Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem többe lesz a hús, mint a leves. Gyújtás alaplap, tekercsek, lendkerék, jeladó, cdi, trafó, kábelezés. Abban sem vagyok biztos, hogy a gyárilag karbis motor gyújtása egy az egyben felmegy-e rá. Ugyanis moriniből is kétféle volt. Mistuba és Ducati energia (és természetesen nem kompatibilisek egymással). Amit én csináltam, ott marad minden, a lendkerékről kell letakarítani a felesleges jeladókat (egy pontosan meghatározott kivételével), trafót kell cserélned és 4 szál vezetéket kell behúznod a FET modulhoz.
legalább tanulok. Esetleg tudod, hogy milyen mocié lehet jó hozzá?
Tehát ha jól gondolom, akkor kell egy alaplap, lendkerék, cdi, trafó, kígyóbűvölés a kábelekkel, és ennyi?
Ez jó lehet?
http://racing-bazar.hu/motorke...
Kell akkor egy ilyen, plusz egy ilyen:
http://www.robogoaruhaz.hu/ima...
és ennyi a gyujtás?
Bocs igazad van a trafója ez,de kell hozzá a cdi is,amit ennél olcsóbban is be lehet szerzni bontottan,kérdés,hogy működik e?Piaggio blokkos sr-nél van egybe a trafó a cdi-vel.
Pedig gyárilag ilyen van benne.Sk szedtem ki.
italmondo.hu/shop/8-elektromos-alkatreszek/1048-gyujtaselektronika-cdi/
289-ap3rca000752-gyujtaselektronika-sr-50-2000.html
érdekes. pedig itt is ezt hozza. http://motorwebaruhaz.hu/catal...
Ez tuti nem jó karbis morinis sr-hez.Ez csak egy trafó,annál pedig egyben van a trafó a cdi-vel.
Köszi. Erre gondolsz?
http://www.robogoaruhaz.hu/689...
Ahogy a márkákat elnézem, lehet találok bontottan is, leginkább sepiáét. Csak nem tudom, hogy mi kell még az átalakításhoz. Valami olyan rémlik, hogy kinter átalakította a gyujtótekercs részt, és hozzátette a saját FET-es gyujtását, illetve feltett egy gyujtótrafót.
A karbis morinisé biztos passzol rá.Viszont kell a trafo-cdi egység is,ami ha halott 45k-tól kezdődik.Szerintem jobban jársz a Kinter féle modullal.
köszi, részben villanyász vagyok, csak jó lenne látni egy karbist. hogy néz ki, de lehet, hogy keresek egy bekötési rajzot, aztán kisakkozom. Esetleg melyik motoré lehet rá jó?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogy Aprilia SR OLD-ba milyen típusú első izzó kell, és hogyan lehet kicserélni a legkönnyebben?
Vagy kérsz kintertől egy modult és az átalakítást vagy kéne az említetteken kívől kábelköteg.

Hacsak nem vagy villanyász és át nem alakítod az eredeti köteget.
Sziasztok!
Egy gyors kérdés: Ditech karbisitásánál a gyujtást hogyan lehet kiváltani, hogy az ECU kiessen? _Mi kell hozzá? Gondolom gyujtótekercs, lendkerék, trafó? Mármint a karbis morini sr-nél ennyi van? Vagy kell még valami?
ESetleg melyik motoré jó még hozzá? Pl Mala f12?
Esetleg ez? http://racing-bazar.hu/motorke...
Bocsánat a sok kérdésért!
köszi a választ.
én sem adnék 140et egy robi kidurranóért .... de, hogy legyen használt valakinek egyszer meg kell venni annyiért is.
ülés alatt odabaszna ..... de akkor már terminátort rá

terminya trumpuff
Köszi!
Köszi.......imádom.

Szerencsére amerre járok nem nyúlkálnak.

Nameg a büdöszoknit meg koszosgatyát vigyék.
Nagyon ZSÍR a Triumph-od:-)))
Volt nekem is oldaltatyóm a TZR-en és utána egy másik féle a GS500-on, de a doboz számomra "biztonságosabb".....

Ha megállok akárhol, akkor azért nem tudnak csak úgy belenyúlni egy bezárt dobozba.....


A dobom meg egy sima "Suzukis" dob, amit Handó Péter készít a boltoknak is. Csak ugye ha hozzá megy az ember, akkor lejön belőle az alfa-béta-gamma árrés:-))) Így lett 38 a 80-90 helyett.

http://www.akmt.hu/sufnituning...
textil na.
Szerintem ugyan az mint az állóhengeresé.....

Nekem jelenleg 16.5-744-es Malossi X special van bent

De van egy 16.5-747-es noname.....
és az imént beszélt Mitsuboshi 16.5-751-es volt rajta mikor megvettem
A twxtil oldaltatyóval jobban elvagyok.Az arrow meg baxxa a csőröm...........kurvajól mutat vele.

Ez vaN.
JA:-)))

Én úgy értelmeztem hogy már használt volt.....
No igen.....ha beleér valami az már bajos:-))
De megnéztem....
Nekem a RÉGI, HASZNÁLT, KOPOTT 751es szíj, most hidegen (4 hete itt áll a polcon) : 745

Szóval ebből kiindulva ott szerintem nyomtatási gond van ha már alapban nagyobb.....hiszen parasztlogikával, akkor lesz 751 ha felmelegedett. (bár szerintem jobban kitágul az....)
Erre értettem Én is.

Mikor megtudtam hogy a Banditra a gyári dob 160.000ft, akkor rögtön baráti ár volt a 38.000 a sportdobért.....
Előtte nagyon nem izgultam rá - de ugye ha baj van akkor nem mindegy, hogy 38 vagy 160 megy a lecsóba......

Ugyan így vagyok minden mással is.
Minek vegyek 100.000-ért márkás dobozszettet (pl. Givi)..
Ha bukás van, akkor azok az elsők amik leszakadnak..... így jó nekem a "gagyi" is - ami már azért pár tízezer km-ert kibírt velem:-)))



Ha meg eladásban van a "hülyeség"?
Nos sajnos ugye mindig akkor van eladás - ha kell a pénz....akkor pedig az arany igazság: MINDEN ANNYIT ÉR, AMENNYIT ADNAK ÉRTE!
Mert bár meglepő, hogy pl. a karbi újonnan 30-35.000ft, használtba meg 8-10.....de ugye ha mint vevő nézem, akkor még az is sok:-))))
Asszem egy nullával több lett odaírva.....
Azért raktam a régi szót idézőjelbe.Mert 10 km futott csak.vettem rá 16.5X751 est.Most kipróbáltam addig hézagoltam mig a szíj kiért a tárcsa szélére,de oldaldekni nélkül kipróbálva egész fasza volt bár végre lassult.Ahogy visszaraktam a deknit és be akartam inditani a berugó ricnije már beleért a főtengelyen lévöbe ne tudd meg mijen hangot adott.