El kéne vinni mégis szerelőhöz.Pláne a hiányzó csavar miatt aggódnék nem hiszem hogy ha leszakadt a menet vissza tudod rakni.A berúgókar meg lehet berohadt de inkább nézze át egy szerelő.
Sziasztok!
Hosszú leállás után holnap hoznám haza az SR-t garázsból. Kell vennem egy hátsó gumit de ami ennél jobban izgat az a neonos első lámpám, mert utoljára amikor mentem vele, a kék neon hol égett hol pedig nem... Nem vagyok villamosságban jártas, lécci írjátok le mit és hova kellene kötni mert úgy tudom egyenáram kell neki de nálam eddig simán a lámpára volt kötve és akkor volt ereje amikor húztam neki a gázt. Nem akarom h kukában végezze, légyszi segítsetek!
Amúgy a hengerfejről a 4 csavarból 1 nincs bent, ez okozhat gondot mert nemtom milyen kell bele. Szervízre most nincs pénzem csak motorozni akarok már végre jó idő van és azzal járok suliba is...
ha az rs ed re akarja cserélni akkor hülye indok amiért megakar válni töle!(teherautó jogsi)!sürgösen! söt még ráfizet is hát ez fura!de te tudod szerintem nézd meg probáld ki !125 böl én se srt vennék!szerintem lomha ahoz képest hogy 125ös!runnerek tényleg harapnak..(de sr is nagyon jó)
feljebbcsavartam az alapot (ehhez elég volt az akksifedőt leszedni, onnan már elérhetővé vált a csavar), & a levegőn is állítottam kicsit. így minden probléma megszűnt: szépen egyenletesen gyorsul. szerintem az lehetett a baja, hogy annyira sokat vett fel indulásnál, hogy amiatt 30-40 környékén már kicsit befulladt. azért a szűrőt még kipucolom, fene tudja mikor tisztították utoljára. köszi minden segítséget!
igen énis ígygondolom!
köszönöm szépen az infókat! És még várom...tudniillik cserére hívta az rs-emet ...persze ráfizetéssel!
ő az enyém-- http://www.hasznaltauto.hu/1931527_aprilia_rs_2002
vércse:ajánlom hogy tisztítsd ki a légszűrőt meg a karbit,azért megy el az energiája,mert 1 kicsit fullad...
nekem is ezt csinálta...egy jó 2hetente tisztítani érdemes..:)
Az alapjáratot én meg simám belőtem,mert van hozzá hosszú csavarom,ami direkt erre való..
A minarellibe ezt elég tré módon oldották meg elöl van a henger mellett balra majdnem a hasidomban egy doboz a karbira csatlakozik.Ez meg az olajpumpa miatt utálom a minarellit a pigin legalább a karbi meg a légszűrő jó helyen van bár az olajpumpának elég rossz az elhelyezése de legalább nem a kipuffra csöpög mint a minarellin.
áá, én is vén vagyok már ehhez ...leszedem az egész miskulanciát hátulról, ha nem férek hozzá. úgy legalább a gyertyát is be tudom vizsgálni....meg ami feltűnt, hogy sehol nem látom a légszűrőt kibukkani. nézegettem képeket & sok olyat láttam, amin szintén "láthatatlan"..ezt is megfigyelem.. nem régóta van meg & érdemes lesz amúgy is megismerkedni vele, szeretem tudni, mi hogy van, legalább nagyjából.
az gondolom görgő, vagy kuplung dolog lehet, hogy ha indulok, beránt rohadtul, majd a "váltásnál" gyengül a húzása...ezen majd még szeretnék változtatni. jó lenne egy szép egyenletes gyorsulás....
Ha nagyon nem megy a hasát le lehet venni bár én utáltam mert az első kerék felől lévő csavarokat csak hasmánt lehet kiszedni és utána is kutyában szerelni.Ahoz meg öreg vagyoki.
Huh rossz hír a www-sek minarellisek, elbaszottul előrefelé néz a karbi úgyhogy a taposó körül kéne a kis kulcsos idom és az alatta bal oldalsó csak az a baj hogy míg az ülés oldalán lévőt legalább nem lazítod meg nem jön ki az oldalsó mert egybe van kapcsolva.Nőgyógyász ujjak előnyben.
szevasztok! sr50ww-n melyik elem leszedésével férek az alapjárati csavarhoz? nem bontanám körbe, ha nem kell...hátsó kerék felől nem férek be. a bukótartót néztem, de úgy tűnt, hogy ott mindent sorba kell bontani. .. előre is kösz!
