Az is lehet hogy nem olaj, hanem a hideg miatt a kipufogóban összegyűlt kondenzvíz mosta ki a kormot. Hogy mi csöröghet, az jó kérdés. Nem látok bele innen. A variátor alatt viszont már közvetlen a főtengely csapágy van. Egyébként hogy onnan jön a hang, az semmit nem jelent, mert az alublokk elvezet ia hangot. Nekem a Leo-ban is zörgött, morgott valami. Azt hittem a varió. Szétszedés után kiderült hogy a hátsó kuplung hengergörgős csapágya.... Egyik volt munkatársamnak összeraktunk a gépét és alapjáraton hihetetlen hangosan zörgött valami. Rájöttünk hogy bizony az olcsó kínai variógörgők anyaga hulladék és betonkemény a bevonatuk. Malossi görgőkre cseréltük és elmúlt a zörgés.
Én is előszedtem egy járatás erejéig.
Szívató be 2 rúgás, gyújtás rá és elsőre éledt
150métert tingli tangli és go egy 600 méteren ....
Na a kérdés :
- mi a franctól lett olajcseppes a rezó ?
/ sose köpködte rá .... /
Kérdés tolmácsolás :
2002 SR Racing ...
Mi a fene csöröghet a blokkjában hangosabban mit a Yasuni kipufogó ? / azt mondja, hogy a variátor felől jön a hang, de az nem mozog, nem lötyög /
Mostanában nem csinálok már ilyet, úgyhogy passzolom. Van még itt 2 retek piaggio, azt összerakom és végleg leteszem a lantot. Ez is csak ismerősé (itt könyörgött nekem) azért vállaltam be. Nincs ebben lóvé, ingyen meg valljuk be senki sem dolgozik. Ha magadnak össze tudod hozni, akkor elektronikát még tudok összerakni 10 körül (+posta), meg esetleg leírom pontosan hogy mit kell és hogyan. Annyira nem bonyolult, de azért kézügyesség kell hozzá.
az sztem kompresszor lesz,enyém is így kezdte,kormolta a gyertyát meg kb két hetet bírt benne egy gyertya,kompresszor volt meghalva,itt volt az a döntés h eladtam mert már egy csomó pénzt rábasztam és mindiiiig volt neki vmi gyíkja :S vissza tértem a jó öreg bevált karbihoz
Égesd ki a régit, mert nem olcsó a ditech gyertya. Addig kell hevíteni, amíg a porcelán halványan izzani nem kezd. A közép elektródára vigyázz, mert az hamarabb felizzik és..... Tehát csak okosan, odafigyelve.
Túl sok benzin vagy kevés levegő. Átszakadt nyomásszabályzó, kormos/lerakódásos injektor (ilyenkor bepisil és nem porlaszt), haldokló kompresszor (nincs elég levegő a porlasztáshoz).
Dupla telósra? Biztosan meg lehet, de én még nem hallottam róla. Meg nem is tudom mi értelme lenne, hacsak nem falopásra használod szerencsételen motort....
Mikor pedig újra előveszed, és megpróbálnád, előtte 20 ml benzint egy fecskendőbe és bele közvetlenül a hengerbe. Jóval hamarabb be fog indulni, ha rám hallgatsz. Ma délután én is előveszem a rallyt, hogy járjon. 1,5 hónapja nem volt beindítva. Kíváncsi vagyok.
Nem tudom mi számít nehéz indulásnak egy ditech-nél,nekem kb. 4-5 tekerésre indul be. Hidegen néha kihagy az alapjárat /lehet kompresszor miatt? /,de ha bemelegszik akkor nem csinálja. 20-25-ig jól megy,aztán 60-ig langyos takony,60-tól-90-ig meg szerintem átlagosan gyorsul. 25-60 között amikor nagyon szarúl megy,akkor nem is pörög a motor.
ezzel a benzincsappal nagyon jó tippet adtál,erre még nem gondoltam,de mondjuk a gyertya meg nem szokott száraz lenni benne,mindig benzines ebben az esetben mikor nem indul,de azért vetek rá egy-két pillantást
Üdv! Segítségeteket szeretném kérni. 98-as évjáratú SR-em van, és olajszivárgást vettem észre a napokban. Az olajtartályból kijövő cső, annál a pontnál, ahol belemegy a blokkba, a cső körül van egy "gumicsonk", ott szivárog. Ennek az alkatrésznek szeretném a pontos nevét. Bocsánat az értetlenkedésemért, a segítséget előre is köszönöm szépen!
Gyenge a kontrasztrugód,beejti a szíjat,ezért a lagymatag gyorsulás.Ditechbe gyári vagy malo piros kontraszt kell.(a gyári ugyamolyan erős,mint a malo piros)
Tegnap rengeteg hozzászólást elolvastam itt úgyhogy kezdek megnyugodni,és nem is basztatom tovább,mert egyszerűen csak annyi van ahogy 10-9 írják hogy a ditech nem szereti a hideget,és ilyenkor csak az ember idegrendszerét eszi meg! érdekes hogy karácsony másnapján amikor 15 fok volt gyönyörű szépen mentem vele 40 km-t és amikor leszálltam róla fülig ért a szám,és rá 10 napra 6 fokban kihoztam és csinálta az általam leírt bohócságokat!
Tehát most csak az akksit töltögetem havonta 2x márc közepéig és nem is bántom míg stabilan 15 fok nem lesz! Ha akkor megy minden fasza lesz,ha nem majd ráérek akkór agyalni! Végül is meggyőzött az hogy "a ditech fázik ilyenkor" és ennyi! ez egy ilyen tipus! üdv.
Én meg szerelőhöz hordtam mindig, mert nem mertem belenyúlni A szíjat minden nélkül meg tudod mérni, ha van szerszámod hozzá, akkor a görgőket állapotát is meg tudod nézni ...
Ha nincs baj a szíjaddal, akkor szerintem egy szerelő is megcsinálja egy 10esből.
Szívató be 2 rúgás, gyújtás rá és elsőre éledt
150métert tingli tangli és go egy 600 méteren ....
Na a kérdés :
- mi a franctól lett olajcseppes a rezó ?
/ sose köpködte rá .... /
Kérdés tolmácsolás :
2002 SR Racing ...
Mi a fene csöröghet a blokkjában hangosabban mit a Yasuni kipufogó ? / azt mondja, hogy a variátor felől jön a hang, de az nem mozog, nem lötyög /
Tehát most csak az akksit töltögetem havonta 2x márc közepéig és nem is bántom míg stabilan 15 fok nem lesz! Ha akkor megy minden fasza lesz,ha nem majd ráérek akkór agyalni! Végül is meggyőzött az hogy "a ditech fázik ilyenkor" és ennyi! ez egy ilyen tipus! üdv.
Ha nincs baj a szíjaddal, akkor szerintem egy szerelő is megcsinálja egy 10esből.
görgő, rugók, szíj, stb