Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felül még jó idő van, de a pirosnál már remeg a térgyem
Azért kellemes volt egy kicsit gurulni .... gumi felfüstölve , megmosdatva, betakarva. Eltettem már vagy 3x
Megvan köszi, működik a lámpa is!
Igen, köszi, tényleg, meg most hogy még mentem vele egy kicsit már a benzinjelző lámpa is kigyulladt!
Én csak simán fel szoktam rakni a lendkereket és meghúzom az előírt nyomatékkal. Ha a kúp ép, akkor szorosan fog illeszkedni. Ha nem.... akkor úgyis mindegy. Melegíteni nem javaslom, mert vetemedhet.
köszi a segítséget, vendégem vagy egy virtuális sörre. Hazamegyek, összevetem a dolgokat, aztán meglátjuk. Amugy a lendkerék visszarakásánál érdemes fortélyokat alkalmazni / pl krétázás/ vagy simán toljam fel zsírtalanítás után és anyával biztosítsam? Gondoltam arra, hogy megmelegítem kis forrasztólámpával a tengelyt, és úgy tolom fel, csak félek, hogy elpattanna a mágnes a hőátadás miatt.
Sziasztok! Nyáron 3-4x olyat csinált a moci hogy mikor önindítóztam olyan hangja volt mintha csak az önindító motor hangját hallotam volna. (gondolom nem adta át a fordulatot az a mechanikus nyavaja aminek meg kellet volna tekernie a nagy fogaskereket ami a tengely végén van) Húú ezt most jól megfogalmaztam... na mindegy kivettem de szépen dolgozik, nem értem valakinek valami ötlete?
Igen, ezzel a módszerrel kevesebb az előgyújtás mint a gyári érték, de a kísérletezések során ennél maradtam, mert így könnyen indul és jól megy a ditech. A ditech vezérlője (ha jól rémlik) egy bizonyos fordulat után változtatja az előgyújtás értékét is, ez a FET elektronika nem tudja ezt (azaz a prototipus tudta, csak az ára miatt nem volt rá kereslet). A változtatható előgyújtásnak igazából kihegyezett motoroknál van értelme, ha minden tized lóerőre szükség van. A kis 50-es ditech, de még az 500-as Suzuki is bőven jól működik ezzel a vezérlővel. Nem a levegőbe beszélek, kipróbáltam. Küldöm a rajzot, remélem segíteni fog. Elméletileg a gyújtás helyének egyeznie kell a tegnap általam kékkel jelölt pöcökkel. Ha nem így van, akkor mindenképpen szólj, mielőtt vágsz, fúrsz, kalapálsz....
Mivel a hutod gondolom a idomban van igy szerintem azon van a feltolto/legtelenito/lefujo szelep. Leengedes elott azt csavard le
ok. köszi. két fogat hagytam rajta, azt amiket jelöltem. Ma egy ósdi sublerrel megmértem hengerfej nélkül a jeleket. A fél távolságra lévő, általad jelölt pöcöknél kb 0,5-0,8 mm közötti a felsőholtponttól a táv, a másodiknál közel 2,0 mm. Nem tudom, hogy mennyi az előgyujtás, de nekem a két mm már soknak tűnik, a másik meg valahogy kevésnek.
Mindenesetre köszi a fáradozást, remélem megéri, és jó lesz végre a sárkány.
Köszi a választ.
Holnap megnézem van e valami csavar ott.
(ha nincs leveszem az alsó vizcsövet gondolom ugy is jo leengedni)
Veszek bele fagyállot és feltöltöm csak azt nem tudom még,hogy és hol kell légteleniteni?
Akkor mint az előbb írtam - szerintem is az erőltetés lesz itt. Bár Én mindig azt hittem, hogy a szíj csúszik meg....






Ma megjött az új kuplung a sajátomhoz:-)
Hát nem kevés ferodo van rajta a régihez képest:-)))
Remélhetőleg a héten be is tudom szerelni, és a karbit is belőni.
Ezért kérdezem......
Mert nekem nagy gondot nem okoz, max óvatosabban kell indulni vele, mert szerintem 99%, hogy az induláskor fellépő meg-megugrás okozza ezt, hiszen ha folyamatosan tud gyorsulni, akkor ott ugye nem csúszik semmi. De mivel Ti okosabbak vagytok SR téren - így beváltom az okos ember szokását és KÉRDEZ, mint hogy a saját hülyeségén tanuljon:-))
A rugó rendben van, a ferodo pedig nincs sehol kopva, égve, elszíneződve.
