Sziasztok!
Meg tudjátok mondani nekem, mennyit csal a körlámpás SR mérője? Óra szerint 70et megy folyamatosan gyorsulva, utána még felkúszik nagy nehezen 80ig de ott már tökmás hangja van a mocinak és nem akarom kínozni.
Különösebb tuning nélkül mivel lehetne beállítani, hogy alacsonyabb fordulaton jobban húzzon, ugrékonyabb legyen a gép (pl zöldnél ugorjon)?
Tegyél vissza mindent! és 5.5g osat tegyél bele a 6.4 es gyári helyébe és kész ,nekem királyul megy sportkipunélkül is! nemkell hozzá semmi fuvokának hagy neki békét pont jovan ez igy....
A blokkba biztos hogy nem kell olaj!az csak a váltos motoroknál kell(váltóolaj) ennek valami hajtomüolaja van (bocs ha tévedek) azt énse tudom pontosan!csak az olajtartályba rakj kine fogyjon!Jó minőségü 2t olajat,
nekem is ugrik 1 icipicit de szerintem jo mert huzomneki csumára és ha érzem hogy picit erötlen visszaengedek ,megint csuma és megy mint állat
Sziasztok,tudna valaki segiteni nekem abban,hogy mi lehet a gond? Aprilia sr50 es robogómra feltettem egy Yasuni z kipufogót,kicseréltük a görgőket 4.5 re,valamint kicseréltük a rugókat is erőssebbekre,de mégse megy igazán jól,ha megyek vele 70-el,majd visszaveszem a gázt,és utána ujból odahúzok neki,nem akar gyorsulni,és emelkedőn is szenved.
Most vettem 1 97-es Aprilia Replica robogot tudnátok segiteni 1 use guide linkkel mert az elözö már nem él.
Ha esetleg van valakinek ilyen motorja az mondja már el ebbe a motorba kell motorolaj a blokkba vagy nem mert ékszijas?
Tudom hülye kérdések de ez az elsö robogom használtan vettem nem tom mire kell odafigyelnem.
Az aksit kicseréltetem mert szar volt de ezen kivül nem tom a motorrészét piszkálni kellenne ha nincs baja.
Ha huzom a gázt és nem egyenletesen gyorsul hanem néha kicsit megugrik az váltó kopása miatt van vagy normális?
Tudom hülye kérdések de ez az elsö robogom használtan vettem nem tom mire kell odafigyelnem.
akkor más motort kellet volna választanod
amugy halllotam olyanról aki körbenyomta ovatosan a lápa kürül és minden peremnél "szilóval" és semmi baja azóta!
nekem a bura az darabokban van igazábol az érdekel ha nem rakom rá a burát akor vajon beázik e esöben ,meg hogy kel e tökölni valamit a berakásal, ha lehet ojan irjon akinek van de bármien véleményt elfogadok mert ha fasza akor egyböl veszek vagy 3 at (nálam a kinézet nem lényeg ) csak ne sötétben kejen tapogatoznom
ha az eredeti burát szétbombázom ugy hogy a fekete ragasztót leszedem és csak a bura marad akkor belemegy a neonos változat?valaki ezt probálta már?mert akkor énis kicserélem
látam az elözö oldalon hogy a gyári bura nem valmi jó ,néztem az egünél azt a neonos lámpát és azt szeretném kérdezni hogy nem ázik be meg hogy jol leht vele látni meg rendesen paszol elöre is thx és azért irjatok ha van e gyári
helosztok , érdeklödnék hogy nincs-e valakinek eladó elsö lámpaburája kompleten (sr www) hez
kiseb karcok nem számitanak csak egybenlegyen , ha lehet pest környékén de ha van valaki akinek van az kérem irjon vagy hivjon 06-70-211-66-94 árat ha lehet irjatok esetleg telo számot
Helló!
Ma délelőtt vittem a szerelőhöz az SR-t. Több mint 2 hónapos állás után 4. rúgásra indult, minden gond nélkül jah és a berúgókar is remekül visszaugrott a helyére!
Hétfőn fent lesz a gumi utána megnézetem azt a csavart. Ez egyébként az egyik tőcsavar anyája úgy tudom, ami a gyertyától jobbra fent van. Amúgy a gép egy '99-es, vizes fekvő minarellis darab, valószínűleg a Racing szériából. Nem tudom mennyire tuningolt mert szét nem szedtem még, de van rajta egy Gianelli GSP dob meg piros CNC vízpumpa. Kinézetre a Tetsuya-matricáshoz hasonlít.
Köszi a segítséget! Üdv!
Meg tudjátok mondani nekem, mennyit csal a körlámpás SR mérője? Óra szerint 70et megy folyamatosan gyorsulva, utána még felkúszik nagy nehezen 80ig de ott már tökmás hangja van a mocinak és nem akarom kínozni.
Különösebb tuning nélkül mivel lehetne beállítani, hogy alacsonyabb fordulaton jobban húzzon, ugrékonyabb legyen a gép (pl zöldnél ugorjon)?