Nem emlékszem hogy az órának pozitív vagy negatív jel kell-e a működéshez, de először simán kösd össze a gombáról jövő vezetéket az órához menővel (talán zöld-fehér?). Ha ez így nem jön össze, akkor keresd meg a gomba másik vezetékét. Emlékeim szerint a hőgomba két vezetékes, az egyik megy az ECU-ba (mostmár az órához), a másikon meg az ECU-ból kap +5V-ot (asszem ez is az ECU-ba megy és talán piros szál). Erre a kábelre próba képpen (meleg motornál) egy 1 másodpercre adj +12V-ot. Ha az óra megindul, akkor megvan a megoldás. Vagy beraksz ide egy ellenállást, vagy ha spéci megoldást akarsz, akkor egy +5V-os stabilizátort (7805).
... és most, hogy így 1,5 óra alatt meguntad, adok érte egy fain kis SR-t meg három killát és mehetek is megemeltetni a seggét + sporolni az SM szettre, meg a kipufogóra
Komolyra fordítva :
Én ki nem bírnám, hogy ne menjek egy nyú pajszerral
ezzel most kirándulhatsz árkon bokron át
Már csak burgmant kellene eladni, hogy anyagilag rendbe jöjjek egy picit. Úgy mint te fel nem hívtál nem is hívott senki. Bár most ép elméjű nem vesz motort télvíz idején, karácsony előtt, csak megszállott. Február-márciusban már lesz mozgolódás remélem elmegy.
köszi, erre gondoltam én is, vagy esetleg arra, hogy a szivatókart amikor raktam fel, leszedtem a kormányról a burkolatokat, lehet, hogy lejött valamelyik csatlakozó,vagy csak lejjebb csúszott....
Ha esetleg valakit érdekel, akkor kiderítettem, hogy az sr morini karbis hőfokjeladója M10x1-es menet.
Esetleg azt elmondod, hogy a hőfokjeladó kábeleit elég összekötni az ECU csatlakozójában? Gondolom volt bemenő jel, meg kimenő jel az órához ( bár erről a kapcsolási rajzot megnézem) a csatlakozósorban.
Meglett a DRZ. Raktam fel 2 képet aki érdekel. Megvan a karácsonyi ajándék is. 600 km autózás eredménye. Sajnos volt benne egy 10 rongyos helyszíni bírság is. 80 helyett 95 az M0-nál... Azt mondja a yard, ha +3 km/h -val többel megyünk nem állít meg hanem automatikusan 30 rongy...
Ezt is megértem, de mivel nem kanyarvadász, speeder...stb vagyok - így nekem a túrázáshoz az kell hogy:
1., SOKAT ELMENJEN!
2., Vizes úton se legyen gond
Felpakolva egy 8-10 napos túrára nem úgy megyek, hogy felniig döntöm a gépet:-)))
Árak ügyben meg lenyúlás megy.....
Miért van az egyik helyen 300-éert fúvóka a másik helyen meg 790-ért?
Szerencsére a Citybike árul darabra is hézagolót....így vettem pár darabot és nem kellett egy egész készletet megvennem.
(itt ismét a PRÓBA a kulcsszó! Ha bejön és valóban SOKKAL jobb lesz akkor beruházok egy szettre)
Gondolom nem ártana kitakarítani azt a furatot ahova betekerem Hát őőőő, izé ..... ehhez a minimum a hátsó kerék kivesz, ok, de ki kéne hozzá pakolni a telje kuplungot/végáttételt
Valami egyszerűbb ?
Vagy egyszerűen csak hajtsam be és kész ?
Mióta elmosták a blokkot cca. 1100km ment bele, nem földúton, nem esőben .... kerülhetett bele annyi retek, hogy szét keljen robbantani ?
Yamahába raktam már ilyet, de véleményt nem tudok róla adni, mert nem én használtam. Azóta az ügyfél még nem volt nálam. Vagy lerobbant valahol a pusztában szíjszakadás miatt, vagy azóta is hibátlanul használja.
Nem lehet vele összefüggésben. Esetleg ha kivetted a biztosítékát, mert lehet hogy egy körön vannak. Nekem egyszer a kormánykapcsoló alatt tört el a vezeték.
Gumit azért butaság úgy venni, hogy mennyit bír el.
Akkor már inkább menjen kevesebbet, de ha tempózol, akkor ne essen ki alólad.
10+t én sem adnék szíjért, de az az 5-6 simán kiköhöghető 3-5000Km-re.
Viszont Kintert is megértem, mert mesélt nekem is a szerelő.....
