világos. Kb. mikor lesz kész darabod? Csak azért mert ha hétvégén összerakás után nem indul a ditech cucc, akkor raknám is át mindjárt karbisra. Persze, ha addig készen lesz.
Ez az elektronika kb. 4-szeresen túl van biztosítva, mind áram, mind feszültség szempontjából. Másolás és víz ellen védett, ezért színezett műgyantával van kiöntve. Javítása nem lehetséges. Tönkretenni csak hibás bekötéssel, vagy rajta felejtett gyújtással lehet (bár a tesztek alapján ez utóbbi esetben is hamarabb leég a gyújtótrafó vagy lemerül az akkumulátor, mintsem a modul hibásodna meg). "Gondolom a fet kapcsolási rajzát nem adod ki a kezedből, ugye?" Ez ugye csak egy költői kérdés volt? Saját terv, saját gyártmány, szó sem lehet róla....
Azt esetleg lehet tudni, hogy az elektronika később javítható lesz, tehát ha egy tranyó elszáll, akkor cserélhető, vagy az egész kuka?
Gondolom a fet kapcsolási rajzát nem adod ki a kezedből, ugye?
Magyarországon belül a posta 1500-1800 Ft volt utoljára. Bár ez utánvételre vonatkozik. Most a dolog úgy működik, hogy utalod nekem a pénzt, én meg küldöm a cuccot. Ebben az esetben ha jól tudom, akkor olcsóbb a posta. Ha ezt a modult használod, akkor nem kell az ECU. Nem kell az injektor, a benzinpumpa, olajpumpa sem. Az injektor helyére menetet vágsz és egy csavarral lezárod. A kompresszort leveszed, kibelezed és visszarakod. A kompresszor kimenő réz csöcsét kiveszed és beraksz helyette egy csavart. A többi marad ahogy volt. Lesz töltésed és világításod, stb, ahogy eddig is. Azt kell róla tudni, hogy ezután a motor már csak úgy működik, ha Te kevered be az olajat a benzinbe és úgy öntöd tankba. A modulban nincsen direkt fojtás, elméletben korlátlan fordulatszámot bír. Elméletben megkaphatod még a héten, de vedd figyelembe, hogy össze kell raknom, tesztelnem, postára adnom, valamint a posta is ül rajta vagy 2 napot mire elindítja....
Ok. ahogy írtad, nagyjából értettem. A postaköltség mennyi Pestre, azt lehet tudni?
Ha jól értettem, akkor kiesik az összes elektromos cucc, elektronika stb, ha berakom a FET-et, ugye? mármint lendkerék, alaplapon kívül.
Annyit még lehet tudni, hogy ebben van tiltás, vagy amíg birja ,addig megy? Tehát a high-end blokkom ha 22.000.-et pörög, akkor azt is bírja, vagy tettél bele folytást?
Esetleg HA most szólnék péntekig felérne pestre, vagy már csak jövő héten?
Értem. Nem is azonnal kellene.
A kihagyást viszonyítási alapként értettem, azt gondoltam paraszti logikával, hogy az adja a gyári rendszeren a gyujtásjelet, mert sacc/kb a többi fog azonos távolságban van.
Majd, ha lesz egy kis időm, akkor megnézem a lendkereket, hogy hová eseik a felső holtpont a jeladóhoz képest, gondolom főtengő forgásiránnyal szembe forgatva kell az 1-2 mm előjáték...
Egyébként össze lehet hozni az elektronikát bármilyen blokkal (a ráülős 4T fűnyírótól a láncfűrészig), max a pigi műszerfalával lenne gond. Mert az jelezné a service kulcsot. Ha erre gondoltál.
Jelenleg csak 2 db félkész elektronikám van, azt még össze kell rakni, és tesztelni 1-2 napig. A gondom az, hogy most nincsen nálam motor amire rá tudnám tenni hogy élesben teszteljem. Trafóm az nincsen, a 12V-os Simsonét lehet hozzá használni, de szigorúan csak a megszakítósét. A tirisztoros trafó tönkreteszi a modult. Úgy ismered meg, hogy a megszakítós trafó 5-6 ohm, a tirisztoros pedig 0.8-1 ohm ellenállású. Multiméterrel kell a boltba menni és megmérni, mert sokszor az eladók csak rámondják hogy persze az megszakítós.... A lendkerék jeladót fejből nem tudom megmondani hogy melyik kell, de mivel ez teljesen más lesz mint a ditech, így a gyárilag a lendkeréken lévő "hézag" semmit sem jelent.
