Nem fogsz több lóerőt találni. Valami J costa varióval lehet emelni a szintet, de ár érték arányban szerintem semmi értelme. Elviszi a cvt váltó. Viszont 18gr-s görgőkkel jobban pörög, van akinek bejön van akinek nem. Én visszaraktam a gyárit.
Viccet félretéve, nincs normális enduro, és SM sem.
Szét vannak gyepálva, a hazai piacon árultak.
Mellesleg ezen asszony kényelmesen elfér.
Az is egy szempont volt.
Sajna rá is kellett gondolnom, szeretek vele motorozni.
Majd meglátjuk, bár a gyorsulása tetszik nagyon.
És még lehetne finomítani rajta, mert szerintem gyárilag nagyok a görgők benne.
Mellesleg a DRZ blokkja figyel a burgonyába.....
Lesz ott még lóerő, csak meg kell találni, hová dugták....
Nem mindenkinek kell végtelen nyomaték és sebesség. Ezt akartam írni. Persze akinek túrára/pályára kell, azoknak kell azoknak kell mindkettő. Viszont mindenki másra használja a motorját. Az igények is mások.
Miért nem gondoltad volna? Nem annyira szar motor a burgman. Nem szarabb mint más. Lehet, hogy unalmas, de cirkálni nem rossz. Nem mindenkinek végtelen nyomaték és sebesség.
Üdv!
Némileg egyszerűbb, és nem visszafordíthatatlan megoldás lehet, ha azonos szélességű ékszíjból 10-15 miliméterrel hosszabat keresel, mert ugyanis a gyári szíj a méretéből adodóan nem tud fejebb menni a vario tárcsán, mert a hátsó tácsa tengelye a vége, és mivel a szíj nyúlni nemigazán tud, éppen emiatt a gyári szíj a varionál sem tud feljebb menni! Arra viszont ügyelni kell hogy a szíj ne érjen bele blokkba a varió körül!
Nekem nem a végsebesség számít. Inkább kell egy dinamikus motor nem véletlen, hogy ezekkel a hézagolókkal is hangolni szoktak. A végsebesség nem érdekel. Mit is menjen egy 50-es motor?
Ha viszont mögé teszed, akkor ugye nagyobb lesz a 2 tárcsa közt a táv, vagy maximális fordulatnál sem éri el a szíj a legnagyobb pontot. Vagyis a sebességből veszel el.
VAGY NEM?
Hiszen minél jobban össze tud menni az első tárcsa, a szíj annál feljebb kerül - így a hátsó kuplungnál már a rugó kérdése, hogy ott mennyire engedi "összemenni" - így a szíjat minél lejjebb tolni.
Ezért is volt nálam az, hogy ugye 1mm-rel kisebb görgőkkel ment a gép, de a vége volt "kevés"....mikor betettem a belevalót, akkor máris nyertem 5-10km-ert.
Pont ezért gondolkodom azon is, hogy 1mm-ert le kellene csiszolni a vario tengelyéből - így a szíj magasabb lenne (most a szíj nyoma a tárcsa felső peremétől vagy 1cm-re van, vagyis nem emelkedik meg teljesen. Persze a veszély megvan, nehogy túlcsiszoljak, mert akkor meg ugye le is ugorhat)
Tetszeni fog. Majd raksz fel képet. Elővárosi/gyereket/asszonyt viszek vele motornak nagyon jó. 2t után furcsa lesz, hogy nem eszik annyit és nem kell bele annyi lé.
eladó 2 kuplungrugó szett! az ára 1e/db az egyik szet 5 percet sem volt használva de mind a 2 szett tökéletes!
tel:06307316232
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
751-es volt rajta - és ment 100-at
Most 744-es (? mekkor a Malossi amit tanácsoltatok?)
És nem megy 100-at...