Különböző méretlépcsők vannak, hogy hónolással és dugócserével újra használható legyen a henger. Pl. 40.966-40.972-es dugóhoz 41.000-41.006 hengerfurat tartozik. Tehát az a "szaki", aki Neked "0,1-0,2"-es hézagra fúr, hát.... A dugattyúgyűrűk hézaga pedig általában 0.15-0.2 mm. Kopása 0.7 mm-ig megengedett. Még mielőtt valaki beszólna, ez a levegős ditechre vonatkozik.
Persze rajta volt a gyűrű,csak úgy is nagyon kotyog a szoknyánál meg ha leveszem akkor a dugattyú át esik a hengeren.Azt halottam hogy szép lassan át kell csúsznia.Lehet hogy így a jó csak nem vagyok benne biztos ezért kérem a segítségeteket.
Hülye kérdés: De a dugattyún rajta van a gyűrű?
Hiszen gyűrűvel együtt kell kompressziónak lennie.....
Alap esetben a dugattyú persze, hogy "kisebb" egy kicsit
A motorod sérülésmentes, szép állapotú volt. Nehogy már utángyártott szarokat rakj fel rá.....
De persze megpróbálhatod a közös megegyezést....
Idomok: 100.000
Kormány: 10.000
........kerék, féktárcsa.....akármi ami sérült....50.000
Ruha: 100.000 (a bukót 3 évig fizetik csak - és általában bekérik, vagy számla kell)
Kiesett idő, jövedelem: pl. 10.000/nap/betegácsi
fájdalomdíj: 100.000
gyógyszerköltség (blokkokkal)
Utazási költség a kórházba, orvoshoz.....
Ha valakinek segítenie kell neked - akkor az Ő költsége (idő, üzemanyag....stb)
Szóval ne egyez meg 50.000-be mert a biztosító nagyképűen lekezel, kifizet - majd röhög rajtad!
Én így jártam a GS-el....
200.000-ret fizettek....majd mikor megtudtam, hogy ha mindent beadok akkor olyan 7-800.000-at fizettek volna a szervízbe és nekem összesen:-)))
1., A motort CSINÁLTASD MEG!
2., Azt ugye tudod, hogy nem csak motorkárod van!? És mindent elszámolhatsz a biztosítónál!
repedt telefon, ruhakár, kieset jövedelem, kiesett program, "fájdalomdíj"......stb.
Szóval ajánlatos, hogy jár utána! És mérd fel a teljes kárt, amit a motor szenvedet és TE!
Volt egy gyerek, meg az anyja.....
A gyerek bringázott, elcsapták.
Anyuka bement a biztosítóhoz, hogy a bringát ki e fizetnék, mert hát a kocsis volt a hibás.
1-2 telefon és a nő elé lett tolva egy 1 millió fölötti papír - mint közös megegyezés! (bringa, fájdalom, kiesett jövedelem, a gyerek kórházi ellátása, a kórházba rohangálás.....stb)
Majdnem elájult....(bár arra már nem fizetett volna senki:-))))
Sziasztok!Egy nagyon komoly kérdésem lenne felétek!Abban kérném a segítségeteket,hogy mennyivel nagyobbra kell fúrni a hengert mint az új dugattyú? Az a helyzet hogy elvittem az Sr hengeremet felfúratni és gyanúsan lóg benne a dugattyú. A szaki aki csinálta azt mondja hogy 0,1-0,2 lehet a hézag .Sajnos én nem tudom de szerintem ez még annál is több.Ha valaki tudja kérem segítsen.
Durog és köpi a gyertyát bedúsul a keverék és fekete kormos a gyertya. sokan a injektor mondják rá egyből de ez a általános baja.. nehezen indul és nincs alapjárat dadog. 1 bár a nyomása.. annyira elkopott a hüvely . van most 2 db gyűrűm hozzá ha ott szelel
Üdv. Van egy 2001 es morini blokkos ditechem . a kompresszor szétment benne és találtam egy piaggo ditechból hozzá , Van külömbbség közte? Sürgős.. vásárlás előtt állok .
Ez az :/ nem tudom mitevo legyek :( faszom ki van...
Holnap par telefont megejtek, talan okosabb leszek, meg elmegyek a biztositohoz bejelenteni a dolgot.
Mindenki másba fektet. Valaki fél év alatt elcigizi. Én arra törekszem, hogy életem során minél több motort kipróbáljak, amihez az eszem diktál. A baj annyi, hogy nem szánok többet 200-220-nál többet az új motorra. persze legyen szép és jó... hát hogyne... Viszont nem tudom meddig lesz meg az új motor tehát mindig van egy B terv. Lehet jövőre már azt is eladom amit meg sem vettem.
Egyébként ehhez a nézelődéshez nem kell ennyit befektetni.
Veszel egy talicskát, kényelmesen elhelyezkedsz és tolatod magad az asszonnyal
/ persze csak viccelek /
Ja a pofátlanok elfordították.
Hiszen gyűrűvel együtt kell kompressziónak lennie.....
Alap esetben a dugattyú persze, hogy "kisebb" egy kicsit
Természetesen APRILIA márkaszervízbe!
A motorod sérülésmentes, szép állapotú volt. Nehogy már utángyártott szarokat rakj fel rá.....
De persze megpróbálhatod a közös megegyezést....
Idomok: 100.000
Kormány: 10.000
........kerék, féktárcsa.....akármi ami sérült....50.000
Ruha: 100.000 (a bukót 3 évig fizetik csak - és általában bekérik, vagy számla kell)
Kiesett idő, jövedelem: pl. 10.000/nap/betegácsi
fájdalomdíj: 100.000
gyógyszerköltség (blokkokkal)
Utazási költség a kórházba, orvoshoz.....
Ha valakinek segítenie kell neked - akkor az Ő költsége (idő, üzemanyag....stb)
Szóval ne egyez meg 50.000-be mert a biztosító nagyképűen lekezel, kifizet - majd röhög rajtad!
Én így jártam a GS-el....
200.000-ret fizettek....majd mikor megtudtam, hogy ha mindent beadok akkor olyan 7-800.000-at fizettek volna a szervízbe és nekem összesen:-)))
2., Azt ugye tudod, hogy nem csak motorkárod van!? És mindent elszámolhatsz a biztosítónál!
repedt telefon, ruhakár, kieset jövedelem, kiesett program, "fájdalomdíj"......stb.
Szóval ajánlatos, hogy jár utána! És mérd fel a teljes kárt, amit a motor szenvedet és TE!
Volt egy gyerek, meg az anyja.....
A gyerek bringázott, elcsapták.
Anyuka bement a biztosítóhoz, hogy a bringát ki e fizetnék, mert hát a kocsis volt a hibás.
1-2 telefon és a nő elé lett tolva egy 1 millió fölötti papír - mint közös megegyezés! (bringa, fájdalom, kiesett jövedelem, a gyerek kórházi ellátása, a kórházba rohangálás.....stb)
Majdnem elájult....(bár arra már nem fizetett volna senki:-))))
És ez nem MESE! Asszony volt az ügyintéző:-))))
Köszi.
12k 2felni, gumival, tárcsával .... azok össze vissza vannak törve ?
Holnap par telefont megejtek, talan okosabb leszek, meg elmegyek a biztositohoz bejelenteni a dolgot.
06 70 389 6486
Veszel egy talicskát, kényelmesen elhelyezkedsz és tolatod magad az asszonnyal
/ persze csak viccelek /