Srácok azt tudja valaki, hogy a ditech ECU összefüggésben van az irányjelzővel? Tudom, hogy hülyén hangzik a kérdés, de ahogy kivettem az ECU-t, nem megy az index. Kérdés, hogy nem raktam össze valamilyen csatlakozót, vagy az ecu hiánya miatt nem megy?
Na jó, de a malossi nem az olcsó kategóriába tartozik. Én már hozzászoktam, hogyha az ügyfél szíjat kér, akkor szóba sem jöhet a magasabb kategória. Marad az RMS, ami egy fos. Max az ügyfél gyakrabban cseréli, ez viszont már nem az én bajom. Pont tegnap este cseréltem SOS-ben egy szétszakadt RMS szíjat (6 hónapot bírt, normál használat mellett). Ment a helyére a gyári Piaggio szíj. Biztos vagyok benne, hogy ezerszer tovább fogja bírni, mint az RMS....
Az egyik gépbe gates szíjat raktam be és ~4 hónapig bírta. 50-es malaguti, munkábajárós, napi max 5 km, normál használat mellett. Másik szíjjal azóta is (lassan 1 éve) hibátlanul megy. A gates szíj már berakáskor is túl keménynek tűnt, olyan volt mintha nem is gumi lenne, hanem műanyag. Ettől persze lehetett akár hamis is, mert az autóban is gates szíjak vannak és már lassan 3. éve jól működnek. Bár azokat is én raktam bele, de a kinézetük és a fogásuk is más volt. Mindegy, én maradok a mitsuboshi szíjnál, a Leóba is azt fogok keresni.
Az Én SR-em gyári.....sima 50-es.
Szóval akkor meg kellene próbálnom legalább (jelen állapotok szerint) egy 1,5mm-es hézagolással.
A scotterracingen vagyok most fent - mert próbálok mindent 1 helyről rendelni, hogy ne legyen az, hogy 300ft-ért fizetek 1500 futár/posta költséget:-((
Erre mondom,hogy a gyári csap hosszabb.Megoldás tuning varió.Olcsóbb megoldás 2-3db oldaldeklitömítés.Ill vastagabb anyagból vágsz tömítést(nem kis szívás,de fő a türelem).
2.én már hézagoltam addig 1mm maradt a racsninak faszán ki is ment a szíj hátul.gyors dekni nélkül kiprobáltam a gépet brutál jól gyorult a végsebesség csökkent ,de amikor viszaraktam a deknit összeért a két barugóracsni nem picit darálták egymást.
Mert igaz, specifikusan nem kerestem rá egyik webshopban sem:-))) De úgy is kell rendelnem még pár dolgot.
- A hátsó kerék anyája a múlté.....
- A műszerfalban kiéget egy kis izzó (ilyet még nem is láttam....)
- A biztonság - és a játék kedvéért akarok beszerezni 70-85-90-es főfúvókát
- no és kell egy normális 751-es szíj
Blue!
A 14,9-es szíjjal azért jó mert így jó a hézagolásod.A 16,5-ös szíjhoz kell még hézagoló,hogy a csap fölött legyen a szíj alaphelyzetben.Tehát kell még hézagolnod és ahogy kopik a szíj egyre kevesebb hézagolót bennhagyni.(lehet kapni hézagolószettet 0,25-0,5-0,8-1mm-esek vannak benne)Ha nincs rendesen kihézagolva a variód,olyan mintha 2-esben akarnál elindulni.
Azért linkelte ezt, mert tudja milyen típusú gépem van
N.S.
Nincs szívem elvágni a kipufogót,/ úgyis cserélem majd, el is kéne adni / de nem hagy nyugodni az tompító helyzete
szerinted az járható út, hogy a végcső és a dob találkozása közé beteszek egy "kanyart", és úgy fordítom hátrafelé ?
Befolyásolna ez valamit ?
Azt még nem tudom, hogy lehetne szépen kivitelezni, de kitalálom .... azt viszont nem is sejtem, hogy mennyi befolyása lehet egy beiktatott darabnak ... és annak hosszának
Nem tudom hogy mi lehet 4mm-en a különbség, de betettem asszonyka régi, kopott 16,5 helyet már csak 14,9 széles - 751-es szíját.
Gyerekek, meggyógyult a gép:-))))) Azzal is jöttem haza:-)))
A kérdésedre....
a kuplungharang belseje picit nagyobb, mint 105mm, hiszen ekkora kuplung ment bele (a 107-es márt nem fért bele)
A tárcsa talán 2mm-rel nagyobb.....
A szerelő srác azt mondta, hogy gond az is (szerinte nagy a 16,5-ös) hogy kézzel forgatva sok esetben "leszorult" a varió elejébe....
Hézagoló gyűrű most is van benne.....igaz nem tudom meddig lehet elmenni, jelenleg a külső tárcsa előtt 1db van.
A lényeg, hogy MOST megy a masina:-))
S csak annyi kellett, hogy elé álljak és ráüvöltsek: MÚÚÚÚKODJ:-)))
De tény, a 747-essel (Noname, meg valmi bikerxy) szenved, a koptt 751-essel (mitsuboshi) meg rendben van minden.
Ránéztem ... nekem ott csak egy lyuk van.
Nincs benne semmi
Láttam az Egün régebbi hozzászólásodat.
Az direkte ilyen "szar" fórum ?
