JAhh énis parázok nehogy elromoljon mert most nincs pénzem..de vigyázok rá!énis mikor vettem vagy 4 honapon keresztül válogatam a vélemények és meglátások szerint!szerintem te se kapkodd el
Nos ez a motor szerintem piacra van készítve, megyarul ki van polírozva h csili vili legyen és 1 laikus ember azonnal megvegye, nekem van 1 ditech-em 1,5év alatt mentem vele 13ezret szal az az 5ezer km naon karcsú, inkább 15ezer sztem, ha elmész megnézni a motort akkor nézd meg a féktárcsa vastagságát az 1ből elárulja hogy mennyi km van benne ! Nagyon félő használt ditech-et venni ha nem értessz hozzá! Én már így utólag karbisat vennék! Nem lenne olyan rossz az a ditech technika ha lenne hozzá értelmes szervízháttér! Mikor az enyém is elkezdett dadogni akkor bevittem a szervizbe a szerelő a vállát vonta és annyit mondott h nem tudja h mi a baja! Kiderült h a gyertya volt a ludas ! Am nekem is van 1 eladó szerkezetem: My Sr50
nekem is van 1 sr ditechem eladó 2002es de ebbe van malossi 70henger(injektoros)(új ár :80e) malossi végáttétel(17e) malossi hajtókar(20e) ennek is az ára 150e ,de 2 idom törött(használtan a 2 összesen 20e)érdeklődni : marobully@msn.com vagy délután 06305120061 képet igény szerint tudok küldeni...1jó állapotú leo zx hozzá ugyanitt 20e felújítva.
Az indexeket nem is említettem (hátsó), mert azok sem gyáriak, bár lehet, hogy valaki ez jobban tetszik és csak lecserélte, nem akarom feltételezni, hogy leszakadtak róla... Persze látni kellene élőben, hogy többet mondjon az ember.
Nos, ilyenkor látszik meg, hogy mennyire is laikus vagyok e téren. Nekem ezek a dolgok nem tűntek fel. De végülis ezért írtam ebbe a fórumba. A fényezés az nekem is feltűnt, hogy nem gyári.
Sziasztok
Van egy eladó SR 50em. A motor 1998.07.09 évjárat, Elöl hátul tárcsás, Vízhűtéses, Frissen fúrt henger (gyári), új dugó, új RMS ékszíj, Malossi görgők, fehér búrák (adom a gyárikat is) és adok hozzá egy első gumit pluszba. A festése nem a leggyönyörűbb. az ára 150ezer Ft és Fix! több info: rsatta@citromail.hu vagy 0630 595 7126
Fene tudja, a gázkarok nem gyáriak, a gumik sem, így az 5500km kérdéses nem beszélve arról, hogy jó nagyot borulhattak vele, hogyha egy teljes festés kellett rá.
Még nem valószínű, hogy megveszem, mert elég nehéz eldönteni, hogy mit és mennyiért éri meg megvenni. Nos, az SR 2003-as, 5500 km van benn és 225000 Ft-ba kerül. Az előéletéről nem tudok semmit, a használtautó.hu-n találtam rá, egy szekszszárdi motorkereskedésben van.
Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Mennyiért veszed és mit tudsz az előéletéről. Vigyázz nagyon az import motorokkal, amit most hoztak be és pici pénzért árulják, mert könnyen ráfázhatsz, de ha nincs elég pénzed inkább egy karbisat válassz, pláne igaz ez ha nincs a közelben egy normális ditech szerelő. (Nagykáta, Makó) Egyébként ha beáll egy normális utcai motor pici olaj és benzin fogyasztással és ez mellett elég dinamikusan tudsz közlekedni vele.
Mitől menne egy 50-es motor ha nem a fordulattól? A ditech fojtatlanul is max 9000 körül forog ami egy robogó esetében nem olyan magas érték. Természetesen a magasabb fordulattal csökken az élettartam is, de a gázkar a te kezedben van. Te döntöd el, hogy hogy jársz vele. Fojtott motort is szénné lehet hajtani.
Sziasztok!
Tervbe vettem egy 2003-as Sr 50 Di-tech megvételét, és kíváncsi lennék néhány dologra. Olvastam jót és rosszat is a befecskendezős motorral kapcsolatban, legfőképpen az ezzel kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi! Előre is köszi a hozzászólásokat!
