Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ami a dugó aljában van ilyen koksz féle ami darabos az hogyan kerülhetett oda? Az ásványi olaj csinálhat ilyent?
Nekem nem......
Ha megnézed a képet, akkor a fémlap, illetve a platni, vagy doboz is úgy megy fel, hogy előtte azért legyen annyi ész az emberben, hogy megnézi, mennyire mehet előre az egész.

Nekem simán van legalább 5cm a felnyitás és a doboz közt.
Bár az is igaz, hogy a doboz háttámlája homorú.....

Szóval neked csak annyi a dolgod, hogy a pizzás doboz felcsavarozása előtt tedd fel a dobozt a fém lapra, és annyira enged csak előre, hogy elférjen a kinyitás lehetősége is.

És épp ezért ajánlok FÉMET.....
Hiszen ha aluból csinálsz dobozt akkor is lesz vagy 2kg....
No meg ugye nem 1-2 pizzával rohangálsz....
Szóval legalább egy 15-20kg-ra tervez (rázkódással, esővel, eséssel)
Megsült. Bármi miatt lehet, nem megfelelő hűtés, nem megfelelő kenés, túlerőltetés vagy rossz a dugó anyaga. A csatornák élei sincsenek lekerekítve, pedig alap dolog.
Köszi a gyors választ, ez megvalósítthatónak tűnik :)

Nézegetve a képeket egfogalmazódott bennem egy kérdés. Ha rászerelem a dobozt, utána hogy tankolok? Vagy minden alkalommal le kell műteni a motorról?

naná:-)))



Ellenben aki tud ilyen OLD SR-t, vagy akár milyet - és csere-berélne pár cuccomra, meg egy kis KP-ra, az szóljon!

Mert ez ugye asszonyé, de nekem is tetszik.....szóval szerzek magamnak is egyet.


Mit látszik nem érdekel MILYEN állapotban van......
Menjen......


NO?
Van valakinek elfekvőbe, eladó SR-je?
Összekendácsoltad az asszonynak a bringát.
Még meg kéne lövöldözni egy félkilónyi 100as szöggel, meg egy kis terepminta és kész a Mad Max stunter
Ez gondolom nekem szól..... (van egy VÁLASZ gomb)


Ha a 2t-s olajra gondolsz akkor hagyd a rákba.....
Én szívem szerint le is engedném az egészet.

Nyáron csináltam egy TS150-et (ma el is adtam:-))
Ott pont az volt a gond, hogy - igaz nem 4-5-6 hónapig, hanem 14 évig állt.....a benzin elpárolgott - és hátramaradt az olajból kialakult enyv....... Szóval karbicsere......
Lehetett volna játszani a régivel, de arra nem volt időm.

Szóval 2T-s olajjal nem csinálsz semmit......
Hiszen egy tartályban van, és csak akkor adagol (ha jó minden) ha jár a motor ugye.

Azt hittem 4T-s bringa....mert ott ugye (eseteben 3,7L) bent figyel a blokkba....
Milyen olajat használsz? Ásványit, vagy full synt-ist
Csinálj egyet.......

- Kell némi kedvedhez való anyag (Én alucsővet használtam - a régi gyerekpelenkázóból)
- Illetve egy fém lap....
- És 2 lyuk az idomba mivel ott alatt rejlik egy fém lap, eleve 2 furattal....és 2-2 lyuk a "kapaszkodóba"

Nem kell semmit hegeszteni, bontható az egész....
Persze Pizzához (a súly miatt) jobb lenne fém cső....és hegesztés....majd porfestés


