Lehet rosszul fogalmaztam, én a tárcsa MÖGÉ raktam az alátétet. Egyből stabil lett. A külső tárcsa futó felülete felől van hely az alátétnek. A gyertya alátét meg pont akkor, hogy rámegy a főtengelyre. Nekem nincs bajom vele. Mikor először felraktam lötyögött és nem lehetett berúgni. Most jó minden.
Szia.
Szeretnélek felhívni, 1-2 dolgot kérdeznék Burgmann 400-assal kapcsolatban.
Lehet hogy érdekelne megvételre ez a típus, és szeretnék egy olyan emberrel csevegni, akinek van ilyen, és a szerelésben is jártas, nem csak alap felhasználó.
Ha lehet rá mód, adatlapon a számom, csörgess meg, és visszahívlak.
Köszi előre is.....Karesz.
A tárcsa előtt van ugye a csillag alakú alátét....
Az után van egy alátét
Az után van a berúgóracsni
Az után egy alátét
és végül az anya....
Szóval nagyon hely sincs.
De amúgy olyan, mint ha már tizedmm-rel nagyobb lenne a furat.
Elővettem a régit (polini)
Alig tudtam feltenni, annyira patent.....
A gond, hogy ott ugye még nem volt kulcsom, és annak törtem le a lapátai szélét.
Most szemben is lecsíptem, hogy legalább ne legyen "lendkerék" effekt, és megrendeltem egy újat.
A rohadt nagy kérdés!?
Miért megy a motor jobban?
Ugyan akkora a dőlésszöge mint az RMS-é, de látható (KM óra) és érezhető hogy sokkal jobb lett a gép a régivel.
A neten úgy árulják a polini tárcsát, hogy sokkal jobb váltást hozz létre......Én azt gondoltam kamu......de tény, hogy sokkal jobb lett a menetteljesítmény
A külső tárcsa elé tegyél egy távtartót és nem fog lötyögni. Nekem most tört szét a gyári csillag, a gyári külső tárcsa elmaródott, a főtengelyt épen hagyta. Kapott egy rms- külső tárcsát és meghúzás után lötyögött. Kapott belülre egy gyertya alátétet és azóta jó. Stabil és megy. Megnéztem már azóta többször is. Biztos vékonyabb az rms.
Gázos láva köves grillezőt cserélném robogó cuccokra kipufogó stb. 2 csomag lávakővel tele gáz palack-al! Ára 20.000Ft új ára 46.000Ft Németországból hoztam de már van egy és ez feleslegessé vált.
Na ez az hogy kikezdte....
A gond, és ezt nem értem, hogy ott van az a kis szemét 5 ágú alátét, ami belefekszik és ugye annak szintén fogas a belseje.....
És mégis...
Már rendeltem is egy polinit, addig meg visszarakom a régit.....
Nekem az RMS szíjam pusztult szét rövid idő alatt. Gondolom a tárcsa sem különb... Ha pedig a tárcsa már lóg a tengelyen, akkor érdemes azonnal cserélni, mert ha megfordul akkor szétmarja a főtengelyt is.
HA BONTOD!
ENGEM a nagy fejidom érdekelne - amibe az első lámpa is van.
És az első sárvédő!
Ezért mennyit kérnél? Lámpa nélkül és lámpával?
De ha írsz egy listát, hogy mit-mennyiért adsz, akkor küld el nekem a blue kukac akmt . hu-ra
Amit tudok:
Oldalidomot 1000f-tért vettem
Ülés alatti idomot 6000-ért
Belső kerékidomot (első teleszkópnál lévő) 4000-ért
Féktárcsát 3000-ért
De az ilyen tunning cuccok amúgy sokat esnek.....
Csak egy pl.
Egy dellorto 17,5-ös karbi újonnan 32 környékén van, használtba 6-9-ért láttam. Szóval az 500.000ft most talán ha 130-at ér.....
De az ár amúgy nagyon korrekt, ha azt nézam, hogy egy sima 50-es SR-t lehet venni 60-ért....
