a kuplung egy kicsit kopottabb. Ezek lehetnek az okai a lassúságnak vagy a hideg miatt lusta szegény.
Írtad,hogy zárjam össze egy pillanatra a vízhőfok jeladó vezetékét,hogy az óra jó-e. Össze zártam és az óra egy pillanatra fel majd le mozdult. Sejtéseim szerint akkor az óra jó,ugye?
Ma új negatív rekordot állítottam fel: ZX- polini 70- malo vario és kuplung-malo szij, Dellorto 17,5 PHVA ( manuális szivatóval, 110-es főfúvókával, gyári légszűrővel) fogyasztás: 75km/ tank benzin., Ja, végsebesség kb 85-90 km/h. És nem, nem folyik a benzin, legalábbis nem látom sehol, de a mutató szemmel láthatóan megy lefelé a benzinszinttel együtt.....
Egyébként a szíjad megfelelő méretű?(18,5*785)Gyári variód van a megfelelő méretű görgőkkel?(17*12)
Én piros kontrasztot tennék bele viszont lehet kelleni fog nehezebb görgő,illetve ha a 7,2-es görgőd új akkor lehet elég lenne hozzá a sárga kontraszt malossiból.
A külsőtárcsa alá természetesen nem kell az a vastag alátét.Új szíjhoz is max 1mm hézagolás kell,de a ditech ezt sem igényli ha van kraft a hengerben.
Azt hiszem fehér a kontrasztrugó. Megnézem a tesztet amit javasoltál aztán meglátom mennyivel kell könnyebb görgőt beletenni.
Hiába én ha nem húz a szekér nem szíj cserében hiszek, hanem szorozzuk a ccm-et.
Első körben én megnézném meddig megy ki a szíj a varión.A variátorra sugárirányba húzol egy pár vonalat alkoholos filcel,csapatsz egy kört és megnézed meddig kopott le.
Gödöllőn felültem.
Csutka egész az első Kistarcsai lámpáig.
Kerepesen már csuklott és erőtlenedett de ment.
Amint a lámpánál leesett a ordulat aszondta Blőőőőőőő és kakukk.
Hazatóltam és szétkapva egygyűrű két darabban.
10 rugó volt.
komplett dugó és 2-3e a fúrás.
Mégse ECU problémám lesz mert ma motoroztam, egy kicsit. Szolnokon nem volt hideg. Szóval óra szerint 62-t ment. Szerintem valamiért nem tud igazán pörögni. Görgők újak 7,2g-sek. Szíj 1,2mm-el keskenyebb mint a gyári és a kuplung egy kicsit kopottabb. Ezek lehetnek az okai a lassúságnak vagy a hideg miatt lusta szegény.
10-12 ezer max
http://www.vatera.hu/user/acco...
Morini-s Ditechbe keresnék ECU-t reális áron! Ha lehet normál( nem folytott) legyen. Szolnok megyében érte megyek!