Egün lehet 3600 ért kapni s6 görgőkészletet cserélhető héjal beállításhoz nagyon jó de hamar kopik úgyhogy én azt vettem megtalálom a megfelelőt és aztán veszek malossit bele.6,5 től lefelé kéne indulni.
Ferenc65:
Háááát ja... De már nagyon meg van viselve szegény...
Csak én nyomom ilyen "könnyű" görgőkkel? Az enyémek3.5g -osak..
De én szetben vettem a kiput,és feszítő rugókat,görgőt,tartót kaptam hozzá..ja meg egy szép matricát :D
Az a baj hogy a beállításra nincs egy kész szakácskönyv minden motor más egy körülbeli konfigot el lehet így interneten érni de tuti nem lessz tökéletes próbálgatással kell sajnos tökéletesíteni.Kell sajna egy görgőkészlet kisrugó készlet és görgőkkel lefelé menve kisrugóval meg felfele minnél erősebb felé meg lessz az optimális beállítás.Ha valakinek nincs türelme vagy pénze hozzá inkább hozzá se kéne nyúlni szerelő beállítja és csak a tényleg felhasznált anyagért kell fizetni.
Sziasztok! Pigi blokkos karbis a motorom, 2005-ös évjárat. Minden teljesen gyári. Yasuni Z-t szeretnék rátenni. Mit cseréljek ki és milyenre? Variógörgők, kuplungrugók, kontrasztrugó... Megmértem a gyári görgőket és 6.4 g-osak. Ez lehetséges, vagy rosszul mértem?
Van valakinek ilyen mocival tapasztalata, amit kikísérletezett? Milyen beállításokkal műkszik jól nektek? Légyszi írjátok le, miből milyet raktatok bele!
Előre is köszi!
A sárga kisrugó 5,5-6ezernél nyit, Nekem a Piaggios Ditech-embe 5g-s görgő meg féhér kontrasztrugó és piros kisrgó összeállítással ment jól! Multivarhoz olyan 6,5g-s görgő kell kb.
A fehér rugót gyárilag adják a delta kuplunghoz. Mint azt tudod ennek lehet állitani a rugó feszességét. A sárga rugónál mennyi fordulatnál kapcsol a kuplung?A tiedbe még gyári kuplung van?
Hosszú leállás után holnap hoznám haza az SR-t garázsból. Kell vennem egy hátsó gumit de ami ennél jobban izgat az a neonos első lámpám, mert utoljára amikor mentem vele, a kék neon hol égett hol pedig nem... Nem vagyok villamosságban jártas, lécci írjátok le mit és hova kellene kötni mert úgy tudom egyenáram kell neki de nálam eddig simán a lámpára volt kötve és akkor volt ereje amikor húztam neki a gázt. Nem akarom h kukában végezze, légyszi segítsetek!
Amúgy a hengerfejről a 4 csavarból 1 nincs bent, ez okozhat gondot mert nemtom milyen kell bele. Szervízre most nincs pénzem csak motorozni akarok már végre jó idő van és azzal járok suliba is...
köszönöm szépen az infókat! És még várom...tudniillik cserére hívta az rs-emet ...persze ráfizetéssel!
ő az enyém-- http://www.hasznaltauto.hu/1931527_aprilia_rs_2002
nekem is ezt csinálta...egy jó 2hetente tisztítani érdemes..:)
Az alapjáratot én meg simám belőtem,mert van hozzá hosszú csavarom,ami direkt erre való..
az gondolom görgő, vagy kuplung dolog lehet, hogy ha indulok, beránt rohadtul, majd a "váltásnál" gyengül a húzása...ezen majd még szeretnék változtatni. jó lenne egy szép egyenletes gyorsulás....
https://bolt.egumotors.hu/inde...
Én 4-5.5 ig tartó verziót venném meg egy malossi kisrugó szettet első körben.
Háááát ja... De már nagyon meg van viselve szegény...
Csak én nyomom ilyen "könnyű" görgőkkel? Az enyémek3.5g -osak..
De én szetben vettem a kiput,és feszítő rugókat,görgőt,tartót kaptam hozzá..ja meg egy szép matricát :D
Van valakinek ilyen mocival tapasztalata, amit kikísérletezett? Milyen beállításokkal műkszik jól nektek? Légyszi írjátok le, miből milyet raktatok bele!
Előre is köszi!