Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nagyon jo lenne és is örülnék bármilyen robogo,Aprilia szerelési leirásoknak
Melyik van lehúzva ?
A képeiden már az az állapot van ?
Ha igen, akkor kevés lesz a nekem tervezett 2, de a 3 is mennyi hely marad még az idomban ? Lehet 3 fölé menni, vagy pont ezért maradt 3 ?
Teljesen igazad van de szerintem hagyom ahogy van.
Még az elsö villát lehet hogy kikapom,a kormánycsapágyakat rendbe rakom azt majd rakom össze,ahogy a hideg engedi.

A teloszárakba beleöntöttem a 100ml-t majd kiderül milyen lesz.
Ezt olvastad? Vagy mondták?
Ha az előbbi akkor nem tennéd be ide is a linket? Örülnék neki mint a fene, mert a csak újabb SR-hez vannak leírások.
Vagy elküldhetnéd nekem mailben a file-t
(akmt kukac akmt.hu)
De ha könyved van, akkor megbeszélhető e, hogy elküld - Én meg bescannerelem így meglehetne mindenkinek, akinek kell
Pedig most kellene, amikor darabokban van a gép:-))

Kiveszed a tengelyt - így fel tudod fordítani a mocit.
Levágod óvatosan a törött csődarabot (vagy csiszolóval nekimész..)
A méretre vágott Új darabot odateszed és hegeszted (vagy hegesztetted)....


Ha legközelebb is szerelni kell, akkor már az kész.....és ugye az ember nem szedi szét feleslegesen a mocit.

Szóval ha rám hallgatsz, akkor keress még most valakit aki foglalkozik alu hegesztéssel....
Old SR service manual szerint 100 mL kell telónként...
Az 50ml nagyon kevés lesz.Szinte koppra össze fog esni a telód.Szerintem rakj bele száranként 100ml-t,összerakod kipróbálod.Ha puha lesz és túlságosan összeesik,akkor fecskendővel külön-külön mindkét szárba raksz még 10-10ml-t,és újrapróba.Én így csináltam meg a saját igényeimnek megfelelően.(Nálam 130ml lett a nyerő,igaz nálam keményíteni kellett az első teló 3cm-es ültetése miatt.)
Az elsö telo projektem kicsit elakadt.
Összeraktam,utánna megirtátok hogy és mennyi olaj kell bele.
Tehát: rugot kiveszem,összenyomom és öntöm bele az olajat.

felülröl mérve 14cm (összenyomva,rugo nélkül) 50ml olaj ment bele.
Kihuztam-összenyomtam ugyanugy 14cm maradt.
Most akkor hogyan legyen?
Köszi oldal sztenderem az van.
A külsö milyen márka?
Ha nemtudok szerezni posta költség nélkül küldöm a cimem.
Ilyen nagy munkába nem fogunk bele,a középsö sztender ugyis csak akkor kellene ha valamit csinálok rajt,különben jo az oldal sztender.
"Rövid volt"

Erről beszéltem:-)) Vannak olyan idióták, akiknek elég annyi, hogy "rövid" és máris dobálják ki az ezreseket..... miközben ha beletoldott volna pl 2cm-ert már is jó lett volna. Bár sajnos ha nem kidobja az ezrest, akkor neki kell dolgozni vele.

Én az ilyen emberektől már sírni tudnék.....
Nekem se voltak mindig szerszámaim - de érdekes mód mindig meg lett oldva. Ha nem aznap, akkor 2-3 napon belül.


Nekem az utóbbi van - vagyis simsonos....
Az meg hosszú volt. És? Kivágtam belőle......összehegesztettem, csiszoltam, festettem.....dolgoztam vele max 1 órát. Még a munkahelyemen se keresek 9000-ret egy óra alatt:-)))
Ez bár lekopott róla a matrica, de RMS gyártmány. Állapota ismeretlen. Nálam maradt, mert a tulaj ragaszkodott a középállvány felszereléséhez. Állítása szerint ez rövid volt és nem tartotta stabilan a motort. Az is lehet hogy nem is Piaggio-hoz való, de én Piaggió-ról szedtem le. Majd rakok fel róla képet és eldönti ha kell valakinek.
Attól függ hogy van a felfogatás.....


De oldalsztenderben lehet venni NONAME-et is. (kb 1500ft) és max csinálni hozzá egy konzolt.
Én még a MINT-re vettem egyet, de átszereltem asszony robijára....
csak egy kis átalakítás kellett, meg 2 furat....

Az biztos, hogy amiket látok árakat......a hajam égnek áll:-))
Szóval csak egy kis okoskodás kell, és occón is ki lehet hozni dolgokat.



Pl ez még elfogadható ár:
WWW_RALLY_98_DITEC_RMS" title="http://citybike.hu/spd/121630020/Oldalsztender_APRILIA_SR_WWW_RALLY_98_DITEC_RMS" target="_blank">http://citybike.hu/spd/1216300...
~11.000ft


Ez viszont?
http://auto-motor.vatera.hu/ve...
1950ft - és csak némi munka kell hozzá - de spóroltál 9000-ret:-)))
Ööö, oldalsztenderem is van. Igaz Piaggio-é, nem tudom hogy felmegy-e Apriliára....
Igen ide kell feltenni......
Ezt buktad......valamit ki kell találni.

(pl. Aluhegesztés? Le kell vágni ezt a részt, lecsiszolni, méretet venni, egy csőből megcsinálni, csővet felhegeszteni)

VAGY.....
Marad az oldalsztender
Nem tudlak...... ez volt benne......valami táblás szivacs, meg egy bútor.....
Mikor megláttam majdnem elsírtam magam......persze a röhögéstől.
Az eladó annyit mondott, hogy nem megy a motor......ezért nem használta.


És ugye mint kiderült miért nem ment:
1., rövid szíj
2., légszűrő
3., karbi beállítás (a legfelső részen volt a zéger....most meg alulról a 2.-on)
4., valami f@szom tudja milyen olaj volt a tartályba, de rohadt sűrű és feketés-kékes színű (ilyen olajat még nem láttam) szerintem beleöntöttek valami motorolajat - abból is használtat....csodálom, hogy nem állt be.


Írtam is az embernek, hogy vagy többet ne vigye ahhoz a szerelőhöz akihez jár - hiszen elhittem, hogy ne Ő buzerálta.
(bár ezek alapján kib@szott nagy a kérdőjel bennem, hiszen aki szerelést vállal, az nem ad ki ilyen munkát a kezéből....)
2.000,- + posta
köszi,azért valami árat irjál jöhet emailbe is
130/60-13 külső
Teljesen alulrol van fényképezve (könnyen csináltam mert fenn van a motor fél méter magasan,padlon)
A kipufogo csavarra rá van tekerve egy anya az fogja a teli tömitést amit csináltam,hogy amig nincs rajt a pufogo ne menjen bele a kosz.
Nem tudom .... nekem furcsa a kép.
Az anyába tekert kipufogócsavart is néztem egy ideig, hogy mi a franc lehet .... olyan mintha nem lenne egyben, na de biztos csak hülye a szög

Állványt én is akartam, de elvileg repeszti a blokkot
Valahogy igy sejtem énis.

Miért?
Találtam egy képet is:
Ha jól emlékszem, akkor a 2. képen látható kráterbe megy a rugótartó pöcök .... a nagy duplába, pedig a sztender tengelye figyel be

Ám ezt a blokkot a jóisten tartja egyben ?