Állítólag tényleg megy 85-öt the ezt a motor nagyobb fordulaton való pörhgetésével érik el, a márkakereskedő azt mondta, hogy ezzel gyorsan szét lehet hajtani.
a munkadíj 5000 óránként, és meg is lepődtem mikor mondta hogy csak 2700 a program de lehet hogy ez tényleg a munkadíj amiért berakják amúgy meg csak írtam amit én hallottam a kipuffot meg azért mondta mert a gyári az katalizátoros
A fene tudja, hogy melyiket lehet írni és melyiket nem. Én biztos, hogy vennék inkább egy fojtatlan olasz computert a vaterán 15 ért és azzal tuti meg lenne oldva a dolog, de ez csaK én vagyok. Persze a piaggio-s gépeket még nem igazán bontják így ez a helyzet nehezebb.
Ha most cseréltek kuplungot akkor nem ott kéne keresni a hibát?
Vidd vissza ahol cserélték, lehet nem jó a kuplung vagy nem bele való a szíj. nem értem miért a henger jut 1ből eszedbe. --------
Az elektronika ha írható akkor ugye nem tiltásos , persze hogy jobb ha van rajta 1 cső, és görgő csere. Mert ugye ,ha cserélek csövet akkor az csak nagyobb fordulaton fog jól üzemelni , a nagyobb fordulathoz kell a jó görgő beállítás, és a több kaja is. (szerintem)
Sziasztok!
Lenne nekem is egy kérdésem.
Az én sr emen most lett kuplung csere, és előtte ment 80-85-t. De most már csak 55-60 at megy....:(
Mi lehet a hiba? Elfáradhatott a a henger v a dugó?
Drága barátom semmit sem érsz a sportkipuffal, ha fordulat korlátos az elektronikád. A 2700 mi ha nem munkadíj? Szoftver használat? Bírom az ilyen köntörfalazós ajánlatokat. 5 perc alatt megvan kíváncsi vagyok mennyi lesz a munkadíj... csak a legyen a közelben oxigén palack nehogy elájulj!
helló! nekem 2700 at mondtak a sportprogira debrecenben de a munkadíj nélkül ennyi, meg azt is mondták hogy nem éri meg csak simán egy program legalább kéne rá egy leo vince!
Talán be kéne melegedni neki, nekem volt 150em , de nem csinált ilyet.
Első szervizen miért kéne görgőt cserélni, és fúvókázni?
Pigis di-technek pedig simán kéne 85 mennie, progi baja is lehet, de nekem gyanus hogy fojtva van valahol, varió?
Nekem valami 25e et mondtak vácon és el kell a computert vinni máshova úgyhogy felejtős volt mert a nagykátai szervízben azt mondták kell ac gép is és ők szerintem olcsóbbak is.Hidd el pesten és közeliben nem találsz náluk jobbat én már tudom volt sok kóklerral dolgom.Nagyon értenek hozzá és korrektek telefonálj megmondják mennyi a sportprogi.
Van egy eladó SR 50em. A motor 1998.07.09 évjárat, Elöl hátul tárcsás, Vízhűtéses, Frissen fúrt henger (gyári), új dugó, új RMS ékszíj, Malossi görgők, fehér búrák (adom a gyárikat is) és adok hozzá egy első gumit pluszba. A festése nem a leggyönyörűbb. az ára 150ezer Ft és Fix! több info: rsatta@citromail.hu vagy 0630 595 7126
Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Tervbe vettem egy 2003-as Sr 50 Di-tech megvételét, és kíváncsi lennék néhány dologra. Olvastam jót és rosszat is a befecskendezős motorral kapcsolatban, legfőképpen az ezzel kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi! Előre is köszi a hozzászólásokat!
Vidd vissza ahol cserélték, lehet nem jó a kuplung vagy nem bele való a szíj. nem értem miért a henger jut 1ből eszedbe. --------
Az elektronika ha írható akkor ugye nem tiltásos , persze hogy jobb ha van rajta 1 cső, és görgő csere. Mert ugye ,ha cserélek csövet akkor az csak nagyobb fordulaton fog jól üzemelni , a nagyobb fordulathoz kell a jó görgő beállítás, és a több kaja is. (szerintem)
Lenne nekem is egy kérdésem.
Az én sr emen most lett kuplung csere, és előtte ment 80-85-t. De most már csak 55-60 at megy....:(
Mi lehet a hiba? Elfáradhatott a a henger v a dugó?
Az én gépem zsír új, fojtás nélkül 70-et megy szintén.
üdv
Első szervizen miért kéne görgőt cserélni, és fúvókázni?
Pigis di-technek pedig simán kéne 85 mennie, progi baja is lehet, de nekem gyanus hogy fojtva van valahol, varió?