Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itteni felhasználóé
Na mész is mint a repülő. Nem tehetsz mást koncentrálsz.
Nézelődni megállok.
Menet közben a kanyarra,sebességre,útra figyelek.
Ha mát tennék már nem élnék.
Lesz műszaki szemle, megállapítják a GTK-t és ennyi. Kifizetik a motorod jó részét, te meg ezt eladod a vaterán 1 ft-ról 80ezerért, hozzáadod amit kaptál és veszel egy új kasztnis használt szép SR-t és mindenki örül. Ha van eszed így csinálod.
Az első motor sándorfalvi. Hogy kerülhet pest közelébe? Vagy hogy érted, hogy itteni srácé?
De ha a kárfelmérés után derül csak ki ha pl a villaferdülés vagy ne adj Isten a futómű, akkor azt hogy tudom bizonyítani utólag?
Úgy érzem rákell fizetnem nem keveset :
Most fogyón vagyok hátha elvisz egy 50-es is majd. A rally-val sincs semmi bajom.
Nekem nagy, nehéz, bika motor nem kell többet. Pályázni meg az én tudásommal.. Vicc lenne. Én nézelődni szeretek. Emiatt mondjuk 1x a rallyval, 1x a burgmannal majdnem belerongyoltam az előttem lévőbe.
KTM LC4-es.

Ha vennék azt lehetne.

Vagy valami 450-est rendszám nélkül.

De szerintem rövid időn belül idomos supermono-t aplikálnék belőle pályára.
200-220 K-ba nem fér normális enduró, aminek van esztétikája. Ha sikerülne kifognom egy kevésbé széthajtottat, akkor sokáig elmenne az én tatás hajtásommal és városban.
Öreg vagyok nem szeretem a bajt. Van jogsim is. Nem kell illegális motor 1 méterre sem. Akkor inkább nem kell. Ezek versenyendurók aminek jó része üzemórás. Nekem a földútra nem biztos, hogy ilyen kellene.
Nagyon szűkszavúan :
Ha 2003 07.hó utáni, akkor tuti Pigi, ha előtti, akkor morini, de :
http://www.egumotors.hu/robogo...
Az első egy itteni srácé .... ha emlékem nem csalnak, akkor videók is voltak a szétgyilkolászásról, de simán lehet, hogy tévedek.
Kicsik lesznek ezek ....
Vegyé má legalább egy DT125öt .... de ráérek és túrtam neked finomságot :
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/214654/HON
DA_CR_.html
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/
216612/KAWASAKI_klx_250_.html
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmoto
r/hasznaltmotorok/209860/KTM_SX_.html
az utsó nem is csúnya.

Nekem is a fejembe ötlött, hogy kéne télre valami játszós papír nélküli olcsó szarkupac, de Pesten ez elég cinkes tud lenni, ha nem autóval akarom kivinni az erdőbe .... neked meg kis túlzással mi bajod lehet ?
Sziasztok.
Remélhetőleg lassan új tagja leszek a csapatotoknak. Szeretnék venni egy di-tech-es 2003-as sr-t. Szaladgálós motornak szánom, tuning nem is kerül rá. Élménymotorozásra ott az Rs.
Olyat hallottam h a morini blokkosak nem tól megbízhatóak, inkább a Piaggio. Miben különbözik a 2 blokk belsőleg?
és esetleg a külsejükben van vmi? Csak h fel tudjam ismerni h mégis melyiket látom éppen?
Tetszik szép lett.
Dehogy halt meg. Csak kevesebbet motorozik az ember. Én most azzal vagyok elfoglalva, hogy továbbra is motorokat vennék. Most ez a verzió van:
aprilia rx
vagy
aprilia rx
Jövő héten megnézem őket. Csak kell egy enduró.
Fehér cipőket kapott a kisebbik motorom! Csinos lett nem?
Ha volt kint a kárszakértő és csinált képeket, akkor hozzá lehet kezdeni bontani a burkolatot. Alaposan át kell nézni, mert ilyenkor a villák és a váz is sérülhet, márpedig akkor kuka az egész. Ellenőrizni kell az egyenesfutását is, stb..
Mármint hogy itt? Én szóltam hogy befejezem a motorok javítását, így ide is kevesebbszer járok fel. Teljesen mással foglalkozok már, nem idevágó téma. Ráadásul már nincs is meg az SR50-em, jött helyette egy Leo150-es. Az meg teljesen más.
Szia!
Igen, de ezt a biztositoval hogy rendezem? :) ad 80ezret egy "uj" motorra? Mert az oke, hogy megegyezunk es kifizet, de kizartnak tartom, hogy 40et se akar ajanlani, nemhogy 80at. Pluszba meg nem szeretnek fizetni ugy, hogy nem is en okoztam a kart.
szerintem (ha én lennék a helyedben ezt csinálnám) keresel egy nagyonolcsó aprilia sr-t kivülről rendbe legyen a motorja mindeggy milyen szar átpakolod a törött cuccok helyére a jókat és ez olyan 80 ból megvan a motort meg amit vettél eladod alkatrészenként :D
mindennél jobban szeretem ezt a mocit! Semmi, de semmi bajom nincs vele...oké néha néha egy cső elreped a szar benzin miatt vagy mert öreg, de a sokak által szidott dolgok ezen nem jöttek elő...3 éve kitart melettem...3 év alatt beletettem 10-15ezer km-t...
Holnap mentem volna nagy motorból forgalmi vizsgázni...még jó, hogy jegyzőkönyvet elfogadnak és nem bukom a vizsga díjat!
Nem akartam beszólni és tényleg nem mondtad, hogy sóher vagyok, ne haragudj.
Más ditech-et nem akarok....ezt ismerem, ismeri a szerelőm, baja nincs...nem leszek kisegítve, ha vesz nekem egyet az AEGON vagy mittomén melyik és az szar lesz...hozzák ezt rendbe, csak nem tom még mindig, hogy éri meg jobban. Hol tudok számlára venni használt idomot vagy egyáltalán újat? Hol tudnám megcsináltatni egy helyen az egészet lehetőleg Somogy megyében(idomok+ festés + matrica)?
én egy szóval nem mondtam, hogy sóher vagy..... max. annyit, hogy ha már elütöttek, akkor járj jól. / már amennyire lehet /.
Azt sem zárom ki, hogy mikor meglátja a biztosító, hogy egy utángyártott új idomszett fényezetlenül 100.000.-, akkor szépen fizet neked egy hasonló korú és állapotú ditekk SR-t, ami jó esetben lesz vagy 140.000, mert senki nem akar DiTekket venni.
/ arra megsértődnél, ha azt írnám, hogy ditekket használtan csak sóher vesz, mert a tulajok annyira szabadulni akarnak tőle, hogy jóval olcsóbban odaadják mint a karbisat /

Sajnálatos, hogy megtörtek és kívánom a mielőbbi felépülést
fényezés, eredeti matrica, elemek...nem hiszem, hogy olcsó lesz...nem vagyok sóher, felöltözni feltudok más pénzből is...
nekem az a lényeg, hogy kapjam vissza a ma reggel 9.50 előtti állapotot.
Elvileg számla után fizetnek .... de ha meg tudsz egyezni, akkor mindenképp az új elemek árát dugd az arcukba, aztán irány a műanyagos és a maradékból felöltözhetsz