Nálam az átalakított di-techben,polini 70-es henger 17,5-es karbiban 120-as főfuvi van.Viszont nálam malossi E5 légszűrő van fenn.A sárga kisrugó az nálam is bevált,de a 8 g-os görgő szerintem sok a sárga kontraszthoz.Piros malossi kontraszthoz nekem 7,5g-os görgő vált be.A kipuff itt egy gianneli reverse ami közel ott dolgozik,mint a zx-ed.
Kontraszt ügyben....
Ami benne van az valóban gyengécske, hiszen kézzel simán összenyomom.....
Ellenben ugye a hétvégén mikor elszállt a kuplung, akkor betettem asszony motorjából az Ő cuccát - és ugyan ezt csinálta, pedig az jóval erősebb rugó.
Vasárnap 10-re megyek a szerelő sráchoz......
Majd kiderül mi a rák van vele.....
3 napja agyalok.....
Tegnap voltam kompresszió gyanúban, de éjjel is azon agyaltam, hogy akkor alapban sem menne.....de itt tényleg olyan, mint ha pl a moci max fordulata 8000.....
Most viszont 3500 fölé nem akarna menni......
Ha üresben (hátsó kerék a levegőben) akkor odarántom neki.....felpörög, 1 milisec tétova, és utána pörög 8000-ig......
- Pont ezért kizártam a kipuffogót....hiszen az üresben is csak lihegne.....
- tömítetlenség nincs
- a légszűrő zsír új
- a karbi tiszta és ugyan az van 78-as és 90-es főfúvókával is (ugyan azon beállítások mellett, mert ahoz nem nyúltam tegnap)
- új a kuplung. (végül ezt vettem: BRENTA)
- jó gyertya, jó hézag
- új a szíj
Tehát ahogy törpölök nem marad más mint:
- szar a karbi beállítása, fúvóka méretek
- kompresszió (vagy dugattyú, vagy tömítés)
- kontrasztrugó
- még kisebb görgő
Reménykedem az 1-3-4-ben, mert azért jobban örülnék másnak karácsonyra:-))))
Ha valakinek van kedve ilyen gumigyilkolást tenni akkor van egy kb. 5 órát bíró gumim:-))) Feláldozható az olvasztás oltárán - többet úgy sem ér........mert a 2 bar nyomás kb. eddigre már csak 0,4bar lesz.....
Sikerült életet lehelni a ditechtelenített ditechbe. A rajzod volt a jó Kinter, amit fel is töltöttél, legalábbis leállitott motornál pöccre indul. Hidegen elég sokáig kell tekerni, mire elkapja, de ez gondolom inkább karbi gond. Valahol még falsot szívhat, mert van, amikor nagyon elkapja, aztán 70-80 körül elfogy a lendület.
Felvetődött két kérdés:
Hogyan lehet átkötni a hőfokmérő órát, illetve
Milyen karbi fúvóka méreteket használjak a polini 70+ZX+ malo kuplung sárga kontraszt és kisrugó+malo vario 8,0-as görgővel+ dellorto PHVA 17.5-ös konfighoz? Esetleg valakinek van bevált konfig irányadónak?
Most ha jól emlékszem 90 vagy 95-ös főfúvi van benne, kicsit erőtlennek tűnik.
Én öntenék a benzinhez egy kis injektor tisztítót, vagy megtankolnám Shell V Power-el. Mennék vele pár kört, majd ha lehűlt, szépen lemosnám. Lecsöpögés és száradás után zacsit húznék a kipufogóra és a levegőszűrő végére. A kereket felpumpálnám az előírt (vagy picit nagyobb) nyomásra, az akkut pedig csepptöltőre tenném tavaszig. Ha nincs csepptöltő, akkor kivenném és fagymentes, de nem túlfűtött helyen (10-15 fok között), havonta feltölteném. A gumi részeket és a teleszkóp szárát befújnám pl. szilikonnal. A művelet végén 6 db vastag lakattal zárnám le és 3 pitbull-al őriztetném az orkok ellen...
O.k.Köszi!Fagyállóval már nem lesz gond,van a háznál,meg fagyálló mérő is!Átmosom majd akkor a dzsuvától utánna légtelenítek.Gondolom légtelenítő csavart valahol a hengernél keressek?!Nem egy hatlapfejű csavar? Ja,és átmosáskor nem lesz baja a vízpumpának az esetleges sok retektől?Nemrég lett felújítva.Köszi mégegyszer a választ neked is és mindenkinek a témában!
Képeket láttam róla ... a dugó teteje össze volt verve.
Nem szarozott, felpolírozta, összerakta és digitális gázállással használta vagy 3hónapot 12es karbival.
Nem is ment rosszul. / jól elkapva emelte az orrát /
Kapott nagyobb karbit, összelövette, még jobb lett.
Azóta bekerült egy egygyűrűs dugó, de maga a henger ugyanaz ....
Előző kipufogója pedig egy ZX-R.
/ szerintem az ugyanaz mint az enyém csak hosszabb a dob /
Ha tudom, hogy ezt így is lehet, akkor vett volna a franc új dolgokat Ám én tuti megszoptam volna ilyennel
Sr-ek nyitott elektronikásak.Milyen hengerre tette a c30-at?
Blue.Szerintem nálad hajtás beállítási gond lesz.Nehéz görgő vagy gyenge kontraszt.(utóbbi esélyesebb)
Kipufogót cserélt egy ismerősöm.
