Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Szerezz papírt pisziátertől, hogy nem tudsz aludni, félsz a motorozástól és vérengző rendőröket hallucinálsz, akik folyton üldöznek egy kocsival." Aztán még a végén elveszik a jogsiját és berakják a diliházba....
A hőtágulast is vedd bele azért! Ha most fesszes lenne 2 perc után megszorulna
A hőtágulast is vedd bele azért! Ha most fesszes lenne 2 perc után megszorulna
Nyugi góré !

Mikor a biztosítóval kontaktálsz, akkor ezeket elmondod, megmutatod neki. Figyelsz, hogy minden szépen le is legyen írva ...
Látom kezdesz rákapni a dolgok ízére
Szerválj a repedt ájfón mellé valami drága, de rég nem használt bőrjakót, bukót, gatyát,cipőt, kesztyűt és baszkodd össze őket kicsit az aszfalton. Ha van cimbora aki önszántából esett, akkor csak kérd el tőle ezeket és frissítsd fel a sérüléseket ugyanezzel a módszerrel.
Szerezz papírt pisziátertől, hogy nem tudsz aludni, félsz a motorozástól és vérengző rendőröket hallucinálsz, akik folyton üldöznek egy kocsival.
Röviden legyél olyan mint a legtöbb ártatlanul balesetet szenvedő és hazudd le a csillagot is az égről
Ha nem vagy biztos magadban, akkor kérd ki egy kártérítésekkel/biztosítási ügyekkel foglalkozó ügyvéd véleményét és lehet végigviszi neked a dolgot. Ebben az esetben úgy egyezzetek meg, hogy a díját csapja hozzá a károdhoz ... akkor még a szart is kivasalja belőlük
Simán fog menni, ha a Kopsz mindent elismert.
Ebből vond ki a hülyeséget, de nagyjából így fog kinézni a dolog
Szia!
Igen ma körbejártam a dolgokat, mit és hogyan kéne csinálni! repedt iPhone van...fájdalomdíj? fáj a jobb felem mint az állat...a vállam nem tudom mozgatni...ma lett volna Akorl forgalmi vizsgám és nem fogadta el igazolásként a közlekedési hatóság a rendőri jegyzőkönyvet, se a kórházi ambuláns lapot, mert nincs feltüntetve, hogy vezetésképtelen vagyok...így itt is bukta kb 15K, pláne ha nem jön rendbe a kezem október 31re(utána nincs motoros vizsga, a hideg és a szar idő miatt), mert eltörlik az Akorl-t így minden vizsgát/órát bukok... itt már 100K ugrik...
Motorral úgy vagyok, hogy lehet nem csináltatom meg, hanem megpróbálok megegyezni a bizosítóval egy összegben ( szervíz szerint 100K feletti összeget is kaphatok) és a "roncsot" eladom valamilyen formában...és akkor kategóriát váltanék...imádom ezt a motort, de sosem lesz olyan mint volt...villa ferdült, összes elem sérült, a kerékcsavar (vagy mi..a kereket fogja a villához) elszarta magát...stb! Pont egy buzi rendőr ütött el...ő nem tudja a kreszt? megbüntetni bezzeg megtud basszameg...
Oké köszi a segítséget .Jó éjt mindenkinek .....
Most viszont megyek ... Jó éjt Mindenkinek.
Akkor marad a gyertya, gyújtás vagy karbibeállítás. Az semmit sem jelent, hogy a másik motor ment vele, mert minden motornak más az igénye. Minden esetre nem ártana beszerezni egy stroboszkópot, legalább egy ellenőrzés idejére.
A karbim tuti jó ,másik motor ment vele rendesen direkt kipróbáltam,szimeringek újak előző tulaj kicserélte,de nincs is benzin vagy olajfojás ...
Injektorom nincs ,nem is volt de semmi ehez se benzinpumpa semmi.Még a vezetékek is össze vissza vagdosva de azt tudtam venni hozzá ,ezek az injektor cuccok meg horror árban vannak annyi pénz a földön nincs.
"a gyári gyújtásával is szép kék volt de azzal sem indul" Szóval úgy próbáltad, hogy mindent a helyén hagytál (ECU, injektor, stb...) és raktál fel egy karbit? Mert akkor első körben kiégetném a gyertyát és ha úgy sem indul, akkor vagy karbi beállítási probléma, vagy tömítetlenség. Főtengely szimeringeket cserélted?
Jaaa nem ,a yog lendkereke van ráesztergálva , piaggió typhoon cdi vel,ez volt itthon. A gyári gyújtása el van rakva a ditech-nek.
Az a baj olyan lehetetlen helyre tették ezt a gyertyát (alulra) Amikkor hoztam hengerfej is fordítva volt rátéve gyertya felűl a vízcső alúl nem is értettem hogy van ez.Meg a gyertya alá egy réz cső volt betéve kb egy cm,azt hittem az gyári..
Na várj, akkor yamaha alaplapot raktál fel, a ditech lendkerékkel? Az érdekes kombó lesz úgy..... A ditech lendkeréken van egy rakás jeladó, ami folyamatosan adja a jelet a cdi-nek, így az nem fog tudni feltöltődni.
A szikra az meglepően szép kék,de a gyári gyújtásával is szép kék volt de azzal sem indul,neked volt ilyen átalakítód és írtad hogy le kel reszelni a bütyköket a lendkerékről de én nem merek ehez hozzányúlni.Ja a gyertyát megnéztem az amit írtál.
"az injektor helyére is csavart tettem a hengerfejen" Ezek szerint akkor maradt a régi NGK CPR8E.
A szikra erős kék, vagy gyenge sárga?
A 7 bar-al simán indulnia kell.
Igen ahogy írtad és bele is csavartam a csavar,ott hátul a karbi alatt mondod azt a kör tetejűt 4 csavar fogja,hát a gyertyát nem tudom milyen de megnézem,az injektor helyére is csavart tettem a hengerfejen .7bár kompresszió az jó?
Az úgy nem valami pontos. Kellene egy stroboszpók ( ) és azzal kellene beállítani. Kompresszor ki van belezve és le van dugózva? A régi NGK CPR8E gyertya van benne? Akkor azt ajánlatos lenne alaposan kiégetni gázlámpával, mert kint hiába ad szikrát, ha kormos, akkor nyomás alatt már nem fog.
Hát őszinte leszek, tolómérővel visszamérve 2mm és a lendkerék jeladója pont középen volt.Többit mind úgy csináltam meg ahogy leírtad egy régebbi oldalon.
Hmm és hol adja azt a szikrát? Felső holtpont előtt 1-2mm? Mert ha nem, akkor nem is fog menni.
Sziasztok! Egy hete vettem egy morinis ditechet kis pénzért,amin karburátor van,gondolom elkezdték átalakítani.Olvasgattam itt a fórumon hogy tudtok hozzá átalakítót ,én rá szerkesztettem egy yamaha 3kj állórészt jeladójával kompletten ,szikra van de nem indul.Kompresszióm 7bár .Segítsetek már hogy csináljam hogy működjön ,megvan a gyári gyújtás is elektronikájával.
Ha beindul. De akkor a legtakarékosabb, mikor szétszedve pihen a garázs mélyén és belepi a por....
Ditekk eleve keveset eszik.