Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi, de ezen már túl vagyok. vadi új gyertyával is döglött
Nézd meg a gyertyát
Hy! Motorikusan gyári SR-be mekkora és milyen görgőket és rugókat tegyek, hogy alapjáratról ugrékonyabb legyen? Malossira gondoltam, de nem tudom pontosan, mekkora méretú a görgő 16*13mm az jó bele?
Hali mindenkinek. tud v.ki segíteni? 2001-es sr 50 ditech 13000 km, mostanáig hibátlanul működött. először csak hidegen nehezen idult és ha beindult egy darabig nem vette a fordulatot, de pár perc után hibátlanul ment. most végleg megadta magát.
Jah én is beröffentem és utána szépen lassan felveszem a bukót... Egyébként pont ma mondta egyik haverom h vágjam már le azt a csúnya rendszámtartó izét indexestül, de lehet meghagyom h ne kelljen majd keresgélnem ha kell rendszám.
Basszus ma lehagytak egy gyári Runnerrel Min tudok változtatni h jobban húzzon állásból? Gyári henger van meg rajta volt egy sportkipu így vettem. Szét még nem kaptam sosem, nemtom van-e tuning.
Még szép, hogy csak 2011-től. Addig úgyis veszek egy nagyobb mocit. hamár lesz rá casco is.
Ohh, hála az égnek megnyugodtam. Gyanakodtam a szervízre is, de ők is azt mondták hogy ez normális. Hát igazuk volt. Köszi az infót, majd én járatom egy kicsit mielőtt felhuppanok rá.
Ja és ma hallottam 2011 január 1. - től rendszám lesz ránk is .
Az enyém is produkálja ezt a jelenséget de az azért túlzás hogy alig akar menni , tény hogy egy kicsit szaggat de szerintem is a hideg motor miatt van vagy kicsit ilyenkor több az olajzás is nem tudom pontosan . Viszont ha csutkagázzal indulok el ( ami nem szép dolog de kipróbáltam ) nem jelentkezik a probléma .
Nekem is ilyen a motorom de ez azért van mert hideg, legalábbis a tapasztalataim szerint. még tavaly nyáron simán ment este is rögtön húzott meg állás után is, és most mig hidegebb az idö kell neki egy kis idö még bemelegszik. én szoktam indulás elött kb 4-5 percig alapjáraton járatni és utána megy mint a golyo.
hasonlo énis ha leállitom délután és reggel inditom mindig ugy csinálom hogy beinditom és utána öltözök be !az alatt a 2 perc alatt ugy bemelegszik hogy semmi baja!
Szerintetek miért van az, hogy hosszabb állás után induláskor (ezalatt kb. min. 7-8-... órát értek) 200-300 méteren keresztül alig akar menni a motor, szaggat és lomha...utána viszont nincs gondja mert rendesen húz? Vagy békéljek meg vele, mert ez ilyen? Kicsit zavaró.
köszi, én 3000 ft-ra saccoltam, hát akkor tökjó, veszek máris egyet :)
hát én 1000ért vettem ,spúr motorosboltba !de netem 500ft körül van!
hali, nem tudjátok mennyibe kerül egy új normál gyári izzó körlámpás street-be? sajna egyik kiégett, vagy gariba kicserélik? köszi a választ!
LOL!
nekem 1 cigány akart eladni a motoromra karbit mondom ez inyektoros arra nincs!,jajj dehogynem van nekem inyektoros karburátorom is!
na ez mind 1 nekem az orám szerintem nem csak max 1-2 öt mert kocsival ius bemértük,inkább az csal amin 120 as ora van meg a régebbi fajta a,!megyek 75el haveromnál már 105 volt (97' sr)
Piros rugóhoz jóhogy nehéz volt a 6g-s görgő
Tehát azt mondjátok gyári hengerhez meg a sportkipuhoz elég egy 5-5.5ös görgőszett meg egy 80-82es főfúvóka? Megpróbálom hátha...Köszi!
a 6 os görgö nagy volt neki,nem ment jol vele,hidegen nagyon nehezen indul be,az lehet attol is,hogy kicsi a fúvóka benne?
Úgy már más
70es ditech-et 21es kabival Akkor neki bejött De ki is ment
Bocs a karbit oda akartam a varióhoz
Nekem akartak adni ilyen karbit de nem vettem meg mert nem erősebbet akarok hanem ami jobban gyorsul alsó tartományban. Amúgy nekem hidegen jobba megy, ha meleg akkor nem húz annyira!
Piros rugó az erős! A sport hengerekhez szoktunk rakni piros malossi kontraszt rugót! 50es-hez Sárga kisrugó, sárga kontraszt(malossiba) olyan 80-82es fúvókával mennek jól a pigis gépek! Fúvókát mindenképpen cserélni kell mert a kipunak nagyobb az öblítése és még szarabbul fog menni Véleményem szerint olyan 6g-vel kéne h jól menjen de ezzel játszani kell ezeket amit leirtam átlagban vannak szal ilyen átalakitással megy jól az 50 henger sportkipuval
Simán állásról húzom neki, egyszercsak elkezd húzni olyan 30tól 60ig aztán lassabban 70ig majd óra szerinti 80at megy de azt általában lejtőn... Volt rajta egy Gianelli GSP kipuff amikor megvettem, de sajna nemtom ezen kívül mi lehet benne. Egyszer jó lenne levenni a deknit de félek gyári lesz...
Csak gondolom nem csalhat sokat mert városban elég sokat előzök azzal a 70nel!
Csak könnyebb görgőket teszek bele akk kell mást is állítani? Vagy inkább variószett? Nem akarok még bele 70es hengert mert azzal több a gond sztem. Haverom is árulja a 70es ditechet 21es karbival.
én amikor feltettem a tunnignkiput,akkor nyomtam vele egy stiftet...
Melettem ment haverom kocsival.nálam 96volt nála nak 85.
Kb 5-10km/h át csal nagy sebességnél amúgy meg 3-4et.
Egyébként nekem is fenn áll az,hogy van egy holtsáv 50-60között amikor nem akar húzni.Hiábba gyötröm szegényt.Egyébként nekem akkor kínlódik érezhetően hegynek,amikor még egy kicsit hideg...de akkor majd hogy visszagurulok az emelkedőn(na jó az inkább már kaptató.. jó 20% os )