Általában a mutató már 0-án van, de még a tankban van 1.5-2 liter. Nekem is ilyen volt és szerintem ilyen az összes.
A motor oldalán, a vízpumpánál lévő csavart vedd ki (már ha van). Én leengedés után felönteném -30 fokig hígított fagyállóval, mert anélkül előfordulhat hogy tavaszra berohad a vízpumpa tengelye. A fagyálló nem nagy pénz, érdemes törődni vele. Ha minőségi fagyállót akarsz, akkor G12-est vegyél és hozzá ioncserélt vizet. Pl: http://www.medikemia.hu/index....
Ku...va szar ám hogy nincs előttem egy ditech lendkerék, hogy legalább látnám miről hadoválok. Régen csináltam már ilyet és nagyon nem vagyok képben. Nade, az úgy volt... Ha a zöld színnel jelölt lendkerék és gyújtásjeladó a felső holtpontot jelzi, akkor a kékkel karikázott pöcköt kell meghagyni, mert ez adja a pár mm előgyújtást. Van nekem egy rajzom valahol, holnapra előkerítem és beszkennelem. Addig ne csinálj vele semmit, majd azzal kellene összehasonlítanod a lendkerekedet. Nem akarok kárt okozni és hülyeséget beszélni, inkább várj még egy napot, biztos ami biztos.
Az égő valószínüleg kiégett vagy az érzékelője nem jó, kb.1-1.5l benzin van benne még miután kigyulladna a lámpa.
Jó,de amikor teletankolom,akkor maximumon van a jelző és folyamatosan mutatja csak mikor leér a piros aljáig koppra, akkor még van a tankba rendesen nafta!
Illetve hülye vagyok, nem néztem a forgásirányt. Szóval ez a jó terv. Melyik legyen Kinter mester? Mármint a nyillal jelöltek közül?
Sziasztok,én is SR tulajdonos lettem.
Vettem egy old sr-t de mindjárt neki is áltam leszedtem rola az idomokat.Télen kicsit rendbe szeretném vágni.
Jelenleg viz van a rendszeren hol tudom leengedni rola teljesen hogy ne maradjon benn semmi nehogy elfagyjon.
Illetve maradhat e viz nélkül vagy mindenképp öntsem fel fagyálloval?
szétcsúszott a jeladó csatlakozója, kiment a biztosíték, szakadt kábel, hibás műszerfal stb
Sziasztok. Mi van akkor,ha a benzinjelzöm 0-t mutat,de nem ég a benzinlámpa és félig van még a tankom?
Köszi. Megnéztem, amit mondtál, le is fényképeztem. Ahogy néztem,a fhp. jelölés előtti mágnesnél, forgásiránnyal ellentétesen még nem mozdul a dugattyú ( igaz nem dugattyútetőt néztem, hanem főtengelyállást), úgyhogy gondolom a 2. vagy 3. pöcök kell maradjon. Jól gondolom? ( rajzon jelöltem) Bocs, hogy ennyit értetlenkedem, de magamnak csinálom, és ha már csinálom, igyekszem normálisan megcsinálni, mert az elkövetkezendő jópár kilométernél nem szeretnék csak motorozni rajta, és nem szervizelgetni. Köszi a segítséget, meg a türelmet mégegyszer.
Azért ég meg mert folyamatosan csúszik. Normál használat mellett nem ég meg a kuplung. Vagy nem rendeltetésszerű használat (erőltetés, másik motor húzása, stb), vagy túl erős kuplungrugók okozhatják, mert ilyenkor nem jön létre teljes tapadás és folyamatosan csúszik a kuplung. Ilyenkor túlzottan felmelegszik minden, akár a kuplung csapágyait és a szíjat is tönkreteheti.
1. Felső holtpontra állítod a dugattyút. (Ekkor a gyújtás jeladó a lendkeréken lévő két pöcök közt fog állni.) 2. A lendkereket forgásiránnyal ellentétesen tekered addig (lendkeréken mérve ~4-5mm), míg az egyik pöcök a gyújtás jeladóval egy vonalban nem lesz. Ezt a pöcköt kell meghagyni, a többit pedig leszedni. Ezzel adsz neki előgyújtást. Lényege, hogy az szikra még a felső holtpont előtt létrejöjjön. Ne legyen túl sok, de ne is legyen kevés. Nem bonyolult ez, csak gondolj bele hogy működik a szerkezet.