Hát te akkor abszolút nem vagy képben. Azt aláírom hogy most lejjebb mentek az árak a télen. Hidd el volt már rengeteg ilyenem, most is 3 van. A városban van legalább 10 darab 125-ös meg 150-es..
Nincs is ezzel semmi baj, de ugye nem adhatja mindenki annyiért, amennyit Te adnál érte
Néztek nekem a vidéki kollégák, hogy hűűű mennyi volt, mert feléjük nem kerülnek ennyibe .... 100.000.- amit szerinte ér, mert hát alig drágább egy vadi új, vagy alig használ Keeway Aztán vett egyet és 1 hónap múlva kuka Műszaki gondom sem igazán akadt vele, így én nem bántam meg sem a vételárat, sem a ráköltött összeget
Ezer éve nem csináltam ditech-et, de úgy emlékszem, ha folyamatosan világít, akkor pillanatnyi hibát jelez. Le kell venni az akkusarut és az összes kábelt átmozgatni. Lehúzni, WD40-el befújni, majd vissza. Az akció előtt érdemes lenne az ECU-t kilistázni, hogy tárol-e valami konkrét hibát. Majd szépen kiresetelni. Úgy rémlik, hogy akkor is folyamatosan jelez, ha a fojtószelepház állítócsavarja túl (gázbowden) túl laza.
Tudom én hogy mennyiért "mennek". Azaz hogy nem mennek, mert nem lehet őket ennyiért eladni. De ha manapság sikerül egy 125-ös motort rendszám nélkül eladni, akkor csak örülhetsz neki.....
Köszi. A jeladó ügyben még lehet, hogy kereslek, hogy melyiket kell meghagyni, ha nem boldogulok.
Összeraktam ma a gépet. mert nem indított. Kiderült, hogy az öngyújtó tekercsei égtek meg, szóval feldobtam egy másikat. Megyeget a gép, most 70 körül, de még durrog ilyen sebességnél, szóval lehet, hogy kompresszor is kopik, majd rámérek. Nem beszélve arról hogy a check lámpa folyamatosan világít. Esetleg lehet, hogy a karbis tesztüzemnél betárolt hibák miatt?
Mit jelent, ha világít?
Örülök hogy megkaptad. A műgyanta kiöntés picit 'kásás' lett a hideg miatt, de ez a működést nem befolyásolja. Ha bármi nem világos a bekötéssel vagy a beépítéssel kapcsolatban, nyugodtan kérdezz (inkább kétszer mint egyszer sem), szívesen segítek.
Megjött Kinter a cucc, ma reggel hozta a postás.
Látszik, hogy nem ma kezdted a szakmát, csomagolás tekintetében sem, a bekötési rajz is evidens. Hibátlanul megjött, szerintem a csomagolás egy atomtámadást is túlélt volna.
Köszi mégegyszer, remélem jó lesz.
Azért jeladó tekintetében majd értekezzünk.!
Azt olvastam,hogy minél könnyebb a görgő annál jobban gyorsul,viszont gyenge a vége és a nehéz súlynál fordítva.....lassan gyorsul-magas a vége.....Egy szerelő írta.A görgő mérete 15X12,de az ideális súlyt nem tudom sajnos.
Néztek nekem a vidéki kollégák, hogy hűűű mennyi volt, mert feléjük nem kerülnek ennyibe .... 100.000.- amit szerinte ér, mert hát alig drágább egy vadi új, vagy alig használ Keeway Aztán vett egyet és 1 hónap múlva kuka Műszaki gondom sem igazán akadt vele, így én nem bántam meg sem a vételárat, sem a ráköltött összeget
Összeraktam ma a gépet. mert nem indított. Kiderült, hogy az öngyújtó tekercsei égtek meg, szóval feldobtam egy másikat. Megyeget a gép, most 70 körül, de még durrog ilyen sebességnél, szóval lehet, hogy kompresszor is kopik, majd rámérek. Nem beszélve arról hogy a check lámpa folyamatosan világít. Esetleg lehet, hogy a karbis tesztüzemnél betárolt hibák miatt?
Mit jelent, ha világít?
Egy normálisabb 50es kör 160-tól ....
Most a 100 meg 130.000 ne nagyon nézzük
Nem általánosítva gondolod - remélem:-)))
Hiszen vegyünk egy 1600-as choppert, meg egy 600-as mocit......
1000 a különbség, de mire a bőrkabátos, szakállás bácsi 2-be váltana, a 600-as már a másik városban van:-)))
Amúgy viccet félretéve.
Asszonynak ugye 70-es a henger, és sport cuccos......
Az enyém meg sima 50-es, fekvőhengeres......
A 70-es erősebb, de nem érzem a különbséget NAGYON gyorsulás ügyben. Az bizto, hogy a dombon a 70-es könnyebben jön fel.
Megjött Kinter a cucc, ma reggel hozta a postás.
Látszik, hogy nem ma kezdted a szakmát, csomagolás tekintetében sem, a bekötési rajz is evidens. Hibátlanul megjött, szerintem a csomagolás egy atomtámadást is túlélt volna.
Köszi mégegyszer, remélem jó lesz.
Azért jeladó tekintetében majd értekezzünk.!
nézd meg ezt:
http://www.akmt.hu/apriliasr50...
Szóval minnél nehezebb, annál nehezebben indul, és annál kisebb a végsebesség is!
Sr50 Di-Tech ECU okosításhoz PÉCS-en tudtok valakit ajánlani?
Köszi