Elvileg nem hozta ki a hengerből az elvárt teljesítményt.
Szervált egy Jóska Carerra 30as pipát, és azt mondja hiába tekergeti egy fordulatnál bedadog. Szerinte megfogja az elektronika ....
Na csak azért kérdezem, mert nem szeretnék beleszaladni ilyesmibe.
Ha annak igen, akkor az összesnek ilyen mi ?
Az eladó szerint 8bar van benne.....
De mindegy.....vasárnap viszem le a sráchoz, azt majd jól megvizsgálja. Max egy új hengerszett lett a karácsonyi ajándékom:-))
Meg egy új hátsó gumi, mert az meg ereszt.
Tegnap tettem bele új szelepet, de most is.......szóval biztos a gumi volt deffektes és szarul csinálták meg......
Kontraszt ügyben....
Ami benne van az valóban gyengécske, hiszen kézzel simán összenyomom.....
Ellenben ugye a hétvégén mikor elszállt a kuplung, akkor betettem asszony motorjából az Ő cuccát - és ugyan ezt csinálta, pedig az jóval erősebb rugó.
Vasárnap 10-re megyek a szerelő sráchoz......
Majd kiderül mi a rák van vele.....
3 napja agyalok.....
Tegnap voltam kompresszió gyanúban, de éjjel is azon agyaltam, hogy akkor alapban sem menne.....de itt tényleg olyan, mint ha pl a moci max fordulata 8000.....
Most viszont 3500 fölé nem akarna menni......
Ha üresben (hátsó kerék a levegőben) akkor odarántom neki.....felpörög, 1 milisec tétova, és utána pörög 8000-ig......
- Pont ezért kizártam a kipuffogót....hiszen az üresben is csak lihegne.....
- tömítetlenség nincs
- a légszűrő zsír új
- a karbi tiszta és ugyan az van 78-as és 90-es főfúvókával is (ugyan azon beállítások mellett, mert ahoz nem nyúltam tegnap)
- új a kuplung. (végül ezt vettem: BRENTA)
- jó gyertya, jó hézag
- új a szíj
Tehát ahogy törpölök nem marad más mint:
- szar a karbi beállítása, fúvóka méretek
- kompresszió (vagy dugattyú, vagy tömítés)
- kontrasztrugó
- még kisebb görgő
Reménykedem az 1-3-4-ben, mert azért jobban örülnék másnak karácsonyra:-))))
Vagy szerinted, szerintetek lehet más a gond?
Ma rendelem az újat....
Felvetődött két kérdés:
Hogyan lehet átkötni a hőfokmérő órát, illetve
Milyen karbi fúvóka méreteket használjak a polini 70+ZX+ malo kuplung sárga kontraszt és kisrugó+malo vario 8,0-as görgővel+ dellorto PHVA 17.5-ös konfighoz? Esetleg valakinek van bevált konfig irányadónak?
Most ha jól emlékszem 90 vagy 95-ös főfúvi van benne, kicsit erőtlennek tűnik.
Nem szarozott, felpolírozta, összerakta és digitális gázállással használta vagy 3hónapot 12es karbival.
Nem is ment rosszul. / jól elkapva emelte az orrát /
Kapott nagyobb karbit, összelövette, még jobb lett.
Azóta bekerült egy egygyűrűs dugó, de maga a henger ugyanaz ....
Előző kipufogója pedig egy ZX-R.
/ szerintem az ugyanaz mint az enyém csak hosszabb a dob /
Ha tudom, hogy ezt így is lehet, akkor vett volna a franc új dolgokat Ám én tuti megszoptam volna ilyennel
Abból kiindulva, hogy 15ért vette gondolom Sport
Rákérdezzek ?
Blue.Szerintem nálad hajtás beállítási gond lesz.Nehéz görgő vagy gyenge kontraszt.(utóbbi esélyesebb)
http://youtu.be/1MeJv0sTYdo
De nem 40-el, és nem 20-al egy olyan dombon ahol még a kis MINT-em is 40-45-el jön fel.....
http://www.molromania.ro/hu/te...
Csak bele kell önteni a csőbe....tartályba....
Mert van 2 fajta......
Az aprilia gondolom alu rendszerű.....szóval abba az kell/ene
Vagy legalább a multi, ami mindenbe jó
Elvileg nem hozta ki a hengerből az elvárt teljesítményt.
Szervált egy Jóska Carerra 30as pipát, és azt mondja hiába tekergeti egy fordulatnál bedadog. Szerinte megfogja az elektronika ....
Na csak azért kérdezem, mert nem szeretnék beleszaladni ilyesmibe.
Ha annak igen, akkor az összesnek ilyen mi ?
Ha kimegy a benzinkútra, akkor ott lehet venni már előre bekevertet (-32 fok ha jól emlékszem)
Ha szerencséje van akkor van literes is, de ha nem, akkor max lesz otthon.-))) mert akkor csak 4-5L-es van.
(poén volt)
Az eladó szerint 8bar van benne.....
De mindegy.....vasárnap viszem le a sráchoz, azt majd jól megvizsgálja. Max egy új hengerszett lett a karácsonyi ajándékom:-))
Meg egy új hátsó gumi, mert az meg ereszt.
Tegnap tettem bele új szelepet, de most is.......szóval biztos a gumi volt deffektes és szarul csinálták meg......