Teszem azt nem jelent meg egy kérdésem, mert túl hosszú hozzászólásnak találta a "moderátor"
Aztán totál halottak a fórumok .... a Project topikok halál igénytelenek, mert a képfeltöltésről megszűnt linkekkel vannak illusztrálva az alakítások .... LOL
Na ja, de ez vizes blokk ....
Őszintén megmondom, nem néztem még meg tüzetesen, de emlékeim szerint nekem ilyen nincs. A képen is egy levegős/dobfékes van
Köszi, utánanézek
Az Én SR-em gyári.....sima 50-es.
Szóval akkor meg kellene próbálnom legalább (jelen állapotok szerint) egy 1,5mm-es hézagolással.
A scotterracingen vagyok most fent - mert próbálok mindent 1 helyről rendelni, hogy ne legyen az, hogy 300ft-ért fizetek 1500 futár/posta költséget:-((
http://www.egumotors.hu/131-sz...
http://www.scooterracing.hu/
pr...
Vagy esztergályos.
Ha ragaszkodsz a hosszabb szíjhoz ez kell neked.
http://www.easyparts.nl/showar...
A többi gyártó szíja 744-747mm-es,de mindenkinek jó,neked is jó lesz ha kihézagolod a variót.
Maradni kell helynek a berúgó ellendarabnak iis a főtengőn,bár a gyári varióhüvely hosszabb,mint a tuning varióké.
1. http://www.futarmotorosbolt.hu...
2.én már hézagoltam addig 1mm maradt a racsninak faszán ki is ment a szíj hátul.gyors dekni nélkül kiprobáltam a gépet brutál jól gyorult a végsebesség csökkent ,de amikor viszaraktam a deknit összeért a két barugóracsni nem picit darálták egymást.
Egy probléma csak van.....
Mi van akkor, ha a berúgó racsninak már nem jut hely? vagyis köröm? (hiszen Én főleg azt használom)
Bárhol?
Mert igaz, specifikusan nem kerestem rá egyik webshopban sem:-))) De úgy is kell rendelnem még pár dolgot.
- A hátsó kerék anyája a múlté.....
- A műszerfalban kiéget egy kis izzó (ilyet még nem is láttam....)
- A biztonság - és a játék kedvéért akarok beszerezni 70-85-90-es főfúvókát
- no és kell egy normális 751-es szíj
Miattatok lett véve Malossi asszony gépébe:-)))))
A 14,9-es szíjjal azért jó mert így jó a hézagolásod.A 16,5-ös szíjhoz kell még hézagoló,hogy a csap fölött legyen a szíj alaphelyzetben.Tehát kell még hézagolnod és ahogy kopik a szíj egyre kevesebb hézagolót bennhagyni.(lehet kapni hézagolószettet 0,25-0,5-0,8-1mm-esek vannak benne)Ha nincs rendesen kihézagolva a variód,olyan mintha 2-esben akarnál elindulni.
"mina blokkon gyárilag van"
ezért írtam
Amiket úgy árulnak, hogy HOSSSZÚ-ba, annak mi lehet a mérete?
Mert ugye a RÖVIDBE (pl asszony állóhengeresse) 747-es, akkor mi a hosszú?
pl erről lenne szó:
http://www.scooterracing.hu/pr...
N.S.
Nincs szívem elvágni a kipufogót,/ úgyis cserélem majd, el is kéne adni / de nem hagy nyugodni az tompító helyzete
szerinted az járható út, hogy a végcső és a dob találkozása közé beteszek egy "kanyart", és úgy fordítom hátrafelé ?
Befolyásolna ez valamit ?
Azt még nem tudom, hogy lehetne szépen kivitelezni, de kitalálom .... azt viszont nem is sejtem, hogy mennyi befolyása lehet egy beiktatott darabnak ... és annak hosszának
Gyerekek, meggyógyult a gép:-))))) Azzal is jöttem haza:-)))
A kérdésedre....
a kuplungharang belseje picit nagyobb, mint 105mm, hiszen ekkora kuplung ment bele (a 107-es márt nem fért bele)
A tárcsa talán 2mm-rel nagyobb.....
A szerelő srác azt mondta, hogy gond az is (szerinte nagy a 16,5-ös) hogy kézzel forgatva sok esetben "leszorult" a varió elejébe....
Hézagoló gyűrű most is van benne.....igaz nem tudom meddig lehet elmenni, jelenleg a külső tárcsa előtt 1db van.
A lényeg, hogy MOST megy a masina:-))
S csak annyi kellett, hogy elé álljak és ráüvöltsek: MÚÚÚÚKODJ:-)))
De tény, a 747-essel (Noname, meg valmi bikerxy) szenved, a koptt 751-essel (mitsuboshi) meg rendben van minden.
Legalábbis asszony motorján nincs ilyen (állóhengeres)
Az enyémen van (fekvőhengeres, 1 számmal frissebb)
Nem gyenge tárcsácska,de ez már túlzás.
Nincs benne semmi
Láttam az Egün régebbi hozzászólásodat.
Az direkte ilyen "szar" fórum ?
Teszem azt nem jelent meg egy kérdésem, mert túl hosszú hozzászólásnak találta a "moderátor"
Aztán totál halottak a fórumok .... a Project topikok halál igénytelenek, mert a képfeltöltésről megszűnt linkekkel vannak illusztrálva az alakítások .... LOL
Mit szólsz ehhez a horgonyhoz ?
Őszintén megmondom, nem néztem még meg tüzetesen, de emlékeim szerint nekem ilyen nincs. A képen is egy levegős/dobfékes van
Köszi, utánanézek