Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

conair keres hasonlót, hasonló áron .... ám a felső csak 5 éves és 2 szett kerék van hozzá. Annyira nem vész.
Kb ennyit kérnék most a kör SR-emért és még mindig bőven ráfizetnék ... sőt el sem vinnék
Úristen!
250.000.- egy 50cm3-es motorért?
Soha nem adnék érte annyit.
Szememben ezek max 150.000.-et érnek.
Vagy még annyit sem.
Hát kompresszió kizárva szerintem, mert 2000 km van az új malossi hengerben és még nem kínoztam meg!
Viszont a szimering az lehet.
Sokat nem akarok utazni egy motorért. Igazából gondolkozok azon is, hogy vegyek-e egyáltalán. Vagy várjak valamilyen alkalmi vételre. Nem tudom.
http://www.kepesmotor.hu/april...
2 kerék szettel

http://www.kepesmotor.hu/april...
optikailag egyben van a képen
Inkább a szimering és kompresszió játszhat.
illetve még 1 gyors kérdés: milyen karbit lenn érdemes esetleg rátenni?
Sziasztok!
Olyan csinál a motor h ha berúgom akkor felpörög majd lefullad, bármit állítok a karbin ugyan ezt csinálja.
Tönkre ment volna az gyújtástekercs?
Sziasztok!
Tudnátok valahol javasolni főtengő csapágyat illetve szimmeringet morini ditech blokkba, 70-es hengerhez?
Emlékezetem szerint Kinter a vitonos szimmeringet ajánlotta?!
köszi
Mondjuk egy gőzmozdony?


Ennyi erővel akkor betehető bármilyen anyag, ami bírja a hőt és a rezgést
Elolvastam amit írtál csak az a baj hogy későn kérdeztem meg és akkor már össze volt rakva és már szétszedni nem nagyon akarom majd lesz ami lesz.
Ezek szerint mégis csak lehet membránlapot ollóval vágni.
link
Na ezzel lehet engem agyilag jól felba......i. "De ezt gondolom megcsinálják a gyárban vagy nem?" Leírtam korábban, csak nem tudom minek ha el sem olvasod. Mit bánom én hogy rakod össze. Aztán majd írod a sok okos beszólást, hogy ez a fajta henger szar, meg egyebek. Azt persze majd nem írod le, hogy alapvető dolgokat basztál el..... Ui.: Most kezdett el esni a hó, de örülök....
Végülis leírtad mi a szerepe....csak pont azt nem tudja betölteni....
Most mire gondolsz a csatornákra meg a dugó tetejére? Mert azok le vannak kerekítve. Mert ha most veszek egy új hengert akkor itthon még reszelgetni kell? De ezt gondolom megcsinálják a gyárban vagy nem?
De most akkor annak lehet valami baja ha az nem került oda? Mert gondolom az csak a kompresszió végett van.
Szerintem meg nem.
Mivel a gyűrűt a kompresszió feszíti a hengerfalra, és az alsónál már nem nagyon van, így jobb ha alatta van.
Csak vigyázni köll, mert ezek trapéz gyűrűk, és csak egyféleképpen lehet felterelni a dugattyúra.
A feliratnak felfelé kell nézzen, számok-betűk.
Különben mikor teszed rá a hengert, eltöröd a gyűrűt.
Én laikusként, azt mondom, hogy elég cinkes 4 dologból, egyet kihagyni, de próbáld meg 1 gyűrűvel .... hátha úgy jó lesz
Szerintem le volt kerekítve ahogy néztem.
Az nagy baj hogyha azt kihagytam?
Én a George Michael-ről sem gondoltam volna annó......oszt mégis.
Na megkerestem..... A malossi 744-es. Vagyis a régi szíj (valami nem hiszem hogy motorba való...."Mitshubosi") 751-es volt....vagyis 7mm-rel nagyobb. Csak ugye az a 16,5-ből lekopott már 14,8-ra...

De majd kipróbálom......egy ráérős napomon majd visszateszem, és megnézem, hogy ha csak a szíj változik, akkor mi az eredmény.