Tényleg azt tudja valaki, hogy a gázbowdent mivel forrasztják le? mármint a végére a kis hengeres cuccot? Tudom, hogy van csavaros is, de jobban szeretem a forrasztottat. Pl. egy. a kiégetéshez használt gázlámpával lehet, vagy csak pisztollyal? milyen hozaganyag kell hozzá?
Nálam ami bevált az a spirálcellás topin. Sajnos csak fél év garit vállalnak az akkukra (vagy a drágákra 1-et), és egyet már ki is nyírtam, mert kocsitöltőre tettem a spirálcellás akkut, ami igy két óra alatt felpuffasztotta, és csökkent a teljesítménye. Most vettem egy 4,5Ah-t, ami viszont korábbi leírással ellentétben befért ugyan a másik helyére, de a kis szerszámtartó már nem megy így be. A spirálcellás átlag 1-1,5e forinttal drágább, mint a "normál". Mondjuk a "Kinter féle" átalakítás után kb. 1 másodperc és pöcc a gép, tettem rá berúgót, igy kb első rúgásra a berúgókart kb. a feléig rúgom le, és röffen a gép, pedig kézi szivatós... Már csak a beállításokkal kell játszanom, meg a fúvókákkal, mert igy ránézésre látványosan sokat fogyaszt(mutató alapján, ditechhez képest), de a hangja zx-el király, szépen pöfög. Mondjuk nem volt óccó, mire eljutottam idáig, simán ráfizetéssel vehettem volna egy újabbat lassan....
Akkor ezt lehet hogy hanyagolom,mert eddig is volt alapjárat és más itt a gond! lehet hogy egyszerűen csak szarok lettek a gyertyák mert a hidegben itt erőlködtem vele! Kap tavasszal új gyertyát ,meg új akksit (mert az nincs ahelyzet magaslatán meg már öreg is,és utána majd látjuk! Abban reménykedem hogy bejön a jóidő majd és minden helyreáll!
Tehát a gyertya már megvan hogy mi lesz: http://www.m0moto.hu/product_i...
MOst még azt kérném hogy mondjatok egy tuti akksit ami nagyon jó ennek a ditechnek és nektek is bevált!
előre is köszi! üdv
Ma délután 10 rugás után beindult a gép. Ment mint az óra vette a fordulatot. Hátha holnap kerülhetek vele. Így legalább a karbit átjárta a friss fuel. Most esett az eső, holnapra nem hiszem, hogy felszárad.
Én hagynám a fenébe az NGK-t. Dobálom őket a szemétbe. Hamisítják mint az SKF csapágyat.... Próbáld meg DENSO-val. Ha jól emlékszem, akkor U24ESR-N a tipusa, de azért nézz utána. Nekem pl. a Leó-ban most ez van. Két sz..r NGK után, ezzel tökéletes.
Jónak biztosan jó, de ez nem dellorto. HLIC karburátor, a dellorto koppintása lehet (kínai). Nem tudom mennyire kompatibilis a bele a dellortóval. Én inkább dellorto-t keresnék.
Ha jól működik a gép, akkor a gyertya száraz és őzbarna. Indításkor vagy szívató használata esetén (amíg a motor be nem melegszik)lehet egy picit benzines. De nem állhat rajta a benzin vastagon és kormos végképp nem lehet, mert az a keverékképzés hibája.
A CPR8E gyertyát nem lehet kipucolni, csak kiégetni, mert a porcelán mellett kevés a hely. Ha berakódik oda a korom (de ennek a szar gyertyának az is elég ha benzin megy rá), akkor már nem ott fog szikrázni ahol kéne. Ezért kell kiégetni. Újat is vehetsz, de ha a motorral gebasz van, akkor töff-töff pár fordulat és újra dobhatod el az új gyertyát. Vegyél egy gázlámpát. http://www.argep.hu/trend/FORR...
Az elektronikát összerakom ha lesz egy kis időm, ráadásul még kell 1-2 nap hogy tesztelni is tudjam. Előre utalással tudjuk intézni. Adok hozzá egy bekötési rajzot is, nem nagy ügy. 4-5 szál vezetéket kell csak bekötni hozzá. Akár a régi kábelköteget is meghagyhatod, ha netán vissza szeretnéd építeni. Ami kell még hozzá, az egy karburátor. 12-es vagy ha jobbat szeretnél akkor 17,5-es. Lehet kézi vagy automata szívatós is. Az automatát ajánlom. Kell egy kicsit mahinálni a lendkeréken is, ehhez sarokcsiszoló (flex) kell. Továbbá le kell kapni a hengerfejet is, mert az injektor helyét le kell dugózni. Ha rám hallgatsz, akkor eldobod messzire a régi kismenetes CPR8E gyertyát és normál menetet vágatsz az injektor helyére. A régi gyertya helyét pedig lezáratod egy csavarral. Azért jó ez a megoldás, mert ha gyertyát kell cserélni (kb. évente), akkor mehet bele a normál hosszú menetes gyertya, amihez könnyű hozzáférni és olcsóbb is lényegesen. Kell még egy 12V-os megszakítós(!) pl. simson gyújtótrafó is. Meg annyit kell még tudni róla, hogy ezek után a motor csak keverékkel üzemeltethető! Tehát benzin-olaj kell a tankba. A többit majd mondom, ha aktuális lesz.
Ha simán kitakarítom a gyertyát akkor az nem elég neki? Ha veszek új gyertyát az akkor gondolom jó lesz! tudok 1800-ért! MA ismét próbáltam de semmi! egyszer beindult járattam 2 percig de csak úgy tudtam hogy folyamatosan rángattam a gázt,mert éreztem amint elengedem leáll, és igazam is lett! utána megint nem indult! A gyertyának ha kiveszem száraznak kell lenni vagy benzinesnek,mert ez csont száraz!
nahh szombat délutáni tornaként szétkaptam,és ha minden igaz meg is lett a hiba oka,ugyanis a szívatót a karbira egy kis műanyag ház fogja fel és ezt a házat tartó csavar volt fel lazulva és lötyögött az egész,megcsináltam majd várom a fejleményeket
Köszi! Valójában kíváncsi voltam mindig miként mehet ez az átalakítás. Csináltam már ezt-azt,főtengely+csapágy+ szimering csere,meg ilyesmi finomságok.Csak az elektronikában vagyok nagyon sötét,de abban iszonyatosan. Jó lenne és élnék a lehetőséggel,ha így felajánlod. Miként tudnánk lebonyolítani?
Tehát a gyertya már megvan hogy mi lesz:
http://www.m0moto.hu/product_i...
MOst még azt kérném hogy mondjatok egy tuti akksit ami nagyon jó ennek a ditechnek és nektek is bevált!
előre is köszi! üdv
akkor inkább :
http://www.kepesmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
a választ tolmácsolom, de nem hiszem, hogy lenne gagyi dolog a motorban. Én mikor utoljára hallottam, akkor szinte csak a kipufogót lehetett hallani