Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem csúszna a kuplung a ferodol sosem kopna el. Ha nem csúszna a kuplung nem lehetne egyenletes gyorsulás sem. Ez így van jól.
A kontrasztrugónak köze nincs szerintem hozzá.
Egyszerűen csak szar a kapcsolat a harang és a pofa ferodo-ja közt.
Megnézném a harang ledobásával, hogy a pofa kb hány%-ban fog.
Ahol fekete, ott fog.
Kb.70%-nál elvileg nem csúszhat...
Vagy a rugó nincs elszakadva?
Következő kérdés:

Mi lehet az oka az égett (szép kékes, lilás színe lett:-) kuplungharangnak?

Azt vágom, hogy megcsúszik......de ennek mi a FŐ tünete?

Néha (főleg a menet elején) érzem, hogy meg-megugrik, de ezt Én eddig a szíjra értelmeztem. Lehet, hogy ez már a kuplung?

Vagy a kontraszt rugó gyenge/erős?
Nekem a fekvőbe is, állóba is BR8HS van.....
Passz.
En valszeg komolett cserelem a gyujtast.
tudom, enyém is ditech volt, csak most ditechtelenítem. Te sem tudod esetleg hogy a Kinter gyújtásnál melyik mágnest kell meghagyni a lendkeréken?
Halvány fingom sincs.

Ditekkem volt és egy fél piaggio-m van.
esetleg? BR8HS
ühüm, az 1-es, vagy a 2-es tipusú?
NGK.
Köszi. pedig kezdtem örülni. esetleg olyan tipp, hogy milyen gyertya való a karbis sr morini hengerfejébe? Mármint ami használható is...
Szerintem minarellis.
Szerintetek ez jó morini ditechre mérmint a dekli
http://vateraauto.hu/hirdetes/...
Hát ez vicc!Az biztos,hogy én is megmondanám neki,hogy .......Igaz,15 éve van B jogsim,de ilyet még nem csináltam és ha csinálnék is evidens,hogy én lennék a hibás.....Beszarás
OFF.Na az ilyen esetekért kell a fillérekért beszerezhető autóba,motorra szerelhető kamera kamera.Ezen a részen elég hülye a kresz sajnos nekem is volt így koccanásom és én jöttem ki hibásnak.Az állat sietett elkezte előzni a kocsisort kanyar előtt persze megérkeztek szemböl és neki sürgössen be kelett sorolnia elém ez olyan ügyesen sikerült hogy összeakadt a lökhááritónk és persze nem a két sarka ettöl megijedt és fékezett én meg még toltam rajta ,persze a kedves autostársak közül senki nem állt meg aki látta az esetet .rendör lett hívva de én hiába magyarázkodtam ,hogy elémvágott a rendör szerint én mentem bele háturlól mert nem tartottam a követési távolságot.Az urnak mondtam ,hogy nehogy találkozzunk mert biztos hogy direkt megcsinálom vele én is vagy az árokba tolom érre a rendör még őt kezdte védeni hogy ilyet ne mondjak mert még be is csuknak.
Ezt ne....
Alapjáratot sosem a gázbovden feszességével állítunk. Ugyanis ha megfeszül a bovden (pl kanyarodásnál vagy egyes motorokon attól is ha ráülsz), akkor csak pislogsz majd, ha nem tudsz megállni a géppel, mert 'magától' gázt húz mikor nem kellene....
Menj ki wc-re mielőtt megnyitod

http://www.jofogas.hu/vi/66430...
vagy
http://www.jofogas.hu/heves/Ha...
vagy
http://www.jofogas.hu/barany
a/...

sokalltad látatlanban a 140et az SRért, gondoltam okozok pár kellemes percet. Én meghaltam rajtuk
És szerinted az alapjárattal hol érdemes játszani?
Lent csavarjam ki 3-4 fordulatra (vagyis a "dugattyú" ugye lecsúszik) és a gázkar bovdenjával játszak tovább?

(Sokan ott szórakoznak - oszt mikor mondom nekik, hogy az a gázkar holtjáték állítója, akkor értetlenkednek)
Bár tény, hogy a célt szolgálja részben - hiszen az alapjárati csavar becsavarásával megemelkedik a dugattyú.....ha meg fent feszítek rajta, akkor a bovden húzza feljebb a dugattyút....
Zégert középre, csavart 1.5-2 fordulatra.
Megsasoltam......

Még jó hogy megsasoltam, és nem rendeltem azonnal:-)))
Ebben a gépben még a 105-ös kell.....vagy ez van rajta.

Asszonyé ugye már polinis - az 107-es.




De ezzel a géppel is megszenvedek.
Feltettem asszony kuplungját.....de a karbi egy rakás szar....
Szóval lehet vele játszani.


Tippeket kérnék, hogy hova tegyem a állításokat alapban egy SIMA 50-es gépnél?

Suberten a zéger? (most ha jól láttam a pucolás közben akkor legeslegfelül van, vagyis kevés benzin kaphat - ellenben ha sikerül elindítani, akkor meg olyan, mint ha fulladozna a sok benzintől...)
Keverék csavar mennyire legyen nyitva
Alapjáratot meg csak belövöm valahogy....



Előre is kösz!
SR -hez eladó !
Köszi!A szélessége is csak 13mm!Remélem ez lesz a hiba oka,hogy nem haladt!
Anyag tekintetében passz.... Relatíve ugyan az a Taiwani szar az összes - hiszen nem a szomszéd utcában van a gyár. Csak ugye ki, hol adja el, milyen néven.


A karbon fólia?
400ft/10cm. Amit a motoron látsz az 50cm (2000ft) és még maradt is belőle vagy egy 20x30-as darabka.
(a mérete 150cm szélességű! - vagyis 50x150-es volt a "tábla")
Irány a VATERA:-)

A behúzás lényege a taposó közti idom volt, mert bárhogy emelem a lábam a cipő mindig végigszántotta a fekete fényezést.



Amúgy ja.....
De ugye ne felejtsd el, hogy előtte 8 évig egy Yamaha Mintet gyilkoltam. Azért a 184cm és a laza kis 110kg-mal nem kicsit voltam vicces. 1 éve meg visszaköltöztem Százhalombattára, így a Banditom csak pihenjen - addig se kell rá költenem a havi részleteken kívül. Ez a gép meg most nekem ha úgy vesszük akkor 26.000-be van. PLUSZ amit vettem bele (pl. riasztó....)


Találkozókra meg eleve nem járok. Inkább szólok a bandának (http://www.akmt.hu) és megyünk egyet valamerre. Tavasszal biztos, mert 10. szülinapot ünneplünk.



Pösti paraszt?
Ne is mond. Én mikor szeptemberben megvettem asszonynak a gépet, gondoltam majd bejövök ide (a GS500 topicba voltam eddig....majd a Banditba) és jól leszedem az infókat a sok kis 17-20 éves gyerektől....... Erre tessék......a legtöbben korombeliek (35 vagyok)..... Ezen egy jót röhögtem:-))) A 18 évesek álmodnak a nagy gépekről, Mi meg megyünk vissza a robogókhoz?