Mert a MOTOROSOKAT LEHÚÚÚÚÚÚZZÁK ahol csak tudják - ha a motorosnak nincs annyi esze, hogy ne az első helyen vásároljon, és ne járjon utána az áraknak........
Iszonyat sok ilyen példa van......
Ha motorhoz veszel pl. csavarokat, akkor az egy vagyon - ha egy csavarboltba, akkor meg fillérek.
Köszi a segitséget,de hogy miért van az árakba ekkora különbség az rejtély
föleg ha a minöség is hasonló.
Nekem olyan 2000ft körüli árat mondtak.
Kivettem a szimeringet és elmentem a közeli csapágyboltba
vettem a 2db-ot még 900ft sem volt.
Az egyediséget megértem:-)))
És sokszor van neki "eredménye" is.
Ismét csak magamból tudok kiindulni.
1. lépés: A GS500 kerek lámpáját lecserélni.
OK: szemből jövet senki nem tudja, hogy egy kerek lámpa egy Simson, vagy egy naked nagy moci - csak meglepődés mikor az általa várt idő töredéke alatt a kocsija előtt vagyok - miközben Ő előz....... szóval Százhalombatta-Adony közt nem 1x múlt az Én reflexeimen az életem.
Feltettem egy Peugeot Speedfight idomot előre kicsit megszabva, Z1000 plexit, Fazer tükröket:-)) kicsit más lámpákkal - és máris nem akartak kijönni elém.... http://blue-devil.uw.hu/tagjai...
Utána fillérért tudtam venni egy szétrohadt leömlős kipuff-t....
Levágtam a dobot tettem rá egy 10cm csővet és csak simán felcsavaroztam a bal oldalra:-)))
Iszonyat sokan megnézték - hiszen a GS-nek nincs 2 csőve:-))) http://blue-devil.uw.hu/tagjai...
Mikor meg elkapott a Streetfighter láz, akkor leszedtem az idomokat fentről, és szereztem egy törött GS500F idomot, azt megvágtam és feltettem alulra...... http://blue-devil.uw.hu/tagjai...
Szóval lehet hogy tényleg neked is csak fel kellene tenni a 2. csővet és odahefftelni egy picit:-)
Ha meg hiányzik a füst, akkor tegyél bele szárazjeget:-))))
Ez már aprópénz ....
Nem vettem olcsón, de azt egyszer már beletoltuk.
A dob max egy 5ös.... a dekor szintén nem egy érmetszés ..... az ültetés 0 forint.
Értelme meg csak annyi, hogy ilyen csak nekem legyen
Beírtam, hogy megvan ... 1,5 óra múlva dobtam neki, hogy most így hogy megunta, adom az SR-t meg pénzmagot és kezdek spórolni az SM szettre El lesz vele egy darabig, az tuti
cserélnék veled, és takargatnék inkább én is.
kölyköm már úgysem lesz, szóval én a balesetemig csak motorokat fogok takargatni
Ahogy nézegettem a rezonátorok működését, arra jutottam, hogy igazából a rezo utáni csőszakasznak van "lényege". A tompító hossza már nem játszik ..... elvileg a régi 2t versenygépeken tompító sincs.
Persze lehet, hogy baromságokat "beszélek".
Ha rontana a dolgon, akkor felteszem dísznek .... azt az 1 kilót még elbírja
Semmi olyan átalakítást nem csináltam/csinálok, amit nem lehet teljes mértékben visszaalakítani. Ha esetleg vágnék idomból, abból is vennék egyet, amit faragok.
Most is van fölösbe 1 Sito Plus, 2 kuplung, 1hűtött harang, 1komplett hátsótárcsa, stb, stb .... mindet el lehetne adni, mert csak áll.... na ja, de nem fogom odaadni a speckó cuccokat / ingyen / eladáskor, így megtartottam minden gyári cuccot
Van aki elad mindent, hogy beleforgassa a tuningba .... leéli és eladja szarért hugyért.... én meg nem azért öntöttem bele és adok meg neki minden finomat, hogy elkótyavetyéljem
Jah, átalakítás .... ebbe beraktak egy NSR blokkot
Kíváncsi lennék, hogy két dobbal mennyit romlana a cucc. Ezeket a puffokat mérnökök tervezik és nem tolerálnak bármilyen átszabást. Utána viszont lenne két kuka kipufogód. Én nem fognék bele. Személy szerint nem tetszik csak a gyári. Magyarul hagynám így. Bár mindenki maga érzi.
Nekem az after party az volt, hogy a kisfiam óránként átszólt, hogy betakarsz apa?...
Akkor hó van itt mint az állat. Hóátfúvás mindenütt. Már zártak le főutakat is. Nem tudom hogy gondolják. Nálunk hatalmas tranzit forgalom van az autópálya után. Na mindegy nem rám van bízva. Ahhoz képest, hogy pénteken motoroztam a DRZ-vel, mert elvittem eredetvizsgára és fordultam vele nem keveset, most cudar idő van.
Na mi van bulizók ?
Még biztos pörögtök
A nagy afterban megkérdezem, hogy még mindig csak nekem tetszik 2 dobbal ?
A 2. kép meg ultra gagyi, de elképzelni talán megfelelő .... sajna a paintet sem tudom kezelni, hát még a PS-t Na, de a lényeg : a segge még tetszene is, de az elejére még ötlet szinten sem tudom mit lehetne ... így kopasz, viszont a vonalakat nem tudom, hogy kéne folytatni/kiemelni
Nem sértődök meg, ha szétfikázzátok, de érdekelne a vélemény... esetleg ötlet, ha van
Egy 2 centit szerintem ültetek az elején, kap a hátsó ülésre egy üléspúpot, +1dob, dekor, fehér felni ... és nem akarok már többet belefeccölni
Mielött nekiálltam szétszedni a telót elmentem motorboltba venni szimeringet de azt mondták kettö féle létezik.
Szétszedtem és az enyémbe, kb.'95-ös(legalább is a teloszárakba az van) vizes SR a szimering méret:
30 x 40 x 8/9
Köszönöm a segitséget!
Jövö héten ha nem lesz nagyon hideg feltöltöm és kiderül a dolog.
Az a lényeg akkor,hogy rugot kiveszem,összenyomom és töltöm amig
a tetejétöl 140mm nem marad.
"Front fork capacity is 285 cc per leg, but you need to take the spring out and fully
extend the forks and measure 140mm from the top and thats where your oil needs to
sit."
egy kis segítség :D
első villa kapacitás 285cc / szár ki kell venni a rugót és telljesen összenyomni.
"measure" nemtudom mitjelent a tetejétől mérj 140mm-t és ott kell lennie az olaj tetejének
Vagy ezt: de ugye angol hiányában csak a google marad:-)
"Front fork capacity is 285 cc per leg, but you need to take the spring out and fully extend the forks and measure 140mm from the top and thats where your oil needs to sit."
Egy leírást találtam. Ott annyi szerepel, hogy a teló peremétől 80 +/-2mm legyen az olajszint. (vagyis 78-82mm)
Most azon lehet agyalni, hogy kitolva, vagy összenyomva - és rugóval, vagy a nélkül:-)))
Iszonyat sok ilyen példa van......
Ha motorhoz veszel pl. csavarokat, akkor az egy vagyon - ha egy csavarboltba, akkor meg fillérek.
Példa erre:
5db csavar - leszámítva darabja: ~ 450ft
http://www.egumotors.hu/1153-o...
Azért mert "arany"? A csavarboltba ugyan ez kb. 50ft.....és nem darabja, hanem cuzamme......