Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy nem annyi van benne vagy homokot szívott.Máskülömben nemigen lehet gyűrűgond ott mást lessz a hang forrása esetleg a kompresszor bár az inkább csattogni szokott nem csörög.
10700 km körül járogat:)
Huh a gyűrűzés csak ideig óráig jó olyan mint a döglött halon az úszógatya szép de minek.Ha olyan kopott akor fúrás meg dugó+tömítés 15-20e vízpumpa meg új javítókészlet 5000.- rángató motor indulásnál meg 99% ban kopott kuplung malo fly 11000.- gyári vagy dr kuplung 7-8000 körül.Mennyi van abban a mociban km-ben mert általában ditech produkál olyan hibát amire ditechben kevésbé jártas szerelő aszongya kopott.Szegény kuncsaft furat új dugó és mindig ugyanazt csinálja ijenkor jön az anyázás meg a ditech szidása oszt csak mondjuk a kompresszor cső szakadt ki.Elég rejtélyes szokott a lelke lenni.
inkább kopott görgő vagy kuplung mint a nagy nyomaték
Sziasztok,
Van egy 2004-es Aprilia SR 50 Ditech-es robogóm kissebb gondok voltak vele, így levittem szervizbe ahol hang alapján azt mondták hogy gyűrűzni kéne, és a vízpumpa csapágyat cserélni? Ez a két müvelet mennyibe kerülne kb? Én 1éve vettem használtan a robogót, és azóta csinál egy olyan dolgot, hogy amikor indulok akkor beremeg az egész blokk ez probléma lehet?Inkább olyan lenne mintha nagy lenne a nyomaték az induláskor, Bár problémát nem okozott az 1 év alatt.
Várom válaszotok köszi
sunee
tényleg azis jó ötlet tudok is eggyet..
Pár helyen az út mentén vannak sebesség ellenőrző állások.Nem trafipax csak egy digitális kijelző amit ha tartasz egy sebességet le tudod ellenőrizni mennyivel mész egy olyat kéne keresni az is egy jó támpont lehet.
háj!,én azt vettem észre hogy az óra amit mondtatok hogy csal ,nekem nem és ezt több okbol mondom pl haverom simsonján 65 öt mutat és otthagyon enyém 70 et mutat!80 ig van orázva nem 120 ig!és a forgalomban is 70 es táblánál nem nagyon elözgetnek meg az autok és állatalába nagyforgalmu utom köztdott hogy 70 es táblánál is inkább az fölöt mennek!hát ugy kb ennyi 75 a vége az enyémnek óra szerint nem hiszem hogy csalna!másik hogy haveromnak a apriliája is 80 at megy és ö meg engem hagy ott .Meg érezni is lehet a sebességet 60 fölött..márahogy valaki csak 130 tol érzi.. de ez még mindig csak 50 es
Hy!
Örülök,hogy végre jó a mocid és megusztad a további kinokat.Jó sok kilométert kivánok probléma mentesen!
Sziasztok! Új vagyok a robogó témában, most váltam benne érdekeltté, azért ismerem őket nagyjából, de az SR-ekkel nem vagyok tisztában. Egy trapézlámpásról van szó, léghűtéses, de azt nem tudom, hogy álló vagy fekvő Minarellis. Ha egyáltalán levegősből van fekvős.. Azt szeretném kérdezni, hogy melyik a jobban tuningolható, melyik megy jobban alapból, egyszóval melyik jobb... Sajnos még nem tudtam tüzetesen átnézni mert holnap lesz csak itthon a gép, majd akkor kiderül minden
Helló Lojzi!Megfejtetted a motorom gondját baját!Megfogadtam a tanácsodat,elkezdtem foglalkozni a kompresszorral és az üzemanyagnyomással.Mivel már nem volt mit nézni rajta.Lehúztam a kompresszorról a csövet,befogtam az ujjacskámmal,szuszogott.Visszadugtam rá a csövet,nyomást mértem,mire az óra elfelejtett megmozdulni .Levettem a csövet,ledugóztam az egyik végét,majd megnyomattam kompresszorral! A cső közepe táján pont ahol nem láthattam a váztól egy kidörzsölést találtam,egy vágás szerűt,meg egy olyan lyukat ami akkora volt mint ha egy 40-es szeget átütöttem volna rajta:Tettem rá egy másik csövet azonnal,meghúztam a bilincseket,első pöccre beindult és megjött az alapjárat is! Ez tegnap volt ,mostanáig mentem már vele 110km-t úgy ment mint a doxa!Szóval mégegyszer köszönöm a segítséget neked is és mindenkinek aki tanácsot adott!Minden jót és jó motorozást mindenkinek!üdv::: Zsolti_
HY!
Van egy aprilia sr 110-em, és nem tom hogy hogy kell rajta beállítani az üzemanyagot, mert valami vezérlő kell hozzá.
Segítetek légyszi?
csocsesz- a géped nincs sorba kötve nekem az egyik izzo amikor megvettem azthittem kiégett de nem is volt benne müködnie kell a másiknak is vagy a biztositék égett ki nézd meg azt is
Az 1ik levegő a másik alapjárat.
Levegőt tekerd be teljesen majd másfelet ki, esetleg kettőt.
Alapjárat a súberházon van (karbi azon része ahol becsatlakozik a gázbowden), ezt próbálgatnod kell.
Ha felújítottad akkor ne felejtsd el bejáratni sem, nem lehet egyből padlógázon mocizni vele :D
NAGY szükségem volna karburátor beállitásra!1996-os sr felujitotam de nincs alapjárat se ugy nem harap mint kellene VALAKI SEGITSEN! KÉT CSAVART TALÁLTAM MELYI MI EZ IS KELL ÖRÖK HÁLA
ki tudja meg mondani hogy valamikor horkol a karbis sr 20km/h és majd meg fullad karbin probáltunk állitani de akor is valaki tudna segiteni?
Hello! SR50 karburátorán hol kell az alapjáratot állítani? És melyik fúvóka mit állít? A légszűrőhöz közelebbi és a másik? Köszi!
KÖSZI A SEGÍTSÉGEDET!
Itt van ebben bent van :

http://motorsport.wplanet.hu/t...
i igen van de abban nem találtam meg ezért szétszettem és az izzón rajta volt amit írtál .viszont a neten 15woltot írtak.ezért volt a dilemmám
holnap veszek is ilyen izzót mert a jó idő miatt szeretnék motorozni már.szia
Szívesen . Van hozzá használati utasításod ?
KÖSZI CSOCSESZ!
Használati utasítása szerint a távolsági és tompított fényszóró izzók is egyaránt 12V/35W értékűek .
szia mindenki aprillia scarabeom van 50-es ki tud segíteni abban,hogy milyen izzó kell előre a fényszóróba?12v/15w-os vagy ami a rossz izzóra van ráütve 12v/35w-os
válaszotokat köszönöm üdv julcsi
Mer állandóan izomból téped.Csak finoman kell vele bánni.