Köszi. Esetleg van raktáron? Illetve korábban írtad, hogy valamilyen 1000 Ft-os trafót használsz. Gondolom ilyen is kell. Ilyened is akad készleten?
A lendkeréken ha jól emlékszem van egy "foghézag. attól ha forgásirányt nézek, eggyel előtti fog kellene?
Azóta már nem foglalkozok robogó javítással, mert nincs benne lóvé. Csak sírnak az emberek hogy nincs pénz, de a jó minőségű munkát meg elvárnák. Kókányolni nem szeretek, így abbahagytam az egészet, találtam más, jövedelmezőbb dolgot.
Többféle verzió létezik. Az elektronikának kell egy +12V, ami a gyújtáskapcsolóról jön. Kell a jeladó két szál vezetéke, de ebből az egyikeket testre kell kötni. Kell a trafónak is egy szál az elektronikától, a trafó másik végére a +12V megy. Valamint kell az elektronikának egy testkábel is (vagy akku-).
A gyújtás ára 10e + posta. A lendkerék jeladót azt kell meghagyni, ami felső holtpont előtt 1-2mm-rel pont egy vonalban áll a gyújtás jeladóval. Ezt jól leírtam, de egyébként egyszerűbb ennél...
Hogy tudtam, hogy nem lesz egyszerű a dolog! Mindenesetre azt megkérdezhetem, hogy egy KinterFet gyujtást mennyiért adsz, illetve azt lehet-e tudni, hogy melyik mágnes maradjon? Ha jól sejtem egy hiányzik, gondolom ott szakít meg, vagyis ott van gyújtás.
Illetve azon gondolkodom, hogy meg tudom-e csinálni a leírásod alapján, mivel az ország közepén vagyok, ráadásul mostanában ufóval sem járok feléd.
Gondolom a fet kapcsolási rajzát nem adod ki a kezedből, ugye?
Ha jól értettem, akkor kiesik az összes elektromos cucc, elektronika stb, ha berakom a FET-et, ugye? mármint lendkerék, alaplapon kívül.
Annyit még lehet tudni, hogy ebben van tiltás, vagy amíg birja ,addig megy? Tehát a high-end blokkom ha 22.000.-et pörög, akkor azt is bírja, vagy tettél bele folytást?
Esetleg HA most szólnék péntekig felérne pestre, vagy már csak jövő héten?
A kihagyást viszonyítási alapként értettem, azt gondoltam paraszti logikával, hogy az adja a gyári rendszeren a gyujtásjelet, mert sacc/kb a többi fog azonos távolságban van.
Majd, ha lesz egy kis időm, akkor megnézem a lendkereket, hogy hová eseik a felső holtpont a jeladóhoz képest, gondolom főtengő forgásiránnyal szembe forgatva kell az 1-2 mm előjáték...
Csak kéne a hely.
Van blokk,telópár,T szár,kerék..........minden.Csak valamit kell vele kezdeni hogy haladjon.
És ditekk a gépes ergo zűrős lesz az indítás mert a főtengely egy metrakit SP karbis a karbi egy fos motorwell mittoménmié.Satöbbi.
Költségvetést a meglévőkön kívül egy 20-asba limitáltam.
Váz és idomok kellenének hogy kinézzen valahogy.
meg ülés.
A lendkeréken ha jól emlékszem van egy "foghézag. attól ha forgásirányt nézek, eggyel előtti fog kellene?
De NRG vázzal és SR első futóművel.
Már találtam vázat 7 rugóért.
Esetleg egy sfera/zip vázat neki.
Illetve azon gondolkodom, hogy meg tudom-e csinálni a leírásod alapján, mivel az ország közepén vagyok, ráadásul mostanában ufóval sem járok feléd.