Üdv! Találkoztatok már olyannal hogy mikor önindíztok és olyan hangja van mintha csak az öninditó motorja forogna csak, gondolom nem repül ki az a automata rész (vagy hogy is hivják) ami elvileg megtekerné a főtengelyen lévő tányér fogaskereket. Szedjem szét az automata részt pucolásra? Masik kérdésem hogy az olajpumpa szijjat mennyi km-ként kell cserélni 8e?
Szerintem a Mitsuboshi az Aprilia gyári szíja. Nekem az volt rajta, pislogott is a többi 50-es robeszes, mert gyorsulásban és végsebességben is megettem bárkit. Aztán került rá az RMS szíj, ami szépen elnyúlt, pár kilóméter alatt....
Azért arra vigyázz, hogy túl nagy ne legyen, hiszen ha leesik a variátorról az szopás!
Hiszen ha túl nagy a nyúlása, akkor a varió teljesen ki tud jönni, így szíj felmegy....és ledobhatja a tárcsa (mint a bringánál a fogaskerék a láncot)
De gondolom itt a felmelegedett állapot is számít! Hiszen a 751-es, 747-es, 744-es is pont rámegy frankón, de mikor bemelegszik akkor az a jó kérdés, hogy mennyi a hőtágulás, mennyire nyúlik meg......
Nekem - mint pár napja írtam a gépbe mikor megvettük 751-es volt.
Ment is majd 100-at (Mitsuboshi, vagy mi a frász....szóval nem épp motorba való szerintem)
Utána vettem próbából egy NONAME-et az 747-es volt.....
De mivel itt ajánlották a Malossi Extrem-et (vagy specialt?) az már csak 744-es......
Nekem is 16.5x747-es volt azt vettem én is narakut 16.6x751-est ami még kisebb is volt mint a 747-es. Ezért vissza is raktam a régebbit. Majd ha nem felejtem el akkor megmérem holnap vagy holnapután azt küldöm az infót.
Engem nem igazán a km érdekel.
Ha elnyalsz, és leradírozod a fél oldalát a burginak, sokkal többe kerül szerintem.
Nem beszélve a testi épségéről az embernek.
Nekem is mina van.Én is igy jártam vettem egy 16.5X737 et mert a boltban azt mondták az való rá.Aztán utánna jártam neten és rendeltem az spd-töl egy naraku 16.5X751-et ,de amit küldtek arra is az volt ráirva ,hogy 16.5X737 reklamáltam és küldtek helyette egy athena 16.5X751-et összemértem a 16.5X737-el és egyforma hosszúak és ugyan addig ér a hátsó tárcsán.Elöl rendesen ki van hézagolva egész a tengelyen fut.hátul meg még van 1 cm.
Ha találok valamit jelzem.Meg kellene mérni kíváncsiságból a szíj hosszát. Egy madzagot rátekerni és azt megmérni mérőszalaggal.
Én sajnos munkám miatt nem vagyok otthon 1-2 hétig ha megméred és adsz infót megköszönöm.
Üdv!
Akinek minarelli blokkja van az mekkora ékszíjat használ mert a gyári 16.5x751 vagy 747 szerintem túl rövid. Egy kicsit hosszabb kellene csak nem találok mert ami hosszabb az már szélesebb is. Meg a szíj alap állapotban a hátsó tárcsának nem a szélénél van hanem beljebb meg az első tárcsán nem tud kifutni rendesen és ez gondolom indulásnál lomhább motort eredményez és végre is kevesebbet megy a moci.
Hiszen ha túl nagy a nyúlása, akkor a varió teljesen ki tud jönni, így szíj felmegy....és ledobhatja a tárcsa (mint a bringánál a fogaskerék a láncot)
Ment is majd 100-at (Mitsuboshi, vagy mi a frász....szóval nem épp motorba való szerintem)
Utána vettem próbából egy NONAME-et az 747-es volt.....
De mivel itt ajánlották a Malossi Extrem-et (vagy specialt?) az már csak 744-es......
Nem is megy már 100-at:-)))
Ha elnyalsz, és leradírozod a fél oldalát a burginak, sokkal többe kerül szerintem.
Nem beszélve a testi épségéről az embernek.
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Vagy17.5X765
http://w
ww.robogoalkatresz.eu/...
Szerinted?
Ha találok valamit jelzem.Meg kellene mérni kíváncsiságból a szíj hosszát. Egy madzagot rátekerni és azt megmérni mérőszalaggal.
Én sajnos munkám miatt nem vagyok otthon 1-2 hétig ha megméred és adsz infót megköszönöm.
Időközben eladták
Akinek minarelli blokkja van az mekkora ékszíjat használ mert a gyári 16.5x751 vagy 747 szerintem túl rövid. Egy kicsit hosszabb kellene csak nem találok mert ami hosszabb az már szélesebb is. Meg a szíj alap állapotban a hátsó tárcsának nem a szélénél van hanem beljebb meg az első tárcsán nem tud kifutni rendesen és ez gondolom indulásnál lomhább motort eredményez és végre is kevesebbet megy a moci.
(blue kukac akmt pont hu)