conair keres hasonlót, hasonló áron .... ám a felső csak 5 éves és 2 szett kerék van hozzá. Annyira nem vész.
Kb ennyit kérnék most a kör SR-emért és még mindig bőven ráfizetnék ... sőt el sem vinnék
Sziasztok!
Olyan csinál a motor h ha berúgom akkor felpörög majd lefullad, bármit állítok a karbin ugyan ezt csinálja.
Tönkre ment volna az gyújtástekercs?
Na ezzel lehet engem agyilag jól felba......i. "De ezt gondolom megcsinálják a gyárban vagy nem?" Leírtam korábban, csak nem tudom minek ha el sem olvasod. Mit bánom én hogy rakod össze. Aztán majd írod a sok okos beszólást, hogy ez a fajta henger szar, meg egyebek. Azt persze majd nem írod le, hogy alapvető dolgokat basztál el..... Ui.: Most kezdett el esni a hó, de örülök....
Most mire gondolsz a csatornákra meg a dugó tetejére? Mert azok le vannak kerekítve. Mert ha most veszek egy új hengert akkor itthon még reszelgetni kell? De ezt gondolom megcsinálják a gyárban vagy nem?
Mivel a gyűrűt a kompresszió feszíti a hengerfalra, és az alsónál már nem nagyon van, így jobb ha alatta van.
Csak vigyázni köll, mert ezek trapéz gyűrűk, és csak egyféleképpen lehet felterelni a dugattyúra.
A feliratnak felfelé kell nézzen, számok-betűk.
Különben mikor teszed rá a hengert, eltöröd a gyűrűt.
Na megkerestem..... A malossi 744-es. Vagyis a régi szíj (valami nem hiszem hogy motorba való...."Mitshubosi") 751-es volt....vagyis 7mm-rel nagyobb. Csak ugye az a 16,5-ből lekopott már 14,8-ra...
De majd kipróbálom......egy ráérős napomon majd visszateszem, és megnézem, hogy ha csak a szíj változik, akkor mi az eredmény.
Kb ennyit kérnék most a kör SR-emért és még mindig bőven ráfizetnék ... sőt el sem vinnék