Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és egy sprot progit mennyiért szornak rá?és csak a márka szervizbe csinálják ezt meg?
Autómata szivató,esetleg benzincsap.
lenne egy kerdesem.... van egy aprilia sr 150 kb fel eve... Akinek ilyenje van, milyen tapasztalata van? Vajon miert van az, ha pl 1 hetig nem hasznalom s begyujtom nincs ereje, hiaba huzom a gazt, nem gyorsul , de kb ha megteszek 300 m akkor helyrejon es huz ujra jol? bocs h 2er irtam.
Ha a ditech probléma nélkül beindul és egyenletesen tartja az alapjáratot nem puffog-durrog-csuklik akkor semmi gond nincs vele valszeg fodulatszámkorlátos.Sportprogit neki.
Egy görgő, kisrugók és kontrasztrugó kijön max 10ből ha malossit veszel ami elég jó erre nem árt beruházni! Utánna keress fel 1 aprilia szervizt és tegyél rá 1 sportprogit és ha akkor se megy akkor ott nagyobb gond van!
eggy 2004 es ditech sr nek mennyit (kéne) mennije?mert nekem 70 a max ugyvélem többet menne csak nem tudom hogy ez annak a következménye hogy valami elkopott vagy régi vagy annak hogy csak ennyi a vége?majd ha lemegyek velle szerelöhöz szerintetek megér egy ujj görgöbe vagy valamibe befektetni?varió,kuplunk vagy mibe?ami összesen nem megy 30 fölé
Először is kérünk egy adatlap kitültést!
Na szal vagy nehéz görgőt tettetek bele vagy túl könnyűt! Vagy ha azt tettétek bele ami idáig volt benne akkor sztem valamit nem jól raktátok össze vagy a szíj nem bir felcsúszni eléggé! Görgőt vagy rugót cseréltetek az új varióba?
de görgöt ugyan akorát tesznek bele nem? meg azt nem tod hanyas fuvokát?
Nem az a folytáskivétellel jár ha nem kel akkor csak a görgőt cserélik ha kopott.
Köszi szépen! De akor a fuvokázás meg görgözés az elsö szervizel jár?
Sziasztok!
Lenne nekem is egy kérdésem.
Az én sr emen most lett kuplung csere, és előtte ment 80-85-t. De most már csak 55-60 at megy....:(
Mi lehet a hiba? Elfáradhatott a a henger v a dugó?
lenne egy kerdesem.... van egy aprilia sr 150 kb fel eve... Akinek ilyenje van, milyen tapasztalata van? Vajon miert van az, ha pl 1 hetig nem hasznalom s begyujtom nincs ereje, hiaba huzom a gazt, nem gyorsul , de kb ha megteszek 300 m akkor helyrejon es huz ujra jol?
Ha még nem vették ki a folytást akkor a kérésedre pénzért kiveszik és fúvókázni fogják ha kiveték akkor csak kiporolják a variot esetleg görgőt cserélnek meg gyertyát és kimossák a légszűrőt mindezt pénzért.
fél éves 3000km el de még egyszer lemérem majd.ez piago blokos karbis sr! nem tudjátok h az elsö szervizen a karbival mit csinálnak pls nem tesznek belle nagyobb fuvokát vagy a valami? és a gyári subertü beálitás az h van középen?
helló! nekem szervízbe mondták hogy a gyári 2003 as ditech kompressziójának 6 nak kell lenni
hát szerintem az elég alacsony már.de robogóba nem tudom mennyi az ideális, de szerintem 5,5 az elég kevés.hány éves a motor?
mennyi az optimális kompreszió? most mértem meg és 5,5 az jo?
Kecskeméten, szervíz www.rodeoride34.hu
hol laksz?mert engem is érdekel holvan márkaszerviz nemmintha beakarnám vinni oda de mégis.
beindulás után kapkodva eléri az alpjáratot utána tökéletesen működik. 10 fok külső hőmérséklet mellett meg pöc-röff... Egyébként meg keveset fogyaszt és nagyon megy...
Majd futok még egy kört a márkakereskedőnél vele.
aznormális hogy nekem jó hidegbe amikor a minuszok voltak akkor olyan 3 másodperc inditózás után indul be?egyböl kéne?idájig menntem vele 300 km ert nem sok de hideg van még azóta nincs baja ugyvettem észre csak az a bizonyos csikorgás..
1.Attól még hogy olasz a blokk a suzukinak foglalkoznia kéne vele mivel suzuki embléma van a gépen.

2.A gép 7 hónapos úgyhogy még garis tehát kutya kötelességük megcsinálni a gépet.

3.A rendesen működő ditechek is pöccre indulnak csak ha gebasz van akkor nem indul rendesen tehát 1-2 pont.
Sziasztok,
Suzuki Katana A50 WR-em van. 7 hónapos 1200km-rel. Hidegen alig akar beindulni. Aprilia di-tech motor van benne, bevittem a szervízbe megnézték ÁLLÍTÓLAG és mindent rendben találtak. Persze fene tudja hogy egyáltalán megnézték-e... meg mit...
Szóval a válasz az volt, hogy ez csak egy olasz motor és ez ilyen....
Tud valaki segíteni ez ügyben?
Sziasztok! Megvan az SR-em Egész komoly, 2007 szept. 14.-éig vezetett szervizkönyvvel, doxa motorral, hátsófék kicsit beakad, a kuplung is, legalábbis úgy vettem észre, meg kicsit talán csúszik is... optikailag van rajta mit csinálni, de nem baj majd közben lesz hozzátok 1-2 kérdésem
valaki meg tudná mondan h a gyári piago blokos sr-né ahol a légszürö csatlakozik a karbira ott kell e lenni egy réz lapocskának ami leszükiti? gyárilag van e benn vagy nincs?