Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ráhagynám. Most ennek lehet ennyi baja, de az is lehet, hogy ezért adják el.
Üdv conair! Nem állt módomban, mivel vásárlás céljából próbáltam a gépet! Azért lenne fontos tudnom a hiba okát, nehogy alászaladjak vmi költséges javításnak, ami injektorosnál könnyen összejöhet! Abszolút ismeretlen számomra a típus, azért érdeklődöm itt!Jó áron kínálják és menet közben semmi rendellenességet nem észlelek!
Köszömöm a tanácsokat.
Gondolom gyertyát már cseréltél és levegő szürőt is kitakarítottad/cserélted már.
Hát gyanítottam , hogy az akadozó alapjárat nem jó jel, de valóban olyan súlyos hiba? A di-techeknél mi okozza ezt?
Full szintetikus olajat tegyél bele. Kerüld a hirtelen gyorsítást, indulás előtt egy picit melegítsd és az első 500 km ami fontos. Beleteheted egy nap alatt is csak kerüld a végsebességet és a hirtelen indulás ,gyorsítást.
Elárulom, hogy ezek a motorok mind LC-sek. LC=liquid cooled azaz vízhűtéses. Ha karbisat veszel nem kell sportprogram. Nem lehet beállítatni a kilóméter órát, csak ha teszel rá egy bicikli digit órát. Az hogy megéri-e döntsd el te. Hívd fel őket és kérdezd meg mennyiért veszik ki és csinálják meg. Ez cégenként változó.
ha újat vettél akkor még bejáratós.ne adj túl nagy gázokat hirtelen meg ne menj vele "végsebességen" sokáig.1000-1500km szokott lenni a bejáratás(én úgy tudom) annyit kibírsz.ja meg mjad az olajra figyelj oda hogy jót rakj bele
Azt elfelejtettem leírni hogy vadi új.
Sziasztok! Tegnap vettem egy sr lc-t, mire kell hogy odafigyeljek hogy jól működjön?
Hello!
Végre találtam egy SR-es fórumot .
Egy SR 50 LC-ben gondolkodom. A streetnél többet szeretnék (designja sztem nincs olyan jó, mint az LC), a Di-Tech viszont számomra "macerás", így az LC mellett vagyok most. Szerintetek megéri az árát (nálunk 500 ezer ft)? Kecskeméten a Natix Kft. árulja. Nem tudjátok, hogy ott a fojtásokat (mindet) mennyiért vennék ki + mennyiért raknának bele sport programot? Ha később szeretném beállíttatni a km órát, hogy ne csaljon hol lehetséges és mennyiért? Előre is köszi a válaszokat!
Inkább 3.5 4 körül van a fogyasztás csuklófüggő.

NRG meg ha akadozikaz alapjárat vegyél inkább mást nem jót jelent egyenletesen kell járnia az elejétől.
fogyasztás kb. 2-3 liter, attól függ hogy vezetsz.ha vége meg kb 75-80 lehet szerintem
Sziasztok!Vennék egy új sr street.Segítsetek abban,hogy fogyasztásra és sebességre folytás nélkül menyit megy.
Más használható fórumot nem találtam, talán tudtok segíteni! Egy NRG Pure jet injektoros motort néztem, az alapjárat nem egyenletes! 2000 körüli a fordulat, de olyan "akadozós"! Egyébként indul hidegen, melegen. Jól is megy. Mi okozza a hibát? Nagy gond ez?Előre is köszi!
hát szerintem ha fűrészelve a rendszám az elég gány.inkább csavarozza le.de azért kösz
Soknak van leszedve, más az ülés alatt lefűrészeli... A rendőrök nem szólnak bele.
cső!

lenne egy kérdésem.kinek van leszeve a rendszámtartó a robogójáról?mert van egy aprilia sonic robim és elég nagy és otromba rajta a rendszámtartó.és szerintem sokkal jobban nézne ki rendszámtartó nélkül.ja meg hogy a rendőrök mennyire szólnak be érte hogyha levan véve.mert megnéztem nem tűnik túl bonyolultnak levenni csak 4db csavar tartja.
Sima elektromos teszter ellánállsmérő funkciójával meg egy fazék vizzel amiven a gombát méred és egy hőmérővel amit beledugsz a vízbe hogy tudd hány foknál mennyi az ellenállás.Ott a gond hogy nincs adatom a gyári értékekre tehát így fabatkát sem ér az egész herce-hurca esetleg valaki nem tudja.Annyi tudok hogy 20 fokon 2,7 K ohm ellenállás de ez is hallomás nem biztos érték.
ok. köszi. és estleg a hőgombát nem tudod, hogy lehet kimérni?
Az hogy sziszeg nem jelent semmit az 5 bar az elég nagy nyomás és ha mondjuk csak 2-3-at bír az is sziszeg kéne rá tenni egy pár száz forintos keréknyomás mérőt a gumicsőre ami az inyektorba megy ha 2-3 fordulat alatt sem megy fel 5 barra akkor kuka vagy az egün adnak felújító készletet hozzá.

https://bolt.egumotors.hu/inde...
ui. Ja és volt, hogy nagyon sok folyamotos indítozás után a gázkarral ovatossan játszva beindult. nagy nehezen feléledt, már a fordulatot is vette, de miután leállítottam már újra nem indult.
kösz. a kompresszort néztem, bár mérni nem tudtam mivel, de már a kikötésnél is sziszent. indítózásnál a csövet befogtam éreztem nyomást. az AC minden gyújtás ráadásnál zúg, és a benzincső is kemény. a hőgombát nem lehet rövidrezárni? a porlasztást még megprobálom. szerelőt pesten kit javasoltok?
Ha csak úgy nem indul be nézd meg a kompresszort és annak csövét itt írták mennyi de asszem 5 bar körül kell lenni a nyomásnak.Ha ez jó és ha kis szerelői vénával rendelkezel le kéne venni a befecskendezőfejet ha pici adagokban lövi egyenletesen indítózásra az anyagot akkor az jó.Utána a levegő inyektort kéne kiszedni de óvatosan mert ha feszegeted elgörbül cseszheted ha kinn vann rádugod a befecskendező fejre ha szép egyenletes nagyon finoman porlaszt kúp alakban az is jó.Akkor már csak a hőgomba lessz hátra de az már nem házi ellenőrző feledat.Ha ezeket leellenőrzöd és még mindíg nem indul akkor szerelőhöz kell vinni mert mást nemigen tudsz sajátkezűleg ellenőrizni.Lehet egyenként alkatrész cserével ellenőrizgetni de drága,hosszadalmas,és nem is biztos hogy eredményes a dolog.Én a kompresszort tartom elsődlegesnek esetleg az AC szokta megadni magát nekem már volt vele gondom.
NGK BUR 6 ET ilyet tegyél bele nem lesz gond vele!