Én legalábbis nagyon máshova nem találtam felfogatási pontot.
Sziasztok!
Régi (olyan mint a képen) Sr50-essel szeretnék elkezdeni pizzát szállítani. Van ötletetek hogy hol lehetne venni hozzá csomagtartót? Szeretném olcsón megúszni, ugyhogy a legjobban valami hasznaltnak örülnék.
Üdv!
Valaki megtudja nekem mondani hogy mi történhetett a hengerrel és a dugóval? Egyik nap mentem az sr-el aztán éreztem hogy nem nagyon akar menni és egyszer csak durrant egyet és megállt. Rugdaltam egy darabig aztán beindult de megint durrant és megállt. Azután hazatoltam mondom megpróbálom beindítani és pöccre indult. De menni nem mertem vele nehogy valami nagyobb kárt csináljak. Levettem a hengert és karcos volt meg a dugó is. A gyűrűk nem törtek el úgyhogy nem tudom hogy mi lehet a probléma. Meg a dugattyú aljába ilyen fekete darabos cucc volt ami nem tudom hogy hogy kerülhetett oda mert por nem kerülhetett bele. Vagy az lehet az olajtól, mert nem full szintetikusat használok? Mert a hengerfej és a dugó teteje is olyan volt.
Köszi. Kipróbálom, lejjebb rakom eggyel.
Van itthon minden. Szerinted mi lesz véve az árából? Meguntam a motorozást? Ó nem. Jön a következőmotor. Ha 250K-ból nem kapok eladom ezt és veszek 350K-ért.
De, ha gondolod, akkor pikk-pakk adok érte egy 160ronygyos bringát, 2 vadiúj gumit, VDO compúterot és 17darab tesos nájlon szatyrot érte és nem is viccelek
Én minden 2-3 tankolás után töltöm. Nem mindegy, hogy mennyi van a kis műanyag tartályban?
2T-s a mocim...és kb félig van most...akkor szerinted teletöltsem most? és úgy legyen télen?
Kellett volna rá még az a 2 zacskó cseresznye, meg vagy 10kilo hagyma, hogy gondolkodóba essek
Gondolom még ragaszkodtál volna te is, egy megkezdett zacsi szotyihoz és egy pár permetezőszandálhoz, de nem adta
Most.....de ne utána tölts, hanem csere....(mármint ha 4T)

Az állásban is öregszik az olaj, ráadásul akár hova teszed pára van.....
Ha pára van akkor víz is lesz, és a víz meg a régi olajjal szeret haverkodni és a különféle kokszos, vegyi anyagokkal savasodik.
(ez a szakmám)

Szóval ha vigyázol a gépre, akkor télen mindig friss olajjal érdemes eltenni a gépet - persze ha már eleve sok van benne......

Nekem a banditnál ugye 6000 a periodus....
Most van benne 1400km....ennyire nem fogom lecserélni, de 4600-nál már mindig új olajat teszek bele.
Szeva!


Nekem most felülről a 2.-ban van a sieger....és a karbin kellett játszani (még egy ideig)

Mindjárt lejött a fogyi is, és a gyertya is szép barna lett (előtte fekete volt)
Már ajánlottak érte egy MZ TS-t és egy láncfűrészt. Sokat gondolkodtam rajta, de visszautasítottam.
Tényleg óvatosan használom. Nálam nincs bináris gázállás. Meghirdettem, ha elmegy jön a másik.
Ejj, Ejj Conair !

Hát, hol van a hirdetésből a : bár, én nem szoktam, de Makótól - Jeruzsálemig simán lehet vele kerekezni " kiegészítés ?

http://www.kepesmotor.hu/april...
Sziasztok!
2006 os gyári SR kipufogót keresek aki tud írjon!
Sziasztok !
Adott egy új Sr 50 Sreet, Piaggio blokk, DellOrto 17,5 karburátorral.
A fojtások eltávolítva.
A suber tűn öt rovátka van, és a legfelsőben van seeger gyűrű.
Gondolom így kapja a benzinben legszegényebb keveréket.
Mivel ez gyárilag van így, de a karburátor előtti lukacsos lemez ( ami a fojtás része ) is el lett távolítva, ezért gondolom most lejjebb kellene tenni a seeger gyűrűt a tűn. ( Úgy okoskodok, hogy fojtottan kevesebb levegőt kapott, ezért van legfelül a seeger)
Mi lehet a seeger poziciója gyári fojtatlan állásban ?
Érdekelne hasonló karburátorral rendelkezők tapasztalata, vagy valami leírás ezekről a karburátor beállításokrol. Tuning nem érdekel.
Köszönöm ha reagáltok.
Üdv.
teljesen mindegy úgy se használod, ahogy neked jó.... :)