Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most értem haza melóból és teszteltem a gépet,0-20-ig jól húz,aztán 20-tól-60-ig langyos takony :), majd 60-tól 90-ig normális gyorsulás. Igaz ehez a 90-es végsebességhez kb. 1km kellett. 100kg-om alatt nem rossz szerintem ez a végsebesség,csak kár,hogy nem szépen egyenletesen éri ezt el.
Egyre inkább a szívatóra gyanakszom......
Az asszony SR-je (70-es) normál időben indul simán, de ahogy tapasztaltam 10 fok alatt szívató is kell neki
Hülye kérdések de tegnap öcsém (az én volt MINTem) robija alapján:

- szívató volt rajta van indításkor?
- MŰKÖDIK IS? Mert mint kiderült a MINT-be belerohadt a kis dugattyú így csak a bovdent feszegette, de nem történt semmi.
Így én is úgy tudtam beindítani (mert a szívató kart eleve letörte az állatja , hogy levettem a benzincsövet a csapról (mivel az is ugye vákuumszelepes), injekciós tűvel telenyomtam benzinnel.....majd utána kezdtem rugdosni....
30sec és beindult......
Utána visszaszereltem a csővet és azóta ismét nincs gond.
De most időszakonként kicsit beindítja....


Én itt elsőre csak üzemanyag gondra gyanakodnék.....
Hiszen ha beindul, akkor az nem kompresszió hiba, nem gyertya hiba - és mivel semmihez nem nyúltál nem beállítás hiba.



Nekem 3 hét óta azt csinálja az SR-em, hogy pöccre indul (SZÍVATÓVAL), megy is....de a lakótelep és a cég közt van egy 1km-es folyamatos emelkedő (nem meredek)....ott mint ha elfogyna a benzin.....
Betűvel leírva:-)
HIIIIIIIIII....HŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ.....HIIIIIII
II.......HŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
Vissza kell csavarnom a gázt akkor újra erőre kap. HIIIIIIIIIII
De ez a jelenség csak akkor van ha itthonról indulok (lépcsőházban áll a motor - állandó 0 fok felett ugye)....
Ha bentről jövök haza (kint áll a mínuszba) akkor semmi gond.....
Ezt azóta csinálja, hogy a SHELL kúton tankoltam.
Elsőre vizes benzinre gyanakodtam - hiszen az ugye mínuszban kifagy, melegben viszont nem, de tegnap leeresztettem az úszóházat - és nem volt vizes....
Ma csavartam egy kicsit a keveréken, hogy több benzin és kevesebb levegő menjen....akkor meg az egész végsebesség elszállt.....szóval inkább még 1/8-addal többet nyitottam rajta. Holnap kiderül, hiszen megyek melózni..


Neked viszont ugye a hidegben van gondod.....
Szóval elsőre Én azt mondanám, hogy nézd meg a karbi tisztaságát
Nézd meg a benzincsőveket, a szívatót....
Nézd meg az üzemanyagot eleve (a haverom meg valami kékes folyadékot eresztett le a tankjából benzin helyet....Ő is pillázott...)
Illetve még ugye hibás lehet a benzincsap is..... nem folyik át rendesen a benzin, vagy nem kap elég vákuumot a nyitáshoz....csak mikor már rendesen megy a gép.


Játszani kell vele.....de ugye ez van a régi mociknál....
Az új motorknál azért már nincs ilyen gond.
Legalábbis a banditomat kitolom, ráülök, nyomom a START gombot, és elindulok.....
Kivéve most, mert lemerült az akkuja - épp töltöm:-) és remélem, hogy nem szállt el.....(tegnap csak 10.8 volt benne.....a riasztó leszívta 2-3 hónap alatt:-))) De ez az Én f@szságom:-))
Annak ez az egy negatív pontja van.....az AKKU...
már néztem,tiszta,és csak ebben a hidegben csinálja ezt ha jobb az idő indul simán
mikor volt kitakarítva a légszűrőd ?
Szép!
áááh ez sehogy sem indul ilyenkor,negyedóra rugdosás után feladtam utána másnap is alig indult el,akku töltővel indítottam és úgy nagy nehezen
Akkor ha holnap belerakok egy új gyertyát az is így fog járni? akkor inkább kitakarítsam a régit?
Holnap megcsinálom az általad leírtak alapján a gyertyaképet! üdv
Fekete
gyertya(kevés levegő),durrogás,nehéz
indítás,leállás hidegen mind erre
utal.
Akkuról? Vagy berugásra se?

