Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen szerintem ugyanaz, van fen képem !
Akkor lehet beruházom egyre ! :)
Az Aprilia Stealth rendes neve Aprilia SR Stealth nem? Ha jól gondolom, akkor még úgy is néz ki mint egy ditech. Márpedig akkor jónak kell bele lennie a lámpának.
Kinter szerinted ez a lámpa jó aprilia stealth-ba is?
Felfogatások ugyanazok ?

Motorral járok dolgozni és reggel elkelne egy kicsit több fény
Oké ,köszi 8e-é még nem is vészes hogy lássak is.
holnap megnézem addig is köszi a segítséget
Azért olyan a világítás, mert két kis szerencsétlen 15W-os izzó dolgozik benne, ráadásul eléggé el van szabva a projektoros lámpatest is. Az enyémben kicseréltem a teljes lámpatestet olyanra, amiben 1 db 35W-os izzó volt. Az ég és föld.
http://bolthely.hu/robogoalkat...
Az évjárat pedig benne van az idomok belsejében.
Ez így is van nem is én lennék ha feladnám,de van egy nagy gondom a világításom mint 2gyertya nagyobb gázon is,meg még egy kérdés ,honnan tudom hogy pontosan milyen évjárat?
A gyertyát köpi?
"Sosem szabad feladni, csak így lehet eredményt elérni." Ezt még a jó öreg mesterem mondta.
basszus Agusztusba vettem a motort miskolc aprilia üzletből ha ezt a fórumot hamarabb elkezdem követni akkor vettem volna egy karbisat vagy piaggiosat és az a vicc h pont volt ott mellette egy pigis de ennek az idomjai jobban egybevoltak meg akkor még nemis csinált olyanokat mint mostanába :S
Sokat nem látni, de csórinak a hangja is elég beteg
Kinter vagy Morini majd megírja az igazságot

Az alvázszám takarónak a teteje mindenkinek felpöndörödött az idők során ?
http://youtu.be/Ew57uXmA_dc ahogy köpi az olajat[/L]
lemaradt :S
Kösz mindent Kinter! Működik ,holtpontól vissza 1,4mm és a gyári ecu-jával is jó csak a jeladót odébb kel tenni majd egy cm-vel,stobi megmutatja hogy mennyi.Ja meg ahogy mondtad a karbi sem volt jó ehez hiába ment vele yamaha 3kj,teljesen más beállítás kel neki ,pöccre indul és megy mint veszedelem pedig már majdnem feladtam .
Sziasztok!
most éppen a kipu köpi az olajat elkezd dadogni ráhuzom a gázt nincs ereje kb 2 másodpercig aztán megindul igaz dadogva de megy 40 fölött meg mintha semmi se történt volna.
Oké,pedig úgy csináltam és ott is adja a szikrát mm-re strobi szerint,már az ideg meg ől már azon gondolkodom szétszedem és eladom alkatrésznek.Sima vizes sr blokk jó bele a 2trapéz lámpás mert olyat tudok most kicsi pénzért.
Holtpont előtt kell gyújtania, mert a lángnak kell egy kis idő mire szétterjed és nyomást ad. Ezért kell az előgyújtás.
Helló! Próbáltam úgy is ,néha be-be pöffen én ennyi.Szereztem strobit ,azt írtad hogy 1-2mm -rel vissza a holtpontól vagy a holtpont után 1-2mm? Az nem lehet hogy nem jó a gyári membránja ?
"látom te nem ma kezdted..." Hát nem, viszont nemrég végleg befejeztem a motorszerelést. Egyébként szívesen, örülök ha segítettem.
Köszönöm!Sokat segítettél,ezek szerint az én hengeremet újra kell fúratni.Az 54 az csak jött hasraütésre.De látom te nem ma kezdted még egyszer köszi!
Ha jól van belőve minden, akkor kipufogó nélkül is pöccre indul. Ha néha-néha pöffen, de nem kapja el, akkor előfordulhat hogy kevés anyagot kap. Nálam akkor fordult elő ilyen, mikor a gázbovden túlzottan meg volt feszítve és így jobban nyitva volt a súber a kelleténél. Ez ilyenkor több levegőt enged be és hatástalanítja a szívatót. Próbálj meg neki indításkor 1-2 ccm benzint benyomni a szájába.
Amit mondtam, azt aprilia service könyvből mondtam. Tehát ezek gyárilag meghatározott értékek. Viszont ezek 50 ccm-re, tehát 40-41 mm-es dugóra vonatkoznak. Az 54 mm-es dugó már nem 50 ccm, tehát oda érzésem szerint más illesztés kell. Mivel nem vagyok 'fúrósmester', így a gondolatmenetem szerint az 54mm-es dugó nagyobbat hőtágul, mint egy 40-es. Az sem mindegy, hogy milyen a dugó és milyen a henger anyaga, szintén a hőtágulás miatt. Annyit tudok, hogy az én 41-es dugóra fúrt SR50-em tudta a 13-14 bar végnyomást. Az esztergályos fel is hívta rá a figyelmemet, hogy nagyon szoros illesztéssel fúrta, így nagyon figyeljek a bejáratásnál. Arra is emlékszem, hogy mikor beraktam a dugót a hengerbe, az szinte magától le sem süllyedt a henger aljára, annyira szoros volt. Viszont mikor valakinek motort újítok fel (és pl. az egy fiatal suhanc), akkor szoktam szólni az esztergályosnak, hogy hagyja lazábbra a dolgokat, mert úgysem lesz kíméletesen bejáratva. De azért a 0.1-0.2 mm-es tűrés az már kicsit durva, úgy akár én is kifaragnám a hengert egy bicskával....
Helló! Szóval vissza raktam a gyári gyújtását ecu-ját,gyönyörű a szikra és néha néha be is röffen.Gondolom hogy nincs fenn a kipufogója az nem befolyásolja a beindulását?
Kedves Kinter köszönöm a segítséget tehát amit az ember mond az nem igaz!Mert a szavaidból azt vettem ki hogy csak 0.006 lehet a dugattyú hézag.Tehát egy 54.00 dugattyúnál a fúrás és hónolás után a henger 54.006 Ha jól értem. Este meló után megmérem az enyémet.Köszönöm!
En biztos megcsinaltatnam a mocit hiszen úgy tobbet ér. Az egyéb károd meg mehet kp-ra. Mar amit leirtal az simán 1-2kilo.
Ingyen kaja, ingyen kábszer egy életen át
Milliókat akaszt le már azzal is