Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Passz.Következő Egün kiderül.Illő lenne 6 alatt.
Mennyit fut ez a gép 110 méteren ?
12500 rpm-en vált.(ez lemaradt)
Ha már hang.Itt még nem fog a kuplung(8000-nél kezd),és 12500rpm-en http://youtu.be/q7taIxWAKWo
Ha már fűnyíró hang ....
Ráértek 1:00-tól nézni !
1:16-nál bejön a képbe egy sor4 és megindul .... Ti halljátok a hangját ?

http://youtu.be/EdaPh2BmY88
A fűnyíróhanghoz hozzá kell szokni,ez robogó automata váltóval.A váltási fordulatot mindig az optimális értéken kell tartani,ami zx-nél ~9000-res fordulatot jelent.
A Racing Replica féle tuningra értettem
Nem túlcizellálva a dolog, de ha nem tiltanak az elektronikák az csak jó
Azért, mert főleg a pesti rakparton, hosszú egyenesekben használom, meg ez volt olcsón. Persze megvan a gyári is, még lehet, hogy visszarakom. Amíg a gyári volt, idegesítően fűnyíró hangja volt, így meg nem pörgi szét magát a blokk. Furcsa az, hogy nekem elég volt, amikor jó volt, ment viszonylag normálisan, csak mostanában ökörködött.
Hogy a konfig nem ideális, az számomra is ismert. próbálkozom,mindig alakítok valamit, ami persze nem mindig alakul jól. Igy próbálok a fórumból okosodni, aztán próbálkozom...
Dehogy akadtam ki,csak a félreértések elkerülése végett írtam,hogy ez így nem mond semmit.Még két egyforma blokkal szerelt moci is más beállítást igényel.
Nekem kb így gyorsul a gép viszont az órát tovább forgatja http://youtu.be/0Nz0_RWqjdc
Jól kiakadhattál az "alkotáson"
Nincs értelme összehasonlítani a két konfigot,mert az egik morini a másik minarelli blokk.teljesen más a varió és a hátsótárcsa mérete.
A régi kuplungod tuti 105-ös.Gyári kétpofásban csak az van.
Miért van benne ilyen hosszú végáttétel?A gyorsulásod így persze,hogy halvány.Ráadásul a varióhangolásod sem nevezhető optimálisnak közel sem.Óra szerinti 115-öt gyári áttétellel is tudnia kéne egy jól belőtt hajtással.
17,5-ös dellorto kipi karbi van most rajta.Saját órája szerint 110-115 a vége.(ha lenne odáig kalibrálva).
Tegyél bele nagyobb fuvit,nehogy megragadjon.
Ezzel a konfiggal egy morini blokk sosem foga emelni az elejét,esetleg brutál könnyű görgővel,de akkor meg 50 lesz a vége üveghangon.
Na a gumi is úton van:-)))
Ezt vettem:
http://kekhold.hu/?page=websho...
vagyis #31082
#31802
Ja, ha már kuplung.....

Nem igazán lettek jók a képek, de érdekes, hogy a kuplungon a ferodo vastagsága majdnem ugyan az..... csupán a kuplung mérete más.....
(értelemszerűen az ezüst színű az új)
Szóval nem tudom hogy a régi milyen méretű, ha az új 105-ös....
Milyen átalakított ditekkben ?
NS szövegét, csak összehasonlításképp tettem be
Nálam az átalakított di-techben,polini 70-es henger 17,5-es karbiban 120-as főfuvi van.Viszont nálam malossi E5 légszűrő van fenn.A sárga kisrugó az nálam is bevált,de a 8 g-os görgő szerintem sok a sárga kontraszthoz.Piros malossi kontraszthoz nekem 7,5g-os görgő vált be.A kipuff itt egy gianneli reverse ami közel ott dolgozik,mint a zx-ed.

Fúvóka ügyben nem tudok mondani semmit, de az asszony gépe:
Polini variátor,
polini vas 70-es henger,
polini sport kipuff,
malossi red filter,
mallosi 4,7g-os görgő,
malossi szíj,
A rugók: kontrasztrugó piros, a kuplungé fehér,
17,5-ös karbival
az ucsó mérésem 5,1L/100 és alattam (beöltözve, hisz tél van - 120kg) alapban full gázon olyan 80-85......de egy nagyon enyhe lejtőn 95-100 a vége.
KÖszi. Az még elfogadható. A motor egyenlőre fuldoklik, szerintem vagy tömítetlenség, vagy kicsi főfúvi az oka.A végsebesség kicsit kevés most, mert még a malo tuning áttételnél is hosszabb végáttét van benne, igy nem várható iszonyat gyorsulás, bár az igaz, hogy a befecskendezős korszakában jobb pillanataiban óra szerint olyan 115 körül ment 120-as órán a jelenlegi szettel, de befecskendezővel.
Ami nekem furcsa, hogy ilyen cuccokkal mások szerint optimálisra lőtt rendszer esetében emelni kellene az elejét, itt meg ez nincs meg egyáltalán, sőt, inkább gyengének mondanám a gyorsulást.
Amugy milyen karbid van?
A 17,5-essel 4L az átlagfogyi.(21-el 6-ot simán bekajált,de azt nem lehetett tökéletesre hangolni)A végáttételem gyári,így gps szerint 93 a vége,kis hátszéllel 95.Erősebb kontraszt azért kell,hogy ne ejtse a forulatot,azaz ne váltson túl gyorsan el.Így a gyorsulás is jóval jobb lesz.Nálad szinte tuti ejt.Fúvókaméretet látatlanba passzolok,hallani kéne legalább,hogy milyen a moci tőgázon.
Köszi. Szerinted akkor mekkora főfúvit tegyek a karbiba első körbe? Próbálkozzam egy 100-105 körülivel gyári szűrőhöz?
A kontraszton én is gondolkodtam, de még nem próbáltam. _Mivel másabb érzetre a moci, jobb a gyorsulása erősebb kontraszttal? Olyan mocit szeretnék, ami azért óra szerint 90-100-at megy, de nem szükséges, hogy iszonyatot gyorsuljon. A végáttéted gyári?
A Te szetteddel mekkora fogyi az átlag?
Illetve ditechnél az erősebb nem egyszerű,de gyengébb semmiképp sem.
Hangoltam már olyan gyári ditechet amiben sárga malo kontraszt volt és csúnyán ejtette a fordulatot.Kellett neki a piros,figyelembe véve,hogy a ditech gyári kontrasztja=piros malossi.Sportkipufogóhoz pedig mindig erősebb kontraszt kell.