Melyik van lehúzva ?
A képeiden már az az állapot van ?
Ha igen, akkor kevés lesz a nekem tervezett 2, de a 3 is mennyi hely marad még az idomban ? Lehet 3 fölé menni, vagy pont ezért maradt 3 ?
Teljesen igazad van de szerintem hagyom ahogy van.
Még az elsö villát lehet hogy kikapom,a kormánycsapágyakat rendbe rakom azt majd rakom össze,ahogy a hideg engedi.
A teloszárakba beleöntöttem a 100ml-t majd kiderül milyen lesz.
Ezt olvastad? Vagy mondták?
Ha az előbbi akkor nem tennéd be ide is a linket? Örülnék neki mint a fene, mert a csak újabb SR-hez vannak leírások.
Vagy elküldhetnéd nekem mailben a file-t
(akmt kukac akmt.hu)
De ha könyved van, akkor megbeszélhető e, hogy elküld - Én meg bescannerelem így meglehetne mindenkinek, akinek kell
Pedig most kellene, amikor darabokban van a gép:-))
Kiveszed a tengelyt - így fel tudod fordítani a mocit.
Levágod óvatosan a törött csődarabot (vagy csiszolóval nekimész..)
A méretre vágott Új darabot odateszed és hegeszted (vagy hegesztetted)....
Ha legközelebb is szerelni kell, akkor már az kész.....és ugye az ember nem szedi szét feleslegesen a mocit.
Szóval ha rám hallgatsz, akkor keress még most valakit aki foglalkozik alu hegesztéssel....
Az 50ml nagyon kevés lesz.Szinte koppra össze fog esni a telód.Szerintem rakj bele száranként 100ml-t,összerakod kipróbálod.Ha puha lesz és túlságosan összeesik,akkor fecskendővel külön-külön mindkét szárba raksz még 10-10ml-t,és újrapróba.Én így csináltam meg a saját igényeimnek megfelelően.(Nálam 130ml lett a nyerő,igaz nálam keményíteni kellett az első teló 3cm-es ültetése miatt.)
Az elsö telo projektem kicsit elakadt.
Összeraktam,utánna megirtátok hogy és mennyi olaj kell bele.
Tehát: rugot kiveszem,összenyomom és öntöm bele az olajat.
felülröl mérve 14cm (összenyomva,rugo nélkül) 50ml olaj ment bele.
Kihuztam-összenyomtam ugyanugy 14cm maradt.
Most akkor hogyan legyen?
Erről beszéltem:-)) Vannak olyan idióták, akiknek elég annyi, hogy "rövid" és máris dobálják ki az ezreseket..... miközben ha beletoldott volna pl 2cm-ert már is jó lett volna. Bár sajnos ha nem kidobja az ezrest, akkor neki kell dolgozni vele.
Én az ilyen emberektől már sírni tudnék.....
Nekem se voltak mindig szerszámaim - de érdekes mód mindig meg lett oldva. Ha nem aznap, akkor 2-3 napon belül.
Nekem az utóbbi van - vagyis simsonos....
Az meg hosszú volt. És? Kivágtam belőle......összehegesztettem, csiszoltam, festettem.....dolgoztam vele max 1 órát. Még a munkahelyemen se keresek 9000-ret egy óra alatt:-)))
Ez bár lekopott róla a matrica, de RMS gyártmány. Állapota ismeretlen. Nálam maradt, mert a tulaj ragaszkodott a középállvány felszereléséhez. Állítása szerint ez rövid volt és nem tartotta stabilan a motort. Az is lehet hogy nem is Piaggio-hoz való, de én Piaggió-ról szedtem le. Majd rakok fel róla képet és eldönti ha kell valakinek.
De oldalsztenderben lehet venni NONAME-et is. (kb 1500ft) és max csinálni hozzá egy konzolt.
Én még a MINT-re vettem egyet, de átszereltem asszony robijára....
csak egy kis átalakítás kellett, meg 2 furat....
Az biztos, hogy amiket látok árakat......a hajam égnek áll:-))
Szóval csak egy kis okoskodás kell, és occón is ki lehet hozni dolgokat.
Pl ez még elfogadható ár: WWW_RALLY_98_DITEC_RMS" title="http://citybike.hu/spd/121630020/Oldalsztender_APRILIA_SR_WWW_RALLY_98_DITEC_RMS" target="_blank">http://citybike.hu/spd/1216300...
~11.000ft
Nem tudlak...... ez volt benne......valami táblás szivacs, meg egy bútor.....
Mikor megláttam majdnem elsírtam magam......persze a röhögéstől.
Az eladó annyit mondott, hogy nem megy a motor......ezért nem használta.
És ugye mint kiderült miért nem ment:
1., rövid szíj
2., légszűrő
3., karbi beállítás (a legfelső részen volt a zéger....most meg alulról a 2.-on)
4., valami f@szom tudja milyen olaj volt a tartályba, de rohadt sűrű és feketés-kékes színű (ilyen olajat még nem láttam) szerintem beleöntöttek valami motorolajat - abból is használtat....csodálom, hogy nem állt be.
Írtam is az embernek, hogy vagy többet ne vigye ahhoz a szerelőhöz akihez jár - hiszen elhittem, hogy ne Ő buzerálta.
(bár ezek alapján kib@szott nagy a kérdőjel bennem, hiszen aki szerelést vállal, az nem ad ki ilyen munkát a kezéből....)
Teljesen alulrol van fényképezve (könnyen csináltam mert fenn van a motor fél méter magasan,padlon)
A kipufogo csavarra rá van tekerve egy anya az fogja a teli tömitést amit csináltam,hogy amig nincs rajt a pufogo ne menjen bele a kosz.
