De hogy őszinte legyek a Kinter féla elektronika jobb csak annó nem ajánlotta fell nekem és így oldottam meg,simó trafót meg találsz még én is leltem a garázsba meg is mértem de már nem emlékszem mennyi volt 0,8 ha jol tudom
Amit írtam Yamaha 2j állórész,kis átalakítás és jó (felfogató jukakat nagyobítottam) Gyári lendkerék ahogy írták itt egy mágnest meghagytam (Kinter) Persze azt ami holtpontól 1,2mm volt vissza,piaggió typhoon jeledót felrektam a főlsőréssze stimmel alsó juk arébb fur,ahoz a cdi-je.Hátul karbi alatt van egy levegő kompresszor vagy mi az,abból rugó ki és 8as csavar beteker a csöcs helyére,karbit 14es dellortót raktam de 12es is jó,70-es fúvóka 35-ös alapjárati,beömlőt nem kell cserélni jó az ami van,keveréket 50essel jártam én a sthill-re esküszöm,benzincsőhöz meg beépítettem egy szűrőt meg egy benzincsapot vákumosat.Már régebben eladttam de biztos jó.Ja a szivatót csak egy vezetékre kötöttem ami gyújtásnál ad csak + neki.
Jó, a nagy fordulat csak irónia volt. Semmi extra, csak a polini henger emlékezetem szerint magasabb fordulaton dolgozik, mint a gyári, de nyilván nem 15ezren. Gondolom max 12000 lehet, de az is szélsőség egy ilyen belépő szintű hengertől.
Boltot nem tudok, mert én vidéki vagyok. A trafó primer körét kell mérni, az 1 és 15-ös láb között. Hivatalosan akár egy Skoda vagy Lada 12V-os megszakítós trafó is jó lenne, de mivel nagy fordulatról írtál, így érdemesebb a kis vékony trafót használni, mert ott gyorsabban felépül és összeomlik a mágneses tér, ezért gyorsabb szikrát tud adni egymás után.
Van benne ráció, csak pénzmag nincs. Az enyémre amúgy is már csak a KinterFet hiányzik a többi már adott. Épp most néztem, majdnem van egy másik blokkom, meg egy valag alkatrészem, tartalékba.
Esetleg valami gyujtás elektronika baja lehet, akár kontakt baj is, hogy amikor bemelegszik megnő az ellenállás, vagy akkor biztosabban átüt a szikra.
Amugy a karbis sr átalakításánál mit hogy csináltál? Mármint milyen karbi, mekkora fúvókával? benzincsap, ilyenek? Azóta üzembiztos? Milyen keverékkel jársz, és fogyasztás?
Új gyertyával is ugyan ezt csinálja,a tűt teljesen leengedtem tehát a legfelső rovátkába van a zéger,kábelt pipát cseréltem,simeringek újak,vezetékeket átnéztem be is fujtam ,én ezt úgy vettem kis pénzért hogy nem működött de már beindúl de nem tökéletes,pedig nagyon patent kis gép,ilyenem még nem volt én inkább apriliás vagyok.Lehet dobok fel rá egy másik karbit és kiderűl hogy az e a baj,ma már prüszkölt is
még az alábbiakra tippelek pontos motorismeret nélkül. Kopott henger, szimmering gyújtókábel áthúz, valamelyik vezetéknél kontaktbaj van, esetleg beázás, gyertyapipa
Más gyertyával is csinálja? A síbertűt leengedted, vagy felhúztad?
Rendes piaggió gyújtás,kifogyni biztos nem fogy a benya mert ha húzom neki semmi gond meg sem torpan,csak kisgáznál,úszó is elzár,de akkor is olyan mint ha sokat kapna mert mindig benzines a gyertya,pár robogót már összeraktam de ez feladja a leckét.Egyszer én is alakítottam át ditech-ről karbisra de teljesen máshogy Kinter segítségével,csak én yamaha gyújtással csináltam,és piaggió jeladóval cdi-vel.Mostmár gyári karbis sr morinim van,jobb karbisan igaz többet eszik.
nem tudom milyen gyújtásod van, de a gyertyahézag 0,6-0,9 mm között szokott lenni általában gyárilag. Próbálkoznék első körben gyertyacserével, aztán szivató részt ellenőrizni, illetve hogy nem fogy-e ki véletlen a karbiból a benya menet közben, vagy zár-e a karbiban az úszó, és nem csak folyik bele a benzin.
Sziasztok!Segítsetek már,vettem egy Piaggio Libertyt 50cc 2T,indul szépen meg minden de kb 1km után elkezd rángatni meg néha le is áll de ezt csak kisgáznál ha folyamatosan 3/4 gázt húzok semmi baja csak ha lasítok és utánna gyorsítanák nem akar menni míg el nem ér egy bizonyos fordulatot,ha leáll utánna csak kb 5perc után indul,a gyertyát kiveszem benzines,nem szép őszbarna:( a tűt már legalulra tettem,62fúvóka van benne és a karbi patyolat tiszta,szívatója is működik alapjárat is tökéletes,ja és kb 1mm összébb kellet nyomnom a gyertyahézagot csak úgy indult.Kösz.
Egyetértünk. Esetleg gyújtótrafót nem tudsz olcsót/jót a környékeden? Vagy estleg ajánlani valahol, ami pest közeli? Nem akarom, hogy esetleg egy hibás trafó kinyírja a gyújtást.
Az ellenállás a trafó 1-4 pontja, vagy 1-15 között mérendő?
Egyértelmű, de ezért mondtam hogy csak olyan darabot küldök, ami 1-2 napig motorba van beépítve és így kipróbálva. Ha ettől gyorsabban akarod megkapni, az a tesztelés rovására megy. Ráadásul nem én építem be, így volt már rá példa hogy elba...k a bekötését. Erre egyértelműen nincs garancia. Ha bemész egy boltba és elektronikus cuccot veszel, a jótállási jegyen rajta van hogy: " a jótállás csak akkor érvényes, ha az eszközt szakszerviz építi be". Ez egy egyszerű bringánál is így van, pedig az nem elektronikus kütyü. Tehát vagy megbízol bennem, vagy nem tudok jobbat mondani.
ok. Akkor pénteken még értekezünk, azért lefoglalnék egyet.
Gari tekintetében nem cseszegetni akartalak, csak mivel nekem is vékony a pénztárcám, így igyekszem olyan dolgot venni, ami biztos jó, és nem purcan ki 10 perc használat után. Ezt most nem bántásként, bizalmatlanságból illetve nem ellened szól, hanem általánosságban.
Ez a trafó tirisztoros (cdi) gyújtáshoz való. A FET modulhoz nem való. Ha lehet gyári 12V Simson megszakítós trafót keress, mert az utángyárott trafók közül egyre több a selejt.
Aprlia sr 50 karbis morini
Amugy a karbis sr átalakításánál mit hogy csináltál? Mármint milyen karbi, mekkora fúvókával? benzincsap, ilyenek? Azóta üzembiztos? Milyen keverékkel jársz, és fogyasztás?
Más gyertyával is csinálja? A síbertűt leengedted, vagy felhúztad?
Az ellenállás a trafó 1-4 pontja, vagy 1-15 között mérendő?
Gari tekintetében nem cseszegetni akartalak, csak mivel nekem is vékony a pénztárcám, így igyekszem olyan dolgot venni, ami biztos jó, és nem purcan ki 10 perc használat után. Ezt most nem bántásként, bizalmatlanságból illetve nem ellened szól, hanem általánosságban.
http://www.futarmotorosbolt.hu...
itt pl 2500 pénz.
http://auto-motor.vatera.hu/al...