Ezzel csak az a bajom, hogy nem éppen tűnik újnak!
Ha pedig nem új, akkor hülyeség kifizetni érte ennyit!
A csapok, már meg vannak oldva zigeresre..... ez pár forint lehet, meg egy kis utánajárás. A ferodoroztatás meg kb 2000.
Legalábbis Én a GS500-at és a Banditát is csináltatom Pesten a ................(baszus mi a neve?)...... Szóval a XIII. kerben van egy szakműhely, ahol BÁRMILYEN féket javítanak. Csupán jelezni kell, hogy puha-normál-kemény ferodort kérsz rá.
Még nézelődök ma, hiszen vasárnap lévén úgy se tudja senki azonnal feladni. Vagyis szerdáig most nem is tudok foglalkozni vele.
(Hacsak nem szedem ki az asszonyéból:-)))))
habár tegnap láttam a tied félét kettétörve, ahogy hasonlítgattam.
Biztos más azért az anyag
Te lopod a karbon fóliát me lophatnál nekem is, ha annyira nem számít, hogy behúztad a fél motort vele. Franyák, hogy így rápattantál az SR-re .... mondtuk mi, hogy jó kis gépek. Még veszel egyet és találkozókat tudsz rendezni önmagadékkal
Cinkes, hogy Pösti paraszt nem ír ide rajtam kívű
No ezért vadászok folyamatosan!
Ma már nagyon körbe kell nézni, mert a boltok a lehúzásra mennek. Miért van az, hogy 2db, egy városban lévő boltban ugyan az a termék majd 20%-os árkülönbséget produkál?
Mert még a márkát, mínőséget megértem.....hiszen egy RMS ne legyen olyan árban mint egy Malossi vagy egy Polini.
De mikor az RMS-ért is annyit akarnak kérni (1-2-3.000-rel kevesebbet) akkor lépek ki arról az oldalról.
1., A kuplungon a ferodornak milyen vastagnak kellene lennie?
jelenleg olyan 1mm....meg talán egy pici...
2., a pofák kis rugóit lehet cserélni szétszedés nélkül?
3., Ha jól látom csapszeges a rögzítés. Mindenki vesz újat, vagy lehet a csapszeget helyettesíteni?
Mert ha igen, akkor kifúrom, elküldöm ferodoroztatni, és akkor valamivel vissza kellene tenni.
SOS kellene válasz....mert kész az Én mocim is, el is indultam vele, azt a ház előtt 2 utcányira leállt. Próbáltuk helyben még kicsit állítani a karbit, mert alapban olyan volt, mint ha szar lenne a keverék.
De egyszercsak beállt a hátsó kerék.
Be lehetett tolni......így visszamentem a garázsba.
Szétkap.
A kuplung szét volt nyitva, így fogta a harangot.
Leszedtük, ekkor eset ki az egyik kis rugó 2db-ban.
Szóval.Kipufogó jó,karbival rendbe minden.A görgők cserélve lesznek.A szíj cserélve szintén.Hát tolómérővel mértem meg a szíjborda nagyságát.A szíj lapjától a borda(fogazat) magasságáig 9mm!Remélem így kell mérni!Megrendeljük,betesszük őket aztán meglátjuk.40-ig jól gyorsul,húz(az ismerősöm 87kg).Viszont mikor eléri a maximumot akkor néha rángat 1-1....Na mindegy!
Ha pedig nem új, akkor hülyeség kifizetni érte ennyit!
A csapok, már meg vannak oldva zigeresre..... ez pár forint lehet, meg egy kis utánajárás. A ferodoroztatás meg kb 2000.
Legalábbis Én a GS500-at és a Banditát is csináltatom Pesten a ................(baszus mi a neve?)...... Szóval a XIII. kerben van egy szakműhely, ahol BÁRMILYEN féket javítanak. Csupán jelezni kell, hogy puha-normál-kemény ferodort kérsz rá.
Még nézelődök ma, hiszen vasárnap lévén úgy se tudja senki azonnal feladni. Vagyis szerdáig most nem is tudok foglalkozni vele.
(Hacsak nem szedem ki az asszonyéból:-)))))