Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

IGAZ!

751-es volt rajta - és ment 100-at
Most 744-es (? mekkor a Malossi amit tanácsoltatok?)
És nem megy 100-at...
Az ok, de nekem ugye 70-es..... szóval nem azért vettem a sárkánykának, hogy 50-60-al döcögjön. Ennyit megy a 89-es MINT-em is alattam.
Az útszéli kurvák 5000-ért már betonoznak is ennyiért gumi nélkül is:-)))

(bocs ezt nem hagyhattam ki:-))))
Nem fogsz több lóerőt találni. Valami J costa varióval lehet emelni a szintet, de ár érték arányban szerintem semmi értelme. Elviszi a cvt váltó. Viszont 18gr-s görgőkkel jobban pörög, van akinek bejön van akinek nem. Én visszaraktam a gyárit.
Hát évek óta akar egy drutál SuoperúMottírót.
A Burgmen meg nem az, csak ezért
A gyár hátsó udvarán tartják karámban a nem robikhoz.
Majd megtudod, ha megöregszel......

Viccet félretéve, nincs normális enduro, és SM sem.
Szét vannak gyepálva, a hazai piacon árultak.
Mellesleg ezen asszony kényelmesen elfér.
Az is egy szempont volt.
Sajna rá is kellett gondolnom, szeretek vele motorozni.
Majd meglátjuk, bár a gyorsulása tetszik nagyon.

És még lehetne finomítani rajta, mert szerintem gyárilag nagyok a görgők benne.
Mellesleg a DRZ blokkja figyel a burgonyába.....
Lesz ott még lóerő, csak meg kell találni, hová dugták....
Nem mindenkinek kell végtelen nyomaték és sebesség. Ezt akartam írni. Persze akinek túrára/pályára kell, azoknak kell azoknak kell mindkettő. Viszont mindenki másra használja a motorját. Az igények is mások.
Miért nem gondoltad volna? Nem annyira szar motor a burgman. Nem szarabb mint más. Lehet, hogy unalmas, de cirkálni nem rossz. Nem mindenkinek végtelen nyomaték és sebesség.
Sose hittem volna rólad
Gratula és ne und el hamar
Üdv!
Némileg egyszerűbb, és nem visszafordíthatatlan megoldás lehet, ha azonos szélességű ékszíjból 10-15 miliméterrel hosszabat keresel, mert ugyanis a gyári szíj a méretéből adodóan nem tud fejebb menni a vario tárcsán, mert a hátsó tácsa tengelye a vége, és mivel a szíj nyúlni nemigazán tud, éppen emiatt a gyári szíj a varionál sem tud feljebb menni! Arra viszont ügyelni kell hogy a szíj ne érjen bele blokkba a varió körül!
6500 gumival.
Nekem nem a végsebesség számít. Inkább kell egy dinamikus motor nem véletlen, hogy ezekkel a hézagolókkal is hangolni szoktak. A végsebesség nem érdekel. Mit is menjen egy 50-es motor?
Ha viszont mögé teszed, akkor ugye nagyobb lesz a 2 tárcsa közt a táv, vagy maximális fordulatnál sem éri el a szíj a legnagyobb pontot. Vagyis a sebességből veszel el.
VAGY NEM?

Hiszen minél jobban össze tud menni az első tárcsa, a szíj annál feljebb kerül - így a hátsó kuplungnál már a rugó kérdése, hogy ott mennyire engedi "összemenni" - így a szíjat minél lejjebb tolni.

Ezért is volt nálam az, hogy ugye 1mm-rel kisebb görgőkkel ment a gép, de a vége volt "kevés"....mikor betettem a belevalót, akkor máris nyertem 5-10km-ert.

Pont ezért gondolkodom azon is, hogy 1mm-ert le kellene csiszolni a vario tengelyéből - így a szíj magasabb lenne (most a szíj nyoma a tárcsa felső peremétől vagy 1cm-re van, vagyis nem emelkedik meg teljesen. Persze a veszély megvan, nehogy túlcsiszoljak, mert akkor meg ugye le is ugorhat)
Jajj anyám.
Tetszeni fog. Majd raksz fel képet. Elővárosi/gyereket/asszonyt viszek vele motornak nagyon jó. 2t után furcsa lesz, hogy nem eszik annyit és nem kell bele annyi lé.
Üdv!
Beléptem a burgonyások táborába......
Készítem is rá a matricát.....

CROOMPLIE

Az új hengernek és dugónak le kell kerekíteni az éleit, mert a gyártó biztosan nem tette meg. Ne várd meg a gyűrűtörést....
Valószínű, hogy a feszítőrugóról beszélsz. Azt a második (alsó) dugattyúgyűrű alá kell berakni. Gondolom ilyesmi: http://www.egumotors.hu/72-000...
hátsókerék kompleten?
eladó 2 kuplungrugó szett! az ára 1e/db az egyik szet 5 percet sem volt használva de mind a 2 szett tökéletes!
tel:06307316232
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
nincs rajta középsztender
oldalsztendert beszámítom.
12000ft. gázkar, bovden, komplett karbi. Hátsó gumit nem szedem le.
150-es sr-hez