Nekem 8 órákat szokott kint állni, de eddig csak 1x volt (kb 3 hete) olyan gondom, hogy ott rugdostam vagy 3 percig......
De előtte is, azóta is a 8 órás, -3-7fokos időben (pl. tegnap előtt reggel) a 2. rugásra indult a gép......
Az akkut relatíva csak a riasztó használja....
Hogy sok a nyál, de frankó gyertyaképet csak akkor kapsz, ha lenyelezel egy 1 km-s szakaszt, leveszed a gyújtást, kigurulsz és utána nézed meg
Az én gyertyám fekete volt amit cseréltem! :( Akkor az mit is jelent pontosan?
Pedig ilyen a szívatós téma nálam is.....

A saját SR-em és régen a GS500-am is úgy működött, hogy szívató rátol.....beindít, ráül és elmentem vele az utca végégig úgy, hogy a gázkarhoz nem is nyúltam......
SR középsztendert keresek. Old,asszem '94-es, fekvő mina, vizes.
Ha valaki tud,jelezze. Akár pénzt is képes vagyok érte adni!
Kinter apó:-))

És mi van akkor ha a középsztender akkor, hogy leér a hátsó kerék:-)))
Mert nálam ez a szitu:-)) MÉÉÉÉÉG:-)
Mert már vadászok 2db 2cm-es kis zártszelvényre ami rá lesz hegesztve a talpakra - és akkor nem fog már leérni:-)))
Sziasztok,olyan kérdésem lenne hogy azt miért csinálja az sr ha kint áll kb 4 órát olyan -8 fokban az istenért sem indul be :( dupla kör lámpás karbis gépezetről van szó,nem ditech,olyan többet nem kell
Hú ba..a meg! ááá azért köszi! Majd holnap belerakom a jól feltőltött akksit,és kap egy új gyertyát aztán majd meglátjuk mit produkál! ettől többet sajnos én úgysem tudok tenni! Majd keresek szerelőt!
üdv
Sajnos a sztender kitört a blokkból és csak oldal van.Így marad a kuplung gyilkolás.Nyáron nem pörög ennyire indításkor.
Még ilyet az életben nem láttam ....
Nekem sztenderen forgott a kerék szívató nélkül, de szívatóval sem pörgött úgy, hogy elindult volna .... oldalsztenderen meg megpróbálhat forogni
Jó, nekem azért erősek a rugók és kell izgatni, hogy elinduljon, de az ilyen előtt érthetetlenül állok

Tényleg .... agonizáltak nekem valami okosságról, hogy meg lehet csinálni az SR-t hátul dupla telósra is .... valami olyan közdarab kell hozzá mint a nagyobb runnereken van. Erről tudsz valamit ?
Elvileg a kipufogó felfogatás az egyik felfogatási pontja, a másik fele meg megy a kerékig ....
Szia Kinter papa :) csak hidegen dadog egy kicsit az alapjárat. Nem igazán megy fel a víz hőfok. Még megnézem a gyertyát este,hogy milyen színű,remélem nem fekete.
".Annyira pörögött ,hogy huzni kellett a féket mert menni akart.2 perc után már leesett a fordulat." Ezért kell a robogókat sztenderen indítani (főleg ha automata szívatósak és hideg van), mert ha pörögni van kedve és húzod a féket, azzal a kuplungnak adsz egy pofont....
"csak igazatok volt" Pl. nekem mindig igazam van.... Ha 10 napos állás után nem indul, akkor az tavaszra ------------. Télen nem töltünk ioncserélt vizet a hűtőbe, mert belefagy mint a huzat. Ha a mutató sokszor nyalogatja a max határt, akkor vagy le van takarva a hűtő, vagy levegős a rendszer, vagy kezd megdögleni a termosztátod. A visszajelző lámpa nem veszi észre a gyertyacserét, de a motor túlmelegedését annál inkább. Ha pedig leállogat, akkor benzinnyomás mérés, kompresszor nyomás mérés. Kezdődik..... ditech....
Melegen is dadog, rángat? Ha csak hidegen csinálja, az nem feltétlen baj. Ditech és fázik. Nem igazám vannak ezek felkészítve a hidegre. Ilyenkor több üzemanyag kellene neki, de az ECU sza...k rá. Ha nem megy 60 fölé, akkor érdemes lenne a hajtást átnézni, főleg a szíj kopottságát, és az esetleg elszineződött kuplung harangot (kuplung csúszás). A hőmérő mutat valamit ha a motor bemelegedett?