Ma bekerült az új Malossi Red filter és az Új malossi görgő szett.....és egy zsír új gyertya
És amit vettem tartalék idomokat is alakulnak:-))
(1000ft-ért vettem aki esetleg árulja az idomokat.-)))
Az ülés alatti idomot 6000-ért, a teleszkóp belső idomot 4000-ért küldik majd - szóval ha el akarsz adni valamit ne horror árat kérj és lesz vevőd)
Közben tegnap kiderült, hogy a szívató bovden ki volt mozdulva, vagyis a múltkori beállítás azért volt olyan "jó", mert ugye mindig egy picit rajta volt a szívató:-))))
Visszatettem, rendesen összeillesztettem..
Na onnantól kezdve katasztrófa:-))))
A suberten elsőre nem állítottam semmit.
Próbálkoztam a keverék csavarral illetve az alapjáratin...
Szép nyugodt tempóban nem volt gond (60-70km/ó) de ha odarántottam neki, akkor leállt vagyis lefulladozott.....
Így vissza a garage-hoz és a suberten egyet lejjebb tettem a gyűrűt (felülről most a 3.-ban van)
Ehhez már frankón be lehetett lőni mindent, és nyálgázon sincs gond.
Kíváncsi leszek most a fogyira majd:-)))
KÉRDÉS!
Létezhet, hogy az RMS gyártású külső tárcsa egy kalap szar?
Mert hogy szedtem szét ugye az elejét, és a tengelyen bemaródások voltak, a tárcsa meg lötyög (nem nagyon, de van játéka.)
De nekem 50ccm-es vashengerem van akkor most full szintetikusat vegyek bele? Mondjuk ez az ásványi tényleg nagyon kokszol mert alig mentem vele 150km-t már tiszta kokszos volt a dugó meg a hengerfej is.
Valaki tudna segíteni ?
Alkatrészekért mennyiért kérhetnék? Légyszíves küldjétek el üzenetben az árakat használtan mennyibe mehetnek, illetve ha valakinek kellene valami akkor szóljon! :)
A link ( ott kattintsatok az "üzenet küldése a feladónak" és úgy küldjétek légyszi) http://www.kepesmotor.hu/april...
Előre is köszönöm a segítséget ! :)
Használd a "válasz erre" gombot, és akkor az író kap egy jelzést.
De ahogy Kinter apó mondja......sajna az ásványi sokkkkkkkal könnyebben megég.
Az ásványi olajokat kis teljesítményű gépek használják.
Pl babetta, simson, trabant....
Van egy rakás márka, de ennyi erővel rakhatsz bele sima Arol2T-t is.
Pár hete olvastam egy cikket, hogy a vas hengerbe ásványi vagy MAX rész-szintetikus ajánlott, mert hogy a full syntis nem tapad meg olyan jól a falon, így nincs kenés.
Az ALU hengerek jóval nagyobb hőfokon járnak, ezért abba viszont kizárólag FULL syntis kell. (a mai motorok tudtommal mind ALU hengeresek - a Banditom bizonyára)
Ellenben érdekesmód ott is megvan az, hogy hogyan használod!
Én alaphangon....hiszen 7000-res fordulaton már így is 140 a tempó....12500-nál vagyok pirosba, de 10.000nél már 220 a tempó
Szóval a szervízbe is ezt kérdezték - és épp ezért nekem is elég a rész-szintis bele.
Ha nyálgázon vagy pályán használnám akkor viszont full syntis kell bele.
Szóval a robi ugye nem épp 3000res fordulaton jár. Ezért mindenképp ajánlott bele a full syntis.
Ezt egy szerelő mondta nekem is 2 napja, mikor kérdeztem, hogy a fia (aki szintén 120-al járkál egy sport robival) mit használ, mert hogy nekem vas henger....
Erre a válasz nekem is ez volt......csak FULL SYNTIS olajat! hiszen nagy a fordulat.
Az ásványiban nem sok adalék van (és mivel ásványi - értelemszerűen szénláncok.....) az meg ugye nagy hőfok megég, kokszosodik.
Mivel neked, ahogy írtad mindig újraindult - még szerencséd volt....
Mert csak meg-megragadhatott.
Finoman törlöd át a készüléket benzinnel, rakd össze, és full syntis olajat rakj bele.
Nekem specc a SHELL RACING 2T-t ajánlotta a szerelő. Valami arany színű flakonban van......ez ügyben passzolok, mert ilyet nem találtam egyenlőre a neten:-)))
Most ezt nézem:
Yamaha ybr
Addig nem akarok megvenni míg el kel a rally, de lehet megveszem így is. Nem tudom. Meglátjuk.