Nem tudom .... nekem furcsa a kép.
Az anyába tekert kipufogócsavart is néztem egy ideig, hogy mi a franc lehet .... olyan mintha nem lenne egyben, na de biztos csak hülye a szög
Állványt én is akartam, de elvileg repeszti a blokkot
A képeiden már az az állapot van ?
Ha igen, akkor kevés lesz a nekem tervezett 2, de a 3 is mennyi hely marad még az idomban ? Lehet 3 fölé menni, vagy pont ezért maradt 3 ?
Még az elsö villát lehet hogy kikapom,a kormánycsapágyakat rendbe rakom azt majd rakom össze,ahogy a hideg engedi.
A teloszárakba beleöntöttem a 100ml-t majd kiderül milyen lesz.
Ha az előbbi akkor nem tennéd be ide is a linket? Örülnék neki mint a fene, mert a csak újabb SR-hez vannak leírások.
Vagy elküldhetnéd nekem mailben a file-t
(akmt kukac akmt.hu)
De ha könyved van, akkor megbeszélhető e, hogy elküld - Én meg bescannerelem így meglehetne mindenkinek, akinek kell
Kiveszed a tengelyt - így fel tudod fordítani a mocit.
Levágod óvatosan a törött csődarabot (vagy csiszolóval nekimész..)
A méretre vágott Új darabot odateszed és hegeszted (vagy hegesztetted)....
Ha legközelebb is szerelni kell, akkor már az kész.....és ugye az ember nem szedi szét feleslegesen a mocit.
Szóval ha rám hallgatsz, akkor keress még most valakit aki foglalkozik alu hegesztéssel....
http://www.idealo.de/preisverg...
Összeraktam,utánna megirtátok hogy és mennyi olaj kell bele.
Tehát: rugot kiveszem,összenyomom és öntöm bele az olajat.
felülröl mérve 14cm (összenyomva,rugo nélkül) 50ml olaj ment bele.
Kihuztam-összenyomtam ugyanugy 14cm maradt.
Most akkor hogyan legyen?
A külsö milyen márka?
Ha nemtudok szerezni posta költség nélkül küldöm a cimem.
Erről beszéltem:-)) Vannak olyan idióták, akiknek elég annyi, hogy "rövid" és máris dobálják ki az ezreseket..... miközben ha beletoldott volna pl 2cm-ert már is jó lett volna. Bár sajnos ha nem kidobja az ezrest, akkor neki kell dolgozni vele.
Én az ilyen emberektől már sírni tudnék.....
Nekem se voltak mindig szerszámaim - de érdekes mód mindig meg lett oldva. Ha nem aznap, akkor 2-3 napon belül.
Nekem az utóbbi van - vagyis simsonos....
Az meg hosszú volt. És? Kivágtam belőle......összehegesztettem, csiszoltam, festettem.....dolgoztam vele max 1 órát. Még a munkahelyemen se keresek 9000-ret egy óra alatt:-)))
De oldalsztenderben lehet venni NONAME-et is. (kb 1500ft) és max csinálni hozzá egy konzolt.
Én még a MINT-re vettem egyet, de átszereltem asszony robijára....
csak egy kis átalakítás kellett, meg 2 furat....
Az biztos, hogy amiket látok árakat......a hajam égnek áll:-))
Szóval csak egy kis okoskodás kell, és occón is ki lehet hozni dolgokat.
Pl ez még elfogadható ár:
WWW_RALLY_98_DITEC_RMS" title="http://citybike.hu/spd/121630020/Oldalsztender_APRILIA_SR_WWW_RALLY_98_DITEC_RMS" target="_blank">http://citybike.hu/spd/1216300...
~11.000ft
Ez viszont?
http://auto-motor.vatera.hu/ve...
1950ft - és csak némi munka kell hozzá - de spóroltál 9000-ret:-)))
Ezt buktad......valamit ki kell találni.
(pl. Aluhegesztés? Le kell vágni ezt a részt, lecsiszolni, méretet venni, egy csőből megcsinálni, csővet felhegeszteni)
VAGY.....
Marad az oldalsztender
Mikor megláttam majdnem elsírtam magam......persze a röhögéstől.
Az eladó annyit mondott, hogy nem megy a motor......ezért nem használta.
És ugye mint kiderült miért nem ment:
1., rövid szíj
2., légszűrő
3., karbi beállítás (a legfelső részen volt a zéger....most meg alulról a 2.-on)
4., valami f@szom tudja milyen olaj volt a tartályba, de rohadt sűrű és feketés-kékes színű (ilyen olajat még nem láttam) szerintem beleöntöttek valami motorolajat - abból is használtat....csodálom, hogy nem állt be.
Írtam is az embernek, hogy vagy többet ne vigye ahhoz a szerelőhöz akihez jár - hiszen elhittem, hogy ne Ő buzerálta.
(bár ezek alapján kib@szott nagy a kérdőjel bennem, hiszen aki szerelést vállal, az nem ad ki ilyen munkát a kezéből....)
A kipufogo csavarra rá van tekerve egy anya az fogja a teli tömitést amit csináltam,hogy amig nincs rajt a pufogo ne menjen bele a kosz.
Az anyába tekert kipufogócsavart is néztem egy ideig, hogy mi a franc lehet .... olyan mintha nem lenne egyben, na de biztos csak hülye a szög
Állványt én is akartam, de elvileg repeszti a blokkot
Miért?
Ám ezt a blokkot a jóisten tartja egyben ?