Az Aprilia Stealth rendes neve Aprilia SR Stealth nem? Ha jól gondolom, akkor még úgy is néz ki mint egy ditech. Márpedig akkor jónak kell bele lennie a lámpának.
Azért olyan a világítás, mert két kis szerencsétlen 15W-os izzó dolgozik benne, ráadásul eléggé el van szabva a projektoros lámpatest is. Az enyémben kicseréltem a teljes lámpatestet olyanra, amiben 1 db 35W-os izzó volt. Az ég és föld. http://bolthely.hu/robogoalkat...
Az évjárat pedig benne van az idomok belsejében.
Ez így is van nem is én lennék ha feladnám,de van egy nagy gondom a világításom mint 2gyertya nagyobb gázon is,meg még egy kérdés ,honnan tudom hogy pontosan milyen évjárat?
basszus Agusztusba vettem a motort miskolc aprilia üzletből ha ezt a fórumot hamarabb elkezdem követni akkor vettem volna egy karbisat vagy piaggiosat és az a vicc h pont volt ott mellette egy pigis de ennek az idomjai jobban egybevoltak meg akkor még nemis csinált olyanokat mint mostanába :S
Kösz mindent Kinter! Működik ,holtpontól vissza 1,4mm és a gyári ecu-jával is jó csak a jeladót odébb kel tenni majd egy cm-vel,stobi megmutatja hogy mennyi.Ja meg ahogy mondtad a karbi sem volt jó ehez hiába ment vele yamaha 3kj,teljesen más beállítás kel neki ,pöccre indul és megy mint veszedelem pedig már majdnem feladtam .
Sziasztok!
most éppen a kipu köpi az olajat elkezd dadogni ráhuzom a gázt nincs ereje kb 2 másodpercig aztán megindul igaz dadogva de megy 40 fölött meg mintha semmi se történt volna.
Oké,pedig úgy csináltam és ott is adja a szikrát mm-re strobi szerint,már az ideg meg ől már azon gondolkodom szétszedem és eladom alkatrésznek.Sima vizes sr blokk jó bele a 2trapéz lámpás mert olyat tudok most kicsi pénzért.
Helló! Próbáltam úgy is ,néha be-be pöffen én ennyi.Szereztem strobit ,azt írtad hogy 1-2mm -rel vissza a holtpontól vagy a holtpont után 1-2mm? Az nem lehet hogy nem jó a gyári membránja ?
Ha jól van belőve minden, akkor kipufogó nélkül is pöccre indul. Ha néha-néha pöffen, de nem kapja el, akkor előfordulhat hogy kevés anyagot kap. Nálam akkor fordult elő ilyen, mikor a gázbovden túlzottan meg volt feszítve és így jobban nyitva volt a súber a kelleténél. Ez ilyenkor több levegőt enged be és hatástalanítja a szívatót. Próbálj meg neki indításkor 1-2 ccm benzint benyomni a szájába.
Amit mondtam, azt aprilia service könyvből mondtam. Tehát ezek gyárilag meghatározott értékek. Viszont ezek 50 ccm-re, tehát 40-41 mm-es dugóra vonatkoznak. Az 54 mm-es dugó már nem 50 ccm, tehát oda érzésem szerint más illesztés kell. Mivel nem vagyok 'fúrósmester', így a gondolatmenetem szerint az 54mm-es dugó nagyobbat hőtágul, mint egy 40-es. Az sem mindegy, hogy milyen a dugó és milyen a henger anyaga, szintén a hőtágulás miatt. Annyit tudok, hogy az én 41-es dugóra fúrt SR50-em tudta a 13-14 bar végnyomást. Az esztergályos fel is hívta rá a figyelmemet, hogy nagyon szoros illesztéssel fúrta, így nagyon figyeljek a bejáratásnál. Arra is emlékszem, hogy mikor beraktam a dugót a hengerbe, az szinte magától le sem süllyedt a henger aljára, annyira szoros volt. Viszont mikor valakinek motort újítok fel (és pl. az egy fiatal suhanc), akkor szoktam szólni az esztergályosnak, hogy hagyja lazábbra a dolgokat, mert úgysem lesz kíméletesen bejáratva. De azért a 0.1-0.2 mm-es tűrés az már kicsit durva, úgy akár én is kifaragnám a hengert egy bicskával....
Helló! Szóval vissza raktam a gyári gyújtását ecu-ját,gyönyörű a szikra és néha néha be is röffen.Gondolom hogy nincs fenn a kipufogója az nem befolyásolja a beindulását?
Kedves Kinter köszönöm a segítséget tehát amit az ember mond az nem igaz!Mert a szavaidból azt vettem ki hogy csak 0.006 lehet a dugattyú hézag.Tehát egy 54.00 dugattyúnál a fúrás és hónolás után a henger 54.006 Ha jól értem. Este meló után megmérem az enyémet.Köszönöm!
Akkor lehet beruházom egyre ! :)