Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel csak az a bajom, hogy nem éppen tűnik újnak!
Ha pedig nem új, akkor hülyeség kifizetni érte ennyit!

A csapok, már meg vannak oldva zigeresre..... ez pár forint lehet, meg egy kis utánajárás. A ferodoroztatás meg kb 2000.
Legalábbis Én a GS500-at és a Banditát is csináltatom Pesten a ................(baszus mi a neve?)...... Szóval a XIII. kerben van egy szakműhely, ahol BÁRMILYEN féket javítanak. Csupán jelezni kell, hogy puha-normál-kemény ferodort kérsz rá.

Még nézelődök ma, hiszen vasárnap lévén úgy se tudja senki azonnal feladni. Vagyis szerdáig most nem is tudok foglalkozni vele.
(Hacsak nem szedem ki az asszonyéból:-)))))
Yep .... kikönnyített racsing kupleráj :
http://www.robogowebshop.hu/mo...

habár tegnap láttam a tied félét kettétörve, ahogy hasonlítgattam.
Biztos más azért az anyag

Te lopod a karbon fóliát me lophatnál nekem is, ha annyira nem számít, hogy behúztad a fél motort vele. Franyák, hogy így rápattantál az SR-re .... mondtuk mi, hogy jó kis gépek. Még veszel egyet és találkozókat tudsz rendezni önmagadékkal
Cinkes, hogy Pösti paraszt nem ír ide rajtam kívű
Eléggé be lett vásárolva ezekből az SR-ekből.
Nekem most a fém tárcsa vonalában van a réteg.....

Nem kell röhögni, most néztem meg, hiszen nemrég van csak meg és tegnap jutottam el a seggéig....

Az első az asszonyé.....az már totál kész....
A hátsó az új szerzemény......az is kész, csak ugye a kuplung......
Mármint 15.000?

No ezért vadászok folyamatosan!
Ma már nagyon körbe kell nézni, mert a boltok a lehúzásra mennek. Miért van az, hogy 2db, egy városban lévő boltban ugyan az a termék majd 20%-os árkülönbséget produkál?


Mert még a márkát, mínőséget megértem.....hiszen egy RMS ne legyen olyan árban mint egy Malossi vagy egy Polini.
De mikor az RMS-ért is annyit akarnak kérni (1-2-3.000-rel kevesebbet) akkor lépek ki arról az oldalról.
bizony az még sokáig elmegy,
mikor eléri a 1,5mm akkor már csere
Nem láttad az enyémet. Ebben még lazán van jónéhány ezer km. Én nem cseréltem volna.
elvileg nem sok van már rajta :
kuplug kopás
Ez a kuplung még sokat elmegy. Miért lett cserélve?
Kemény, hogy a pofák bemarásán és a TOP feliraton kívül szemre nincs különbség .... viszont amit linkeltem az 15 forint
Büdzsé ide, vagy oda, én erre mennék rá.
malossi fly

És igen elég nagy kúcs kell, hogy kitekerd.
A Fordulat Motoralkatrész webáruházból rendeld meg
ők a legjobbak az árban.
Amit keresel 107-es pofa:
107-es kuplung
Jelenleg a büdzsé dönt. Nekem van egy nagy dögöm is, szóval nem az extrázás a lényeg, hanem hogy menjen.....

Látok a neten 7000-ért is, meg 27.000-ért is....




Még arra kell rájönnöm, hogy szedem szét....de megoldom:-)) Csak egy baszott nagy kulcs kell, mert az sajna nekem csak 27-ig van...
OK.-)

Értelemszerű:-))) Már fáradt vagyok.......
a 107-esel joban megy mert 3pofás hamarabb nyit. olyat vegyél rá,
50-es robogóba melyik a legjobb?
Melyik a Leggyorsabb gyárilag?
A kuplungharangot mérd le.
Bizony......

A tiéd vastagabb.


És a régebbi fekvő hengeresre mekkora kell?
Láttok itt a neten 105-107.es méretet.....
Bár nem hiszem, hogy 0,2mm sok gondot okozna


Szóval milyen méret kellhet nekem?
(elméletileg 98-2000-es, fekvőhengeres, gyári modell.)
ezen szemre is jóval több van /oldalt/, de már cserélni kellett


kuplung
A szíj szélességét mérd, ne a magasságát.
Szerintem vastagabbnak kéne lennie.
Le lehet venni a pofákat.
De kizárt hogy szétszedés nélkül benn meg tudd oldani.
Srácok!

Kérdések:-) Csak hogy ne változzon a felállás:-))

1., A kuplungon a ferodornak milyen vastagnak kellene lennie?
jelenleg olyan 1mm....meg talán egy pici...

2., a pofák kis rugóit lehet cserélni szétszedés nélkül?

3., Ha jól látom csapszeges a rögzítés. Mindenki vesz újat, vagy lehet a csapszeget helyettesíteni?
Mert ha igen, akkor kifúrom, elküldöm ferodoroztatni, és akkor valamivel vissza kellene tenni.



SOS kellene válasz....mert kész az Én mocim is, el is indultam vele, azt a ház előtt 2 utcányira leállt. Próbáltuk helyben még kicsit állítani a karbit, mert alapban olyan volt, mint ha szar lenne a keverék.
De egyszercsak beállt a hátsó kerék.
Be lehetett tolni......így visszamentem a garázsba.
Szétkap.
A kuplung szét volt nyitva, így fogta a harangot.
Leszedtük, ekkor eset ki az egyik kis rugó 2db-ban.


Az ideg szétbasz.-)))))
Szóval.Kipufogó jó,karbival rendbe minden.A görgők cserélve lesznek.A szíj cserélve szintén.Hát tolómérővel mértem meg a szíjborda nagyságát.A szíj lapjától a borda(fogazat) magasságáig 9mm!Remélem így kell mérni!Megrendeljük,betesszük őket aztán meglátjuk.40-ig jól gyorsul,húz(az ismerősöm 87kg).Viszont mikor eléri a maximumot akkor néha rángat 1-1....Na mindegy!
3-ra jön a haverom és megnézzük a motort....Majd leírom mit találtunk és mire jutottunk....