Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, csak vicces akartam lenni. Nyilván használható kellene, és nem új árának a kétszereséért.
Hát nem tudom...... "szinte ingyen gyári állapotú" :(
Hello! Nem tud valaki véletlenül szinte ingyen gyári állapotú dellorto 17,5-ös karbit eladót? Fél netet feltúrtam, és nem találok eladót...
Szia !

Az DR Evo hengerhez sok egy Polini Evolution ?
Gondolom, igen és tök fölösleges lenne, ha nem "élne" vele
A karbid beállitasat ird meg nekem! Hol a suberten a gyuru,mennyire van nyitva a keverekcsavar? Nekem eddig 5l a fogyi
Nem ócsó rá két guma. Kérek holnap róla nagyfelbontású képeket. Mennyibe fáj egy motorgenerál? Néztem 27 rongy egy dugattyú. Csakhogy lehet kapni. Bár ez fojtott svájci változat 15 lovas. Legalább nem biztos, hogy szét van kúrva. Megtaláltam ezt a motort egy korábbi hirdetőnél, holnap lehet kinyomozom.
Hát nem tudom.
Szarok a képek, kell rá 2 gumi, meg egy kormány mert szerintem az görbe.
Meg ki tudja még mi.
Élőben kéne látni.
Szerintem egy ilyen pilóta után, könnyen rászaladhatsz gy generálra...
Valahogy soha nem értettem, rendszámos motorra minek a krosszgumi?
Erről mi a véleményed?
KMX
Ez csak 125-ös és nem sok pénzért van. 3. motornak kellene.
helo szerintetek be tudom épiteni aprilia rally-ba az sr első telot?
Alapjárati fuvin kéne nyitni, vagy nagyobbat tenni bele.
De szerintem a főfuvi olyan 70 körüli lehet a gyári.
Ha gondolod hívjál fel.
20-3308-háromkilencvenkettő
Minden tiszta,szerinted rakjak bele 75-80 fúvókát? Zsír uj henger van most rajta,karbi is új most teljesen rendbe vágtam,csapágyak ,szimeringek,hajtás, mindent csak már ez idegesít régen mikkor volt ilyenem akkor 1,5-2re volt kicsavarva.
Az átalakítást kinter csinálta.Dellorto 17,5 phbn karbi van rajta.120-as főfuvival malossi e5 légszűrővel.
A keverékcsavarral levegőt állítasz nem?
Inkább kevés üzemanyagot kap, ha el kell venni teljesen.
Főfuvi tiszta?
Járatok tiszták?
Kehelycső kipucolva?
Új benne minden simering ,csapágy minden,nem lehet hogy kicsi a fúvóka (70)-es?
Esetleg valahol farsol, vagy főtengely szimmering.
valakinek lenne esetleg a felső fék munka hengerbe ilyen tömítő gumi eladó 2 db kellene mert nekem valami oknál fogva ki nyúltak és nem lehet vissza tenni őket
Köszi. Gyujtást is variáltál rajta, vagy csak feltoltál egy karbit? A Te karbid milyen tipusú, milyen fóvókával? Esetleg nincs képed róla?
Sziasztok! Mi lehet ezzel az sr 50-esel? 12 kehin karbi van rajta 70-es fúvóka és csak úgy megy rendesen ha koppig be van tekerve a levegőcsavarja ha kijebb tekerem megtorpan az elején, de ha kopra bevan akkor egyből ugrik.Karbi kitakarítva szépen,légszűrő is tiszta már nem értem mi van.Amúgy gyári morini blokkos,karbis,2001 kör sr.
Jó a gyári csonk.
Jó a gyári csonk.
17,5-ös elég.Nekem is ez a konfig van csak zx helyett reverse-el.21-es karbival megette az 5-6 litert,17,5-lel megáll 4-ből.
Sziasztok!
Szerintetek ditech átalakításához milyen karbit érdemes venni?
A jelenlegi konfig: polini 70vashenger, zx, malo kuplung és vario, malo ECU. Nézegettem bontott dellortot, 17,5, esetleg 19es kéne. Esetleg Katana szívócsonk kell?
Köszi a segitséget.
Vedd meg nyugodtan hiszen nekem is ez volt rajta
Nem tudom hogy hosszabb-e, annyira nem vagyok SR fan hogy méregessem. Főleg hogy már nem SR-t hajtok...