Pl. Volt aki megkérdezte, hogy használt görgőket nem-e tud betenni, mert sokallja a 3000forintot + hangolás árát ....
Nekem az nem tiszta, hogy a Tábori minek hirdeti magát robogó tuningoldaként is
Baromi nagy a nevük a Simson / kit érdekel / tuningban .... mondom rakják ők össze a motort .... hol a vicc ?
Ott hogy a hengert annyiért cserélte volna amennyiért kivették a blokkot/ cseréltek szinte mindent/összerakták/bejáratósra hangolták/ 500km után behangolták.
Annyira elkerekedett a szemem mikor mondta, hogy Ő olyan 30körül teszi fel CSAK a hengert, 10-15.000-ért hangol MERT az sokszor kell szétszedni , stb
hogy megkérdeztem, hogy egy Simson-t mennyiért tuningol szanaszét.
Válasz : a legbüntetősebb 70es tuningja mindennel együtt / alkatrész/fúrás faragás, mert azt ugye át is kell alakítani, nem csak felhúzni az új hengert/ cca. 70-80K
/ Ezek szerint nekem kellett volna felszerelni a műhelyt a hézagoló/hangológörgő/kontrasztrugó/kuplungrugó szettel is /
Ki is fordultam a műhelyből .... pedig nem szokásom felidegesíteni magam az árakon
Már írtam, de ezt képekkel is meg kell osztanom:-))
Szóval vannak gyökér, balfasz, kretén - vagy csak egyszerűen agyatlan emberek:-)))
A hátsó kerék eresztett.
Elsőre ugye 50ft-ért kicseréltem a szelepet.....
De ekkor is leengedett.
Fogadás mertem kötni, hogy deffektes, vagy volt - és szarul csinálták meg. Tegna a gumisnál felkerült ugye az új gumi - és rögtön kiderült a hiba:-))))
Mint látszik valaki bringaragasztással próbálta orvosolni a deffektet.
A gond?
1., Akkor miért nem vette ki a szöget?
2., Miért rossz helyre tette a ragasztást?
Arról nem is beszélve, hogy motor/kocsiguminál még nem láttam ilyen bringás megoldást:-))) Hiszen azt általában gyorsabb és jobb dugózni, amit bárki otthon is megtud oldani....és TARTÓS!
(tudom, mert egy Szlovén túránkon elszállt egy Hornet. Az autópálya egyik- akkor még fizetős kapujában - szereltünk, és a gumi utána még jó pár ezer km-ert elment gond nélkül.....
Én mindig úgy voltam, hogy próbából (méret) a legolcsóbb kell.
De ha használat van, akkor egy ÉRTÉK/ár arány - és nem véletlenül az értéket teszem előre.
Vagyis ha valami több mint 2x annyit elmegy, mint a fele annyiba kerülő, akkor már a drágábbat veszem meg (főleg ha itt tényleg 1-2000ft-ról van csak szó.)
A GS500-amnál erre kiváló példa a HEIDENAU K63-64 gumi.
A márkás abroncsok (michelline, Pirelli) elment 17-18.000km-ert és anno (2002-2007 közt) ezek olyan 28-35000ft közt mozogtak.
A HEIDENAU igaz, hogy csak 10-11.000-ret bírtak, ellenben az áruk csak 11-12.000ft volt.
Vagyis sima matek, hogy 3 heidenau 33.000km-ert ment el egy Micheline árából és majd 2x annyi teljesítménnyel.
Vagyis a Heidenau 1ft/km, a Márkás holmik meg 1,92ft/km
Szíj ügyben meg?
A noname szíjak 3000ft-tól kezdődnek, márkásabbat már 5000-ért lehet kapni. Szóval itt pont nem az árat nézem, hiszen ha a dupláját is nézem, nem biztos hogy csak a dupláját megy el.
Én ezért kérdezek ennyit általában, hiszen aki rutinosabb ilyenekben az objektívabb választ tud adni, hogy neki mi vált be.
Ugyan így vagyok a RÓNÁS fékekkel.
Eszem ágában nincs megvenni kis teljesítményű gépekbe a "drága" fékbetéteket - ha a Rónás töredék árban ugyan azt tudja.
Már vagy 7 éve használok ilyen betéteket és max a postára kell elmennem. (a régit ki kell venni, elküldeni nekik postán hétfőn, csütörtökön/pénteken pedig már nálam is van. Utoljára 1400ft volt párja.....míg pl a Banditba közel 10000ft egy első betét (és a banditába elől ugye 2 pár van.....)
De itt is a tapasztalat. Mert pl. hátulra már nem jó a banditba a Rónás. Oda puha, versenyfék kellett nekem is, hogy a fék ne csak dísznek legyen.
Szóval pl. a Róna kft-t Én csak ajánlani tudom
(Akit érdekelhet az viszont a levélbe, vagy személyesen a PUHA betétet kérje! EZ fontos, mert 3 erősségben dolgoznak, hiszen vonatokra is gyártanak féket....
Ellenben minden ennyi tudtommal. Így lett asszony Daewoo-jára a 9000ft helyet szintén csak valami 2800ft a fék....A banditra meg 20000 helyet szintén 2800ft-ért.
Magyarul senki sem hívott.
Erről tegnap lemaradtam, de akkor sem értettem volna
Mikor kellett volna hívjalak ?
... és most, hogy így 1,5 óra alatt meguntad, adok érte egy fain kis SR-t meg három killát és mehetek is megemeltetni a seggét + sporolni az SM szettre, meg a kipufogóra
Komolyra fordítva :
Én ki nem bírnám, hogy ne menjek egy nyú pajszerral
ezzel most kirándulhatsz árkon bokron át
Leld benne örömöd sokáig.
/ nem mondom, h nem vagyok irigy /
Ha esetleg valakit érdekel, akkor kiderítettem, hogy az sr morini karbis hőfokjeladója M10x1-es menet.
Esetleg azt elmondod, hogy a hőfokjeladó kábeleit elég összekötni az ECU csatlakozójában? Gondolom volt bemenő jel, meg kimenő jel az órához ( bár erről a kapcsolási rajzot megnézem) a csatlakozósorban.
Egy kérdés ezzel kapcsolatban hogy szelepcserénél le kell venni a gumit a felniről vagy kilehet pattintani?
Szereld magad tanfolyam asszonynak:-)))
És a moci alaptartozéka:
1db 5-ös imbuszkulcs
1db 17-es csillagkulcs
Kuplung blokkoló
Variátor blokkoló
és egy tartalék szíj:-))
1., SOKAT ELMENJEN!
2., Vizes úton se legyen gond
Felpakolva egy 8-10 napos túrára nem úgy megyek, hogy felniig döntöm a gépet:-)))
Árak ügyben meg lenyúlás megy.....
Miért van az egyik helyen 300-éert fúvóka a másik helyen meg 790-ért?
Szerencsére a Citybike árul darabra is hézagolót....így vettem pár darabot és nem kellett egy egész készletet megvennem.
(itt ismét a PRÓBA a kulcsszó! Ha bejön és valóban SOKKAL jobb lesz akkor beruházok egy szettre)
Tévesen rendeltem az italmondo-tól, vadi új.
www-ditech.html" title="http://italmondo.hu/shop/19-km-orak-meghajtok-es-alkatr/1169-km-ora-meghajtok/2379-berk100748228-km-csiga-sr-www-ditech.html" target="_blank">http://italmondo.hu/shop/19-km...
Székesfehérváron, esetleg Pesten átvehető. 5 db ezresét mondjuk?
N.S. tájékoztatott, hogy olyannak is kéne lenni rajta, aztán nekem ott csak egy lyuk figyel
Gondolom nem ártana kitakarítani azt a furatot ahova betekerem Hát őőőő, izé ..... ehhez a minimum a hátsó kerék kivesz, ok, de ki kéne hozzá pakolni a telje kuplungot/végáttételt
Valami egyszerűbb ?
Vagy egyszerűen csak hajtsam be és kész ?
Mióta elmosták a blokkot cca. 1100km ment bele, nem földúton, nem esőben .... kerülhetett bele annyi retek, hogy szét keljen robbantani ?
Akkor már inkább menjen kevesebbet, de ha tempózol, akkor ne essen ki alólad.
10+t én sem adnék szíjért, de az az 5-6 simán kiköhöghető 3-5000Km-re.
Viszont Kintert is megértem, mert mesélt nekem is a szerelő.....
Pl. Volt aki megkérdezte, hogy használt görgőket nem-e tud betenni, mert sokallja a 3000forintot + hangolás árát ....
Nekem az nem tiszta, hogy a Tábori minek hirdeti magát robogó tuningoldaként is
Baromi nagy a nevük a Simson / kit érdekel / tuningban .... mondom rakják ők össze a motort .... hol a vicc ?
Ott hogy a hengert annyiért cserélte volna amennyiért kivették a blokkot/ cseréltek szinte mindent/összerakták/bejáratósra hangolták/ 500km után behangolták.
Annyira elkerekedett a szemem mikor mondta, hogy Ő olyan 30körül teszi fel CSAK a hengert, 10-15.000-ért hangol MERT az sokszor kell szétszedni , stb
hogy megkérdeztem, hogy egy Simson-t mennyiért tuningol szanaszét.
Válasz : a legbüntetősebb 70es tuningja mindennel együtt / alkatrész/fúrás faragás, mert azt ugye át is kell alakítani, nem csak felhúzni az új hengert/ cca. 70-80K
/ Ezek szerint nekem kellett volna felszerelni a műhelyt a hézagoló/hangológörgő/kontrasztrugó/kuplungrugó szettel is /
Ki is fordultam a műhelyből .... pedig nem szokásom felidegesíteni magam az árakon
Már írtam, de ezt képekkel is meg kell osztanom:-))
Szóval vannak gyökér, balfasz, kretén - vagy csak egyszerűen agyatlan emberek:-)))
A hátsó kerék eresztett.
Elsőre ugye 50ft-ért kicseréltem a szelepet.....
De ekkor is leengedett.
Fogadás mertem kötni, hogy deffektes, vagy volt - és szarul csinálták meg. Tegna a gumisnál felkerült ugye az új gumi - és rögtön kiderült a hiba:-))))
Mint látszik valaki bringaragasztással próbálta orvosolni a deffektet.
A gond?
1., Akkor miért nem vette ki a szöget?
2., Miért rossz helyre tette a ragasztást?
Arról nem is beszélve, hogy motor/kocsiguminál még nem láttam ilyen bringás megoldást:-))) Hiszen azt általában gyorsabb és jobb dugózni, amit bárki otthon is megtud oldani....és TARTÓS!
(tudom, mert egy Szlovén túránkon elszállt egy Hornet. Az autópálya egyik- akkor még fizetős kapujában - szereltünk, és a gumi utána még jó pár ezer km-ert elment gond nélkül.....
Én mindig úgy voltam, hogy próbából (méret) a legolcsóbb kell.
De ha használat van, akkor egy ÉRTÉK/ár arány - és nem véletlenül az értéket teszem előre.
Vagyis ha valami több mint 2x annyit elmegy, mint a fele annyiba kerülő, akkor már a drágábbat veszem meg (főleg ha itt tényleg 1-2000ft-ról van csak szó.)
A GS500-amnál erre kiváló példa a HEIDENAU K63-64 gumi.
A márkás abroncsok (michelline, Pirelli) elment 17-18.000km-ert és anno (2002-2007 közt) ezek olyan 28-35000ft közt mozogtak.
A HEIDENAU igaz, hogy csak 10-11.000-ret bírtak, ellenben az áruk csak 11-12.000ft volt.
Vagyis sima matek, hogy 3 heidenau 33.000km-ert ment el egy Micheline árából és majd 2x annyi teljesítménnyel.
Vagyis a Heidenau 1ft/km, a Márkás holmik meg 1,92ft/km
Szíj ügyben meg?
A noname szíjak 3000ft-tól kezdődnek, márkásabbat már 5000-ért lehet kapni. Szóval itt pont nem az árat nézem, hiszen ha a dupláját is nézem, nem biztos hogy csak a dupláját megy el.
Én ezért kérdezek ennyit általában, hiszen aki rutinosabb ilyenekben az objektívabb választ tud adni, hogy neki mi vált be.
Ugyan így vagyok a RÓNÁS fékekkel.
Eszem ágában nincs megvenni kis teljesítményű gépekbe a "drága" fékbetéteket - ha a Rónás töredék árban ugyan azt tudja.
Már vagy 7 éve használok ilyen betéteket és max a postára kell elmennem. (a régit ki kell venni, elküldeni nekik postán hétfőn, csütörtökön/pénteken pedig már nálam is van. Utoljára 1400ft volt párja.....míg pl a Banditba közel 10000ft egy első betét (és a banditába elől ugye 2 pár van.....)
De itt is a tapasztalat. Mert pl. hátulra már nem jó a banditba a Rónás. Oda puha, versenyfék kellett nekem is, hogy a fék ne csak dísznek legyen.
Szóval pl. a Róna kft-t Én csak ajánlani tudom
(Akit érdekelhet az viszont a levélbe, vagy személyesen a PUHA betétet kérje! EZ fontos, mert 3 erősségben dolgoznak, hiszen vonatokra is gyártanak féket....
Ellenben minden ennyi tudtommal. Így lett asszony Daewoo-jára a 9000ft helyet szintén csak valami 2800ft a fék....A banditra meg 20000 helyet szintén 2800ft-ért.
Gyári leírás alapján ez való az SR-be.....
Az milyen "